H
"Huolestunut"
Vieras
Mulla alkoi noin kaksi viikkoa sitten oikea silmä särkeä. Kävin lääkärissä ja sain lähetteen silmälääkärille. Silmälääkäri tutki silmän hyvin, eikä mitään löytynyt. Nyt on silmäsärky auttanu, mutta tilalle tullut joka päivänen päänsärky. Särkyä on myös oikealla puolella. Panadoli on auttanut. Yleensä iltaa kohden alkaa. Viime yönä jouduin ottamaan lääkkeen ja nyt tunti sitten. Aamulla ja päivällä ei ollut mitään särkyä.
Olen myös viikolla 11 raskaana, voiko näillä säryillä olla mitään yhteyttä siihen...
Alan pikku hiljaa huolestumaan. Olen joutunut melkein viikon ottamaan joko päivä Panadolin (yhteensä 1g vahvuus)Eikä tässä tilanteessa oikein varmasti se ole hyväksi.
Olen myös viikolla 11 raskaana, voiko näillä säryillä olla mitään yhteyttä siihen...
Alan pikku hiljaa huolestumaan. Olen joutunut melkein viikon ottamaan joko päivä Panadolin (yhteensä 1g vahvuus)Eikä tässä tilanteessa oikein varmasti se ole hyväksi.