nemika... moikkelis pitkästä aikaa! täällä ei taida paino ainakaan pudota; vertailin tässä neuvolakortteja ja ekasta oli viikolla 23 noussut paino vain 1.5 kiloa ja nyt oli jo sillon 16 viikolla tullut kaikkiaan kolme kiloa. tosin ekan aikana yritin varoa kaikkea makeaa ja rasvaista, kun pelkäsin että äitinsä syntymäpainon saa perintönä; vaivaiset 4800 g! olin mie pieni ja sievä
no ei onneks tullut äitinsä kokoinen, mutta 3710 g kuiteskin... ja tästähän sitten on/voi olla ennusteena et tulis etuaikaisena ja pienikokoisena, joten ei tuota murhetta. MUTTA paljon on sit muita murheita
muuten mökö piti täs monta päivää melkoista hiljaisoloa ja olin melko maissa ja varma siitä, että on kuollut tai jotenkin muuten onnettomassa kunnossa, mut eilen sit päätti työpäivän päätteksi potkia siihen malliin, että ois isäkin varmaan tuntenu potkut :heart: sehän tietty piristää heti mieltä.
puhelin ei soi ainakaan genetiikan labran numerosta. on tää tosi mukavaa odottamista! reilu kolme viikkoa jo! tosin luin jostain, et mikäli lapsivedestä tutkitaan niiden kromosomien sisältöä tarkemmin, niin tarvitsee vielä pitemmän viljelyajan. en tiedä, mutta alkaa tympimään. kohta on ihan sama mitä ilmoittavat! oisivat varmaan jo saaneet ne kysin tutkimukset valmiiksi, mutta sitten ku pelottaa itteensä tulokset, niin en uskalla niitäkään kysyä!
pitäkööt hyvänään
kunhan lopulta soittavat eivätkä mitään kirjettä laita; en meinaa nimittäin sitä aukaista, kun en ole varma, että olisivat jättäneet sukupuolen ilmoittamatta. jos kirje tulee, niin pitää sitten soittaa labraan
sen verran olen ajatellut, että kun tää juttu ratkeaan joka tapauksessa vasta rakenneultrassa, niin odotellaan vielä se kaks viikkoa ihan vaan odottamisen ilosta ja jospa sitten ois ilo irti!!!!
vai ovat sun työpaikalla niin pikkusieluisia, että saikut niitä jurppii! kyl kantsii itestäänkin huolta pitää ja sanoa piupaut "kateellisille"
meikällä supistelee silleen kivasti vähemmästäkin ja saa nähä sit miten pitkään itse olen töissä....
eikun vaan nemika alat lakuja syömään, niin kyllä ne paineet nousee! B)
yritä jaksaa ja lopeta jo murehtimasta.... :hug: