@Fritang en mä tiedä onko mulla oireita
Siis kun nega kierroissa on ollu aivan kaikkea niin en osaa oikein ottaa mitään todesta.
Ehkä poikkeavaa ollut se, että vasemmalla ollut dpo4 lähtien sellainen kohta alamahalla joka on herkkä tärähdyksille ja pienellekkin painamiselle. Ei satu mutta fiilis on vähän sama ku just ennen ovista, kun munasarja on hellänä hieman.
Ja torstaina seksin jälkeen ehkä 5min kestänyt kirvelevä polte alavatsalla ja tänään on nipistellyt jonnekkin kohdunkaulan alueelle.
Aiemmin noi kohdunkaulan tuikkasut on olleet kovina päällä heti dpo0 ja jatkuneet dpo4 paikkeille ja sit ei enään mitään.
No joo nyt jos alkaa lätkimään näitä poikkeavuuksia ni lämmöt. Paljon matalammalla pysyneet mitä aiemmin. Tänään vasta (dpo7) pääs aamulämpö ekan kerran 37,0C. Sit oli se lämpödippi pari? päivää sitten jolloin myös päivän muutkin lämmöt oli matalalla. Tän päivänen lämpö oli taasen siis piikki, +0,3 eiliseen verrattuna.
Että mene ja tiedä.
Yritin tossa jo että joko vois testata toisen, mutta pissa oli mun mielestä liian laihaa. Pitää siis oottaa vaan kiltisti sinne myöhempään iltaan.