Jännitysniska ja paniikkihäiriö???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ellulii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ellulii

Uusi jäsen
16.05.2012
1
0
1
Minulla alkoi helmikuussa pään kiristys, joka kesti pari päivää. Siinä samalla tuli käsien puutuminen joka kesti noin.10 minuuttia. Oli myös pään kipuja eri puolilla päätä kuten korvan takana ja ohimolla, joka tuli myös niskaa venyttäessä. Niskat olivat myös jumissa ja välillä särki.Oireet olivat välillä kokonaan poissa paitsi kyseistä pientä pääkipua, joka ei ollut kokoaikaista. Oireet lähtivät taas ja sain fysioterapeutiltani ohjeita niskan venyttelyyn kuminauhalla. Jossain vaiheessa lievä pääkipu tuli takaisin ja kesti noin viikon, mutta ei täysin koko aikaisena. Sen jälkeen tuli käsien pistely (tunto ei kumminkaan lähtenyt) ja toisen jalan lievä pistely. Se kesti suunnilleen 3-5 päivää. Siihen aikaan olin aika peloissani ja kokoajan paniikissa, koska epäilin aivokasvainta ja vaikka mitä. Sitten alkoi aika yhtäkkiä sormien vapina, joka ilmeni pienissä sormien jännityksissä. Fysioterapeuttini tutki selkähermoni?, eikä oikeastaan ollut mitään muuta kuin pientä kireyttä, joka venytettiin pois. Sormien vapina ei häipynyt minnekkään, mutta ei kumminkaan haittaa elämääni suuresti.Pientä pääkipua oli eripuolilla päätä, mutta ei kumminkaan normaalia särkyä, eikä niin voimakasta. Niskoissa on ollut pientä kipua kokoajan, jota yritän venytella kuminauhan avulla. Jossain välissä oli pientä tuntemusta että vähän pyörryttäisi tai kaatavaa huimausta, kesti päivän tai kaksi satunnaisesti Oireet katosivat. Jossain vaiheessa korvani meni lukkoon ja alkoi suhista, kuulo huononi. Minulla oli myös yskä ja flunssa. Korvalääkäri totesi että korvassa on nestettä, sain lääkkeet. Korvan suhina jäi kuulo oli yhä huono. Korvassa kuuluu myös niskani naksahtelu, jota on paljon !Aloin taas epäilemään aivokasvainta ja olin paniikissa ! Nyt pari päivää sitten nukkumaan mennessäni korvassani alkoi humahdella. Se on tullut nyt kolmena iltana makuulleen mennessäni. Aloin lukemaan netistä aivokasvaimen korvaoireita. Jouduin paniikkiin, koska itsellä ollut saman tapaisia. Siinä lukiessani silmän reunoilla alkoi vilkkua se tuli pari kertaa ja lähti. Paniikkihäiriö?!?! Todellakin pelottaa! Olen menossa erikoislääkärille ja korvalääkärille. Onko muita joilla jotain näistä? Ja eikai nämä tosiaan ole aivokasvaimen oireita?:/ Voiko sormien tärinä johtua niskaongelmista?

Heippa, mulla paikallista päänsärkyä joka ei ole kovin kovaa. sen lisäksi että mulla myös migreeni ja lihaspäänsärky. Myös käsioiretta on, vapinaa, puutumista, tunnottomuutta, puristusvoiman heikkenemistä. Välillä korvissa suhisee ja kuuluu oma syke. Kaikki kuvaukset on tehty eikä mitään löytynyt. Mulla on otettu myös koepaloja ja nekin ok. Olo ei oo parantunut mutta ainakaan aivokasvain se ei oo. Hyvä että oot menossa lääkärille, eiköhän asiat selviä parhain päin. :)

Yhteistyössä