Toiveena vauva 2017-2018

Tein testin.. näyttäää niin himmeetä viivanpaikkaa, että en tiedä onko koko viivaa edes olemassa. Väkisin kun sitä yrittää löytää. Tiistaina uutta testiä. :)

Mulla kuukautisten alkamispäivä olisi mahdollisesti tiistai. Voi olla liian aikaista toivoa plussan näkemistä. Ainakin toivon niin.

Lämpöä näin aamulla tasan 37, eilen ja toissayönä närästi nukkumaan käydessä.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Darni73
Voisko nää pari päivää mennä nopsaan!!

Tää vessassa ravaaminen on rasittavaa. Jotain ku juo, niin pitää heti mennä vessaan. Mahassa tuntuu välillä sellasta pientä painelua ja sit ihan ku joku ottais kiinni ja vääntäisi. Toisinaan kuumottaa vatsaa ja välillä tulee semmonen kylmän viileä tunne, ihan outoja juttuja. Ja edelleen koko ajan tuntuu joku, voiko tää olla se "painon tunne" . Hitto mua ärsyttää jos oonki kuvitellu tän kaiken ja tiistaina alkaa kaamee vuoto. Ei mulla ikinä tämmösiä tuntemuksia ole ollut! Näitä kun on jatkunutkin monta päivää. En uskalla salillekkaan mennä, ettei vaan satu mitään, mistä voi myöhemmin itseään syyttää.
 
No mullakin ollu nipistyksiä kohdun kohilla,mulla oli samanlaista ku ootin esikoista.. mut pelkään et joutuukin pettyyn et noihin tuntemuksiin onkin joku muu selitys. Mulla toki muitakin oireita mm selkä ja vessas ravaaminen MUTTA niitä en edes laske tähän koska kärsin selkä kivuista aika ajoin muutenkin ja vessas tulee usein ravattua koska juon paljon vettä .

Menkkoihin on vielä abaut viikko että hyvinkin saatan hätäillä mut niihän täälä moni muukin ;) :D ♥
 
  • Tykkää
Reactions: mama?
Heippa!

Tuun mukaan kuumeilijoihin. Nimimerkin takaa löytyy 30-vuotias, yhden lapsen äiti. Yritystä meillä on miehen kanssa puolisen vuotta takana ja niinku varmaan monilla muillakin kuumeilijoilla, "tulee kun on tullakseen"-ajatusta on haastavaa ylläpitää kun toive vauvasta on melko kova

Ekaa kertaa tässä kuussa tuli ovisvuotoa ja nyt viikko oviksen jälkeen tuli touhuilujen yhteydessä vaaleeta veristä vuotoa. Nyt toki mieli haluaa selittää tän kiinnittymisvuodoksi Muina "oireina" (tai kuviteltuina oireina) on alavatsan juilimiset ja yökötykset.

Ihana kun on tällänen "vertaisryhmä" olemassa, kavereille kun ei viitsis haaveiluaan jatkuvasti päpättää
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
Mulla alko toi vessassa ravaaminen eilen. Ja tosiaan aina kun juo suullisen, nousee hädän tunne. :D

Mä ainakin oon ihan hätähousuna koko aika. Nytkin istun autossa matkalla isälle miehen kanssa. Niin koko ajan tässä tunnostelen mahaani tylsyyttäni. Ja kyllä tuolla jotain koko aika tapahtuu. Kenties luomistyö meneillään.. ;)
 
Voi harmi kun negoja testissä, mut kannattaa uudestaan testailla. Mullakin to ihan puhdas nega, la haalea viiva.. mut on se sen verran selvä, et sen positiiviseksi tulkitsen. En oo sen jälkeen testailla, ei oo nyt testejäkään... oireita on ollu tosiaan melko varhaisesta vaiheesta. Jotenkin oman kroppansa tuntee melko hyvin, vaikka monet oireet ihan menkkaoireita onkin mut menkkojen aikaan ei menkkajomotusta ja nipistelyä oo niin paljoa... eikä menkkojen aikaan oo tissit kipeenä. Närästystä on myös ollut..sitä mulla ei oo aiemmissa raskauksissa ollu.
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73 ja mama?
Onnea evemum <3 ihanaa että joku ees plussaa!

Mä niin haluaisin kanssa mut alan vaipua epätoivoon kun eikö noi pregcheckit oo aika herkkiä ja mulla kk kuitenkin nyt kolme päivää myöhässä niin luulis et näyttäis plussaa jos olis näyttääkseen.
 
Mä en tiedä miten kestän odottaa tiistaihin saakka uutta testin tekoa. Jotenkin mulla vaan on niin vahva tunne että se positiivinen sieltä tulee. Haluisin nähdä sen mahdollisimman nopeesti. En tiiä onko huomenna vielä järkeä tehdä testiä kun eilen tein. Onko?? Ääää.. mä niin turhaudun. :mad:
 
Btw mä tilasin raskauskeijusta ovis testejä ni sai pari raskaustestii kaupanpäälle ,siel on joku ale nyt käynnis :) mä huomannu täs parina päivänä ni oon ollu aika väsyny,en siis kyl koko aikaa mut yht äkkiä niinku lähtis veto pois ja vois vaik mennä nukkuun,vatsaa vähän nipistellyt... mut tiiä sitten onko toivo tuntemuksia... ärsyttävää! :D
 
Nessu87: Mullakin oireet kestäny niin kauan, että en kyllä meinaa uskoa raskausoireiksi. Oireet kuitenki alkoi reilusti viikkoa ennen kuin mahdollisesti kuukautisten kuuluisi alkaa. Tässä kuitenkn kun on lukenut kaikenlaisia artikkeleita, tarinoita sun muita, kaikkialla tunnutaan puhuttavan oireiden tuntemisesta vko 4 jälkeen. Niin jotenkin vaikea uskoa että itsellä niin hyvä tuuri olisi tuntea jotain näin aikasessa vaiheessa.

Pitääkin miettiä liikaa.. ja lukea liikaa... hemmetti!! :mad:
 
Ihana lukea kaikkien kuumeilua! :love:
Täällä elettiin jo kanssa kovassa toivossa kun ihme herkkyyttä ollut ja kun ene juo maitoa ollenkaan, niin sitä teki mieli ihan hirveesti. Mutta pe alkoi menkat eli kp4 ?
Tämä ja viime kiero ollut 23 päivää, aika lyhyt?
Vielä ajattelin olla noita ovis tikkuja ostamatta, mutta silti tekisi mieli.. :unsure:

Hyvää alkanutta viikkoa naiset.
 
Hyppään minäkin tänne mukaan. Elikkä "yritys" tulee kun on tullakseen kierto 2 menossa . Elämäni ekaa kertaa ostin ovistikkuja ja tein eilen ekan. Näytti haaleaa viivaa. Samanlainen haalea viiva oli myös tänään. Kp 15/28 menossa. Mielestäni huomasin että ovis olisi ollut tuolla kp 13 tienoilla limojen / pienen tiputtelu vuodon perusteella. Kuinkahan pian tuo Ovistestin viiva haalenee sitten oviksen jälkeen? Tässä nyt arvon ,että onko se ovis tulossa vai menossa. (n) Olen myös huomannut että tuon tiputtelun jälkeen on ollut samaan aikaan todella todella runsasta valkovuotoa o_O
 
Hyppään minäkin tänne mukaan. Elikkä "yritys" tulee kun on tullakseen kierto 2 menossa . Elämäni ekaa kertaa ostin ovistikkuja ja tein eilen ekan. Näytti haaleaa viivaa. Samanlainen haalea viiva oli myös tänään. Kp 15/28 menossa. Mielestäni huomasin että ovis olisi ollut tuolla kp 13 tienoilla limojen / pienen tiputtelu vuodon perusteella. Kuinkahan pian tuo Ovistestin viiva haalenee sitten oviksen jälkeen? Tässä nyt arvon ,että onko se ovis tulossa vai menossa. (n) Olen myös huomannut että tuon tiputtelun jälkeen on ollut samaan aikaan todella todella runsasta valkovuotoa o_O
Eikös se ovis oo vika "lima" päivä ja kun kuivat alkaa on ovis ohi. Ootko lämpöä seurannu? Lämmön nousukin on merkki menneestä oviksesta. Ja noi ovistestit voi näyttää useana päivänä haaleempaa viivaa joillain koko kierron ajan. Kyllä aika nopeasti tulee testit tutuksi kun useamman kierron testailee, no tietty aina toivoo ettei ovista montaa kiertoo tarvis tikutella ja sais plussan r-testiin nopeasti.
 
Eikös se ovis oo vika "lima" päivä ja kun kuivat alkaa on ovis ohi. Ootko lämpöä seurannu? Lämmön nousukin on merkki menneestä oviksesta. Ja noi ovistestit voi näyttää useana päivänä haaleempaa viivaa joillain koko kierron ajan. Kyllä aika nopeasti tulee testit tutuksi kun useamman kierron testailee, no tietty aina toivoo ettei ovista montaa kiertoo tarvis tikutella ja sais plussan r-testiin nopeasti.

Mä itseasiassa mittasin lämpöä tuolloin kp 13 päivänä kun mies oli kuumeessa ja itellä oli vähä kumma olo. Lämmöt oli selvästi koholla sinä päivänä. Elikkä mun ovis on voinut tosissan olla ollut tuolloin vaikka testit näyttää vielä haaleaa.
 
Mä itseasiassa mittasin lämpöä tuolloin kp 13 päivänä kun mies oli kuumeessa ja itellä oli vähä kumma olo. Lämmöt oli selvästi koholla sinä päivänä. Elikkä mun ovis on voinut tosissan olla ollut tuolloin vaikka testit näyttää vielä haaleaa.
Kun lämmöt nousee on ovis silloin jo mennyt. Jos lämpöä seuraa kannattaa mitata joka aamu samaan aikaan.
 
Jatkuuko oireet? Oisko sulla huomenna menkkojen aika? Ei ne ala, sul on niin hyvät oireetki :) huomenna sit se plussa(y)
Heräsin hetki sitten. Eilen illalla ei närästänyt. Pystyin mahallaankin nukkua (lempiasento) silleen jännästi että toinen jalka koukussa kehon vierellä, ettei alavatsa painunut sänkyä vasten. Lämpö 37.1 ja kyllä tuolla tuo "painontunne" tuntuu edelleen.

Huomenna olis kp 26 niinkuin viime kierrossa. Jos näyttää negaa niin sit turvaudun tohon kp 28. Mikä oli sit taas sitä edeltävän kierron pituus. o_O

Niin kyllä toivoisi että tää yrittäminen olisi vihdoin ohi. Meinaa itku tulla jo pelkästä ajatuksesta, että kuukautiset alkaa. Ja samoten myös siintä, kun kuvittelee miltä se plussan näkeminen voisi tuntua..
 
Evenum onnea plussasta! :) Onko vahvistunut?

Olen lukenut täällä teidän juttuja vaikka en ole muutamaan päivään kirjoittanutkaan... Tsemppiä kovasti ja toivotaan monelle plussaa! :) Mites taaperotx5?

Täällä odotetaan vaan et päivät menis ja ovista pääsis tikuttamaan :)
 
Plussapeukkuja täältäkin :)
Hiljaiseloa kun Wanha Uskollinen läppäri hajos ja onhan tässä kaikenlaista muutakin eikä oikeastaan mitään ihmeellistä kerrottavaa o_O
Välillä sitä aina miettii pitäisikö suosiolla unohtaa koko juttu, kun kuitenkin on jo monta lasta. Että onko edes oikeutta haluta enää lisää.

Varmaan sitä yrittää miettiä kaikki tuommoisetkin, että jos ei saakaan niin olis helpompaa luovuttaa, vaikka ei varmaan olisikaan. No olipahan taas höpötystä
Mukavaa isänpäivää kaikille!
Älä nyt tuollaisia mieti, kaikilla on oikeus haluta lapsia oli niitä sitten ennestään nolla tai vaikka kymmenen! Ikinä ei saa luovuttaa, muuten ei jäljelle jää edes sitä toivoa. :) Kovasti tsemppiä yritykseen!!(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Vuorikristalli

Yhteistyössä