Toiveena vauva 2017-2018

@Möörtsi Jos toi sun oksentelu ja etominen ei oo raskautta ni mitä ihmettä se sitten on? :eek: Kuulostaa niin alkuraskauden pahoinvoinnilta :D
Mietin samaa. Ja edelleen mietin myös sitä mahdollisuutta jos ovis oliski ollu myöhemmin. Toisaalta en halua nostattaa turhaan toiveitakaan, mutta kyllähän tuo laittaa miettimään.
Oon siis pohtinut, että joillain voi toisinaan oviksen aikaan olla reilunpaa välivuotoa. Eli jos se ovis oliski ollu sillon. Vai muistanko väärin että sulla @Möörtsi oli välivuotoa?

@viipulainen Oli dpo6-12 jotain ihmeellistä, välillä tuli tippa ja välillä enemmän. Tää yökkäily ei oo kyllä yhtään mun tapaista. :eek: Nyt jatkuvasti aamuisin tulee yhtäkkiä. Mähän en sitä ovista tosiaan saanut tikuilla kiinni että eihän mulla oikeesti ole hajuakaan koska se on ollut vai olikokaan koko ovista. :D 16.12 on vielä jyystetty menemään ja mä oon aatellu et ovis oli 12.12. Sitä ennen jyystetty joka toinen päivä ja 11.12 & 12.12 molempina päivinä. Jos ovis onkin ollut myöhemmin niin tuo 16.12 vois natsata.

• Tykkää
Reactions: viipulainen
@Möörtsi jäämme siis nyt odottelemaan.
Tällein arvuutellen kalenteria kattelin, että jos ovis olis ollukki sulla esim.17-19.12 välillä, sun dpo:t ois vasta pienimmillään about 9. Eli vois aatella, että rauhassa vois ootella sen 5-7vrk vielä kuuluuko menkkoja vai pärähtäiskö sittenkin se plussa.:)

On kyl jännää @Möörtsi. Luulis ettei yökkäily kertois mistään muusta ku raskaudesta. Pidetään peukkuja.

Aika vahvaa viivaa ovistikku kyllä antaa mut ei plussaa. On tää kummallista. Mitä sanotte tästä?
On kyllä niin suuressa vahvistumis syklissä että mä piruuttaan sanosin oviksen olevan hollilla. Voihan se olla että se tärinäkipu oli ovulointi ja ettet ehtiny piikkiä taltioimaan, mutta voi olla että esim.illemmalla posahtaa plussa vielä. Et hopi hop hyödyntämään just in case.(y):love:

On aika usein tullut ilmi että tietyt testimerkit ei kaikilla toimi. Syytä ei kyllä ole tiedossa, mutta joillain toimii esim.pc ovistestit, mutta sit just one stepit ei. Joillain ei mikään perusliuska tai edes cb digi toimi, vaan tarvii olla se cb kaksoishormooni testi että löytyy ovis.

Mulla toimii täydellisesti noi one stepit, en oo siksi ees vaihtanu. Viime kiertoon halusin koklata myös digiä, mutta koska se ja noi one stepit antoi samat tulokset samaan aikaan, en digiä nyt tähän kiertoon ottanu.

Ja muuten, ovistestit tuli ja mukana 2kpl herkkiä r-testejä...ohuita ovat eli väärää jaelleet tässä viime aikoina niille jotka on raskauskeijulta tilanneet erittäin herkkiä liuskoja.

Pitää varmaan ostaa noita pc:n ovulaatiotestejä tähän kiertoon, josko niillä sitten löytyis vihdoin ovulaatio. Hirmu kalliita noi digit ni ei niitä millään raaskis ostaa ku muutenkin oviksen hakeminen ihan hakuammuntaa mulla ku tää kiertoki näemmä heittelehtii nyt ihan kiitettävästi..

@Kiira29 joo en mäkään niitä yksinään ostais, siis digejä. Nyt uskalsin kun oon varma tästä rytmistä. Arvelin viime kierron olevan lyhyempi, koska sitä edellisessä ovuloin vasemmalta ja oli pidempi kierto. Mulla siis vuorottelee joka kuukausi, nyt viime kierto lyhyt kun tuli oikealta odotetusti joten tää kierto vähän pidempi kun vuorossa vasen. Halusin vaan varmistaa tosiaan, että noi one stepit kertoo oikein sen plussan mulla.:) Nyt uskallan luottaa täysin siihen tulokseen.

Tänään pitäis vitsku arsenaalin tipahtaa noudettavaksi. Oon ihan fiiliksissä.:LOL:
Blenderi kaivettu esille jo ja ilmotin miehellekki että nyt sillä alkaa onnen päivät kun saa jatkossa joka päivä smoothien kouraansa.:giggle::ROFLMAO:
Mä ootan ehkä enemmän sitä vadelmanlehtiteetä. Juon pari kuppia liikaa kahvia päivässä joten sillä saa varmasti taitettua tätä kahvin kulutusta.:whistle: Siinä kun ei oo kofeiinia. Oon tämmönen perus äiti joka korvaa kahvilla univajeitaan. Ainoa vaan että nykyään ei enään herätä öisin, mutta kahvin määrä ei oo laskenu.:coffee::D

Joo, lääkitys on lopetettu ja oon kärsinyt vieroitusoireet jo eli ei liity siihen yökkiminen. Nyt toivotaan että ovis tosiaan ois ollu myöhemmin <3 Mulla on vasemmalta alavatsalta kipuillut tänään, on turvonnut. Kohtu mulla on vähän vasemmalle kääntynytkin ainakin mitä kn:sta päättelen. :) Ratsastaminen oli tosi vaikeeta äsken kun tuntui paine tuonne vasemmalle ja lonkka veti ihan jumiin samalta puolelta :eek:

Joo, lääkitys on lopetettu ja oon kärsinyt vieroitusoireet jo eli ei liity siihen yökkiminen. Nyt toivotaan että ovis tosiaan ois ollu myöhemmin <3 Mulla on vasemmalta alavatsalta kipuillut tänään, on turvonnut. Kohtu mulla on vähän vasemmalle kääntynytkin ainakin mitä kn:sta päättelen. :) Ratsastaminen oli tosi vaikeeta äsken kun tuntui paine tuonne vasemmalle ja lonkka veti ihan jumiin samalta puolelta :eek:
Mä huomasin et olitki listannu vähän tonne piinailijoihin oireita. Mä heitän ihan täydellisellä mutulla, että sulla on mahdollisesti ollu ovis sillon kun se tuhru alkoi, ihan vaan kun ynnäsin sun alavatsa tuntemuksia. Olit laittanu sillon yhelle päivälle, että sulla oli kova kipu toispuoleisesti alavatsalla, en muista kumman puolen mainitsit, mutta se olis aika tyypillinen oviskipu tuntemus.:) Ja oviksen jälkimainingit voi kestää muutaman päivänkin toisinaan, eli just sellasta pientä kipuilua alavatsalla.

Mitä noita omia oireiluja katseli tuolta toisesta ketjusta niin kyllähän se ovis on voinutkin olla jopa kp 20. Ota tästä nyt selvää. :D Melkoinen oirelista tältä kierrolta muutenkin. Nyt tuikkii ikävästi tuota vasenta puolta taas, niin kuin puikolla pisteltäisiin kokoajan sisällä. Jännää että kaikki oireet on keskittynyt vasemmalle puolelle. :O

Tää testi tehty päikkäreiden jälkeen tunnin pidätyksellä. Kyl ihmettelen jos ei illalla plussa pärähdä. Harmi vaan että mies tuli kipeeksi ja päivätallettelut jäi väliin mut onneks eilen talleteltii ja yritän kyl illalla houkutella jos ei flunssa oo syöny koko miestä.

Uuujeaaah!
Harmi miehen sairastelu, mut mites jos ehotat et sä teet isomman työn ja sit ömmm..loppu fanfaarin hoitaa hän.:D

Jatkan fiilistelyä. Nyt on miehen vitamiiniboostaus virallisesti startattu. Sinne meni smoothien seassa 4 eri tököttiä ja kaapi lusikalla oikeen mahollisimman puhtaaksi kuppinsa ku maistu kuulema niin hyvältä.:LOL::LOL:

Ja mä luulen että mulla saattaa olla ovis ens viikolla, alkaa nousta näitä fiiliksiä taas sillain vienosti, mut tää on tämmöstä pehmeetä hattaraa verrattuna siihen mitä se tulee taas olemaan.:D:LOL:

• Tykkää
Reactions: Möörtsi
@Kiira29 Masu pitää meidät jännityksessä vielä. ;) Edelleenkään ei merkkiäkään menkoista. Kyllä sitä on kaikenlaista kipua tämän kuukauden aikana tullut koettua. :eek: Onkohan aina sattunut näin paljon mutta siihen ei ole vain kiinnittänyt huomiota..
Mä luulen että pillerit lieventää paljon oloja. Erityisesti puuttumaan jää ovisoireet ja moni muu tavallinen oloilu. Vaan luulenpa, että jos nainen lopettaa pillerit muusta syystä kuin toiveenaan raskaus, ei varmasti kiinnitä mihinkään muuhun sen suuremmin huomiota kuin kuukautiskipuihin. :D
Eli joo, itsetietoisuus raskautta toivoessa kasvaa, onhan ne varmasti tavalla ja toisella mukana luomukierroissa aina, mutta yrityksen aikana kehoaan kuuntelee aivan toisin ja kaikki tuntuu uudelta. :)
Siksi mua ei nää negatkaan oo lannistanu kun oon kokenut osaltaan arvokkaaksi saada kiinni mun kropan metkuista.:giggle:

Yhteistyössä