Onnea plussasta
@Jasuuu!
Ja kovasti tsemppiä teille joilla menkat alkoi. Ehkä jo seuraava kierto on se mistä tärppää.
Oma napa: kovasti odottelin eilen menkkoja alkaviksi, niiden piti ihan viimeistään alkaa eilen. Ei näy vieläkään!
mulla ei oo tainnut ikinä kierto venähtää näin. Negatiivisen testin tein kaksi päivää sitten, ja nyt oon ihan pihalla että mitä mitä.
Ei tunnu että menkat olis alkamassa, eikä tunnu että oisin raskaanakaan. Pissahätä on kuitenkin jatkuvasti, ja se ihmeellinen runsas valkovuoto on jatkunut jo noin viikon verran... Raskaustestiä en haluaisi tehdä, koska oon ihan varma että nega tulisi, ja sitten harmittaisi entistä enemmän....
Tuli myös mieleen, voisiko kierto venyä laihtumisen takia? Viime kierron aikana pudotin painoa 5 kiloa, voisikohan johtua siitä?
Miehen ilme oli kuitenkin aivan ihana, kun kerroin että menkat ei oo alkanut. Se hymyili oikeen rauhallisen ja onnellisen näköisenä ja tuli halailemaan, ja mietti oisko jo tärpännyt.
Ei ainakaan tarvii epäillä mitä mieltä mies on mahdollisesta perheenlisäyksestä...