Toisesta lapsesta? toivoitteko samaa sukupuolta vai eri?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miettii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miettii

Vieras
Minulle on ollut alusta asti ihan sama. Ja sehän on se mikä on :) Ja varmasti on yhtä rakas kun ensimmäinenkin....en siitä kysele.

Olen vähän toivonut samaa niin tulee edukkaammaksi....kun on kaikki valmiina....
mutta sitten taas vähäsen toista sukupuolta sen takai vaan että olsi eri....

mutta siis helpommalla ja taloudellisesti edukkaammin pääsee ku tulee samaa...käy lelut ja vaatteet hyvin :)

Onkohan vähän outoa pohdintaa heh.

en muista..tais olla ihan samaa. =) kolmosesta toivoin tyttöä ja tyttö tuli. nytkin toivon tyttöä :saint: . en tiiä vielä kumpi tulossa.

ja ennen kuin joku vetää herneet niin pojasta tulee yhtä rakas jos sellainen sattuu olee. :heart:

Esikoinen oli tyttö ja poikaa toivoin seuraavaksi mutta ihana tytöntyllerö sieltä sit tuli.Kahden tytön jälkeen toivoin kolmatta tyttöä ja kolmas tyttö syntyikin. Sama sille sukupuolelle toisaalta mut olishan se ihanaa kun olis molempia lajeja,mut sit taas kole samaa on hyvä kun kaikki on jo valmiina edelliseltä.

meille on tulossa nyt samaa sukupuolta. ja olen tyytyväine, mutat vähän salaa toivoin toista...nyt tuli vaan sellanen fiilis että ehkä se kolmas sitetn joskus vois olla haaveissa heh mutat jso nyt tämän toisen maailmaan saisi niin hyvä olisi...

Ekasta toivoin ehkä salaa tyttöä,luulin tosin odottavani poikaa.Oli semmoinen olo.
Toisen kohdalla ei ollut toiveita,ainakaan miulla.Toinen tyttö tuli,ja oltiin tietty onnellisia siitä.Yhtä onnellinen olisin ollut tosin pojastakin.

Mulla rahasyyt ei ratkaisen. Olisi jännää saada tyttö niin voisin samaistua :) ja monia muitaki kivoja juttuja. Toisaalta tykkään poikalapsista ja saisi samaa sukupuolta olevan kamun tälle.
Ehkä tytön eduksi tällä hetkellä 60% / 40%. Uskon silti että jos ultrassa näkyy kikkeli niin hihkun riemusta että niin sen pitikin olla. Ja hihkun aidosti.

Samaistumisenja uutuuden halu ja joku muu sisäinen halu vain "ohjailee " haluamaan tytön. Mutta ei kovin vahvasti. Onneksi.

Lisäys: raskaana ehkä jo ensi kesänä

Eriä toivon, saa nähdä kumman sukupuolen edustaja sieltä tulee :D
Ultrassa ei ainakaan näytelly vehkeitään niin kun poika aikoinaan...

Ja kyllä me meinataan kierrättää pojan vaatteita jos tyttö tulee =)

Alkuperäinen kirjoittaja miettii:
Minulle on ollut alusta asti ihan sama. Ja sehän on se mikä on :) Ja varmasti on yhtä rakas kun ensimmäinenkin....en siitä kysele.

Olen vähän toivonut samaa niin tulee edukkaammaksi....kun on kaikki valmiina....
mutta sitten taas vähäsen toista sukupuolta sen takai vaan että olsi eri....

mutta siis helpommalla ja taloudellisesti edukkaammin pääsee ku tulee samaa...käy lelut ja vaatteet hyvin :)

Onkohan vähän outoa pohdintaa heh.

No minä salaa toivoin tyttöä, kun eka on poika, ja tyttöhän sieltä tulikin. Näin lähinnä siksi, että meillä lapsiluku jää tähän kahteen. Ollaan siis suomalainen keskivertoperhe, omakotitalo, kaks lasta (tyttö ja poika), koira ja oma piha. Heh =)

Ekasta toivoin tyttöä,tyttö tuli :D Toisen luulin olevan poika(ehkä vähän odotinkin),mutta tyttöhän sieltä tuli =) Jos vielä tulee kolmas niin toivoisin poikaa,vaikka tytölle olis jo nimikin valmiina ;)

Yhteistyössä