Alkuperäinen kirjoittaja qwerty:
Alkuperäinen kirjoittaja täällä minä:
ymmärrän helvetin hyvin..ei kaikki jaksa jos ei tukea,mummuja ym,ympärillä..turha taivastella!!!!!
Samoin! En ymmärrä miks täällä tuota ihmetellään!
Suvi Ahola ja Eve Mantu ainakin ovat puhuneet kirjoissaan äidin aggressiivisista tunteista ja teoista, ja viimeksi taisi olla Meriläisen feministikirjassa jossa oli lainaus että ihme ettei pikkulapsia tapeta enemmän kun tietää millaista se vauva-aika voi olla!
Kyllä mä ainakin sanon että kun herää viidettä kertaa saman yön aikana rauhoittelemaan itkevää vauvaa niin pitää olla joko ite rauhoittavien lääkkeiden alainen tai aivokuollut jos ei käy mielessä nuijanukutus yhtenä vaihtoehtona!
Kyllä meilläkin esikon kanssa nukuttiin 1-2h yössä vuorotellen kun lapsi huusi ensimmäiset 3kk kurkku suorana yötä päivää, mutta ei mulla tullut mieleenkään sitä tappaa! Voi helvetti miten sairas paska voi olla että se on se vaihtoehto!!
Jos ei itse ymmärrä apua hakea, sais saada perinteisen Siperia-elinkautisen jos väsymyksen takia oman lapsensa hengiltä pahoinpitelee. Kyllä Suomessa apua saa jos sitä vain uskaltaa pyytää, pitää vaan liian usein pitää niitä vitun kulisseja pystyssä, eihän me nyt neuvolassa voida näyttää että menee huonosti.
Nyt keittää ja pahasti joten anteeksi ilkeät sanani mutta niitä en todellakaan peru |O