?
------------------
Vieras
Oikealle puolelle lantiota, siihen luuhun mikä on, niin jomottaa, tai vihloo.. Säteilee ehkä vähän pakaraan, ja kävelykin pikkuisen sattuu. Minnekään muualle ei satu. Normaaliako? Onko aihetta huoleen?