Mä oon käyny täällä lueskelemassa teidän juttuja säännöllisesti, mut ei oo tullut ite mitään kirjoiteltua hetkeen.
Elsa84 Mä en saa auki tota sun kuvaa. Voitko laittaa aijaan kautta?
Täällä on nyt useampia piinailijoita. Toivon, että plussia alkaa testeihin pian ilmestymään itse kullekin.
Mulla on itellä myös piinaviikot menossa. Nyt siis kp20/25. Dpo on vissiin 8-9 (ei oo tarkkaa tietoa ovispäivästä). Tuntemukset on olleet ihan lupaavat. Rinnat on tuntuneet oudoilta jo useamman päivän. Ne ei varsinaisesti ole kipeät, mut jotenkin eri tuntuiset kuin normaalisti. Sellaista outoa kihelmöintiä, vähän niin kuin silloin kun maito on nousemassa.
Sunnuntaina mulla alkoi aamusta rusehtava tuhru, joka muuttui iltaa kohden sitten ihan jopa punaiseksi. Silloin hetkellisesti jo meinasi epätoivo iskeä, et menkat alkaa etuajassa. Eilen tuli sit vielä ihan kirkkaan punaista vessassa käydessä, mut housuun asti se ei kuitenkaan kunnolla tullut. Tänään aamulla vielä punertavaa vessakäynneillä, mut sit päivällä se oli muuttunut jo enemmän sellaiseksi limaksi, jossa hieman punaista mukana. Nyt illalla vuoto on loppunut jo kokonaan. Voisikohan olla, että toi olis ollut kiinnittymisvuotoa? Ainakin dpot menis aika yksiin sen kanssa.
Raskaustestejä on tehnyt nyt jo parina aamuna, vaikka onhan tää vielä kyllä todella aikaista niille. Ja siis negaahan ne ovat ainakin vielä näyttäneet. En tiedä maltanko kuitenkaan olla testaamatta taas huomisaamuna, kun Ebaysta tilasin testejä kerralla ison kasan, niin nehän nyt suorastaan huutaa mulle tuolta laatikosta.