Toisesta ketjusta napattu keskustelunaloitus: "Ihminen ei ole eläin...!!!"

Alkuperäinen kirjoittaja joopas:
Mua huvittaa tän keskustelun taso :)) Itse en tee eläimelle enkä ihmiselle pahaa (koska minusta terve ihminen kunnioittaa elämää sen kaikissa muodoissa), en tapa edes kärpäsiä.

Mutta täällä moni olisi valmis listimään toiset ihmiset vain siksi, että pitää itseään eläimenä....
Ei kai täällä kukaan ihmisiä ole listmässä? Mutta eläin joutaa jos se ruoaksi kelpaa.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja joopas :
Jos edes tietäisit mikä on idiootti niin et ehkä joutuisi kirjoittamaan siihen mitään ylimääräisiä sanoja. Ja kannattaisko ehkä harkita sosiologian opintoja esmes tuon biologisen tiedon lisäksi.

Joskus sanonta "mikään ei ole niin tyhmä kuin ihminen" pitää paikkansa.
Itse arvostan ihmisiä, jotka viitisivät opetella asioita laaja-alaisesti.
Menikö kroksi persvakoon!
Ihminen on eläin, väitätkö muuta?
 
n
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sanoin bb-ketjussa. Että ei ihminen mikään eläin ole, se pystyy hillitsemään halujaan halutessaan. ok. oikea sananparsi olisi ollut, ihminen on sen verran jalostunut eläin, että se pystyy hillitsemään halujaan.. Anteeksi vaan kauhiasti. Ap taas itse kertoi, ettei näe mitään eroa hänen ja takapihan manskin välillä, sitä en oikein jaksa uskoa (tai sitten ap:n kohdalla evoluutio on epäonnistunut täydellisesti).
On tuo lause tainnut olla jossain uskontoketjussakin.

 
joopas
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Menikö kroksi persvakoon!
Ihminen on eläin, väitätkö muuta?
Sori, sun kanssas en ala tähän hommaan, koska mitä olen huomannut niin sulle on aina vain yksi ja ainoo näkökulma oikea. En vain jaksa alkaa väittelemään, kun olen tottunut älylliseen keskusteluun, en yksinkertaiseen jankkaamiseen asioista.
 
Lunatic
Kyllä minä ainakin pelastaisin meidän koiran tulipalosta ennen kuin naapurin lapsen. Koska sitä koiraa rakastaisin, naapurin lasta en.
Oma perhe on etusijalla, lajiin katsomatta.

Tuolla oli aiemmin puhuttu tästä.
 
vinnttu
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Kyllä minä pelastaisin meidän koiran tulipalosta ennen kuin naapurin lapsen. Koska sitä koiraa rakastaisin, naapurin lasta en.
Oma perhe on etusijalla, lajiin katsomatta.
No, huh. Minä kyllä pelastaisin jopa sinun lapsesi ensin ja sitten vasta koiran. Koiran elämä on kuitenkin niin paljon lyhempikin ja lapsen menettämisen suru on niin paljon isompi kuin se että joku menettää koiran. Ja kyllä minulta löytyy niitä koiriakin

 
noh
Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:
Kyllä se ihminen eläin on, turha väittää muuta. Ei kannata tehdä itsestään naurunalaista "tiedoillaan....."
Ja mihin pohjaat tämän väitteen. Minkä alan määritelmistä löytyy ja toisitko jotain tieteellistä pohjaa väittellesi.

 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja vinnttu:
No, huh. Minä kyllä pelastaisin jopa sinun lapsesi ensin ja sitten vasta koiran. Koiran elämä on kuitenkin niin paljon lyhempikin ja lapsen menettämisen suru on niin paljon isompi kuin se että joku menettää koiran. Ja kyllä minulta löytyy niitä koiriakin
Ihan vapaasti, minulle kyllä oma perheenjäsen on arvokkaampi kuin sun penskat.
 
mt-ongelma
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja vinnttu:
No, huh. Minä kyllä pelastaisin jopa sinun lapsesi ensin ja sitten vasta koiran. Koiran elämä on kuitenkin niin paljon lyhempikin ja lapsen menettämisen suru on niin paljon isompi kuin se että joku menettää koiran. Ja kyllä minulta löytyy niitä koiriakin
Ihan vapaasti, minulle kyllä oma perheenjäsen on arvokkaampi kuin sun penskat.
Lunatic nyt on sen lajin mt-potilas, ettei hänen höpinöitään pidä noteerata. Kaikissa minun tietämissä eläinlajeissa muuten vammaiset tai muuten heikot yyksilöt päästetään päiviltä. Toista se on meidän ihmisten kanssa muuten.
Itsekin mietin, että kun mulle tulee tarpeeksi käyntejä tk-asemalle niin milloin ne tarjoaa mulle piikkiä pyllyyn? Kun olen vähemmän tuottava kuin soisi?

 
vinnttu
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja vinnttu:
No, huh. Minä kyllä pelastaisin jopa sinun lapsesi ensin ja sitten vasta koiran. Koiran elämä on kuitenkin niin paljon lyhempikin ja lapsen menettämisen suru on niin paljon isompi kuin se että joku menettää koiran. Ja kyllä minulta löytyy niitä koiriakin
Ihan vapaasti, minulle kyllä oma perheenjäsen on arvokkaampi kuin sun penskat.
Olet lapsellinen.

 
Kyllä mä jättäisin pelastamatta oman koiran kuin naapurin lapsen. Surisin koitaa, mutta en ikinä antaasi ittelleni anteeksi jos en pelastaisi lasta.

Pakko sanoa tähän, että kyllä mun mielestä normaalijärkinen ihminen pelastaa sen lapsen eikä koiraa jos kumpaakin ei voi pelasta.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Kyllä mä jättäisin pelastamatta oman koiran kuin naapurin lapsen. Surisin koitaa, mutta en ikinä antaasi ittelleni anteeksi jos en pelastaisi lasta.

Pakko sanoa tähän, että kyllä mun mielestä normaalijärkinen ihminen pelastaa sen lapsen eikä koiraa jos kumpaakin ei voi pelasta.
Sanoo ihminen joka asuu pohjanmaalla ja fanittaa lauri tähkää. :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Kyllä mä jättäisin pelastamatta oman koiran kuin naapurin lapsen. Surisin koitaa, mutta en ikinä antaasi ittelleni anteeksi jos en pelastaisi lasta.

Pakko sanoa tähän, että kyllä mun mielestä normaalijärkinen ihminen pelastaa sen lapsen eikä koiraa jos kumpaakin ei voi pelasta.
Sanoo ihminen joka asuu pohjanmaalla ja fanittaa lauri tähkää. :LOL: :LOL:
Sun mielenterveydellä ja lääkityksellä (tai sen puutteella ) ei varmaan kannattaisi nauraa ja aukoa päätään kenellekään. :whistle:
 
samaa
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Kyllä mä jättäisin pelastamatta oman koiran kuin naapurin lapsen. Surisin koitaa, mutta en ikinä antaasi ittelleni anteeksi jos en pelastaisi lasta.

Pakko sanoa tähän, että kyllä mun mielestä normaalijärkinen ihminen pelastaa sen lapsen eikä koiraa jos kumpaakin ei voi pelasta.
Just näin :)
 
hmmm
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Pakko sanoa tähän, että kyllä mun mielestä normaalijärkinen ihminen pelastaa sen lapsen eikä koiraa jos kumpaakin ei voi pelasta.
Sanoo ihminen joka asuu pohjanmaalla ja fanittaa lauri tähkää. :LOL: :LOL:
No, mä asun Pariisissa ja fanitan samaa miestä :) Missäs maailmassa sinä muuten asut?

 
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Pakko sanoa tähän, että kyllä mun mielestä normaalijärkinen ihminen pelastaa sen lapsen eikä koiraa jos kumpaakin ei voi pelasta.
Sanoo ihminen joka asuu pohjanmaalla ja fanittaa lauri tähkää. :LOL: :LOL:
No, mä asun Pariisissa ja fanitan samaa miestä :) Missäs maailmassa sinä muuten asut?
Hourulandiassa se asuu. :xmas:
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Sun mielenterveydellä ja lääkityksellä (tai sen puutteella ) ei varmaan kannattaisi nauraa ja aukoa päätään kenellekään. :whistle:
Sinähän mun terveyteni tilan tiedätkin. Juuu.
Laita nyt lauria soimaan ja anna lonkalle kyytiä. Haijaa haijaa!!!

ps: unoohriit venyyytyksehet taaaas.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Sun mielenterveydellä ja lääkityksellä (tai sen puutteella ) ei varmaan kannattaisi nauraa ja aukoa päätään kenellekään. :whistle:
Sähän mun terveyteni tilan tiedätkin. B)
Laita nyt lauria soimaan ja anna lonkalle kyytiä. Haijaa haijaa!!!

ps: unoohriit venyyytyksehet taaaas.
Soita sä sossuun, että saat taas lääkkeesi. :hug:
 

Yhteistyössä