toinen suhde

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toinen nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onhan se vähän huvittavaa, etttä huorissa käyvää sinkkumiestä syyllistetään, mutta toisaalta kyllä kammetaan väenväkisin ukkomiesten sänkyyn itse sinkkuna ja väitetään että on miehen vika jos pettää. Missä on naisten moraali tässä asiassa?

No, kyllä noita on paljon. Tiedän kokemuksesta että saunailloissa ukkomiehet vaihtavat kokemuksia ja naureskelevat näiden perään: ""Taas se hölmö oli soittanut. Sitten meni panemaan sitä. HahahHaaa..."". Ei niinkään pahantahoisesti vaan siten, että vähän säälittää, mutta pannaan nyt kun nainen haluaa.

No, jos nainen haluaa saada munaa ja soittamalle jollekin ukkomiehelle se onnistuu niin mikä siinä on säälittävää? Tää on taas tätä naiset antaa ja miehet saa juttua mitä sä jauhat. Eikö se mies ole säälittävä kun hyppää heti kun nainen soittaa?

Ja joku voi aina vaan haaveksia siitä ensimmäisestä talostaan, jonka ajatusten ollessa alapäässä mielenhäiriössä tuli vaihtaneeksi uuteen, joka ei sitten ollutkaan parempi.

Valitettavasti varatuilla miehillä on tarve sotkeutua, ainakin minuun. Minä vain valitsen parhaat päältä, kuten jo edellä kerroin.

Jos hänellä sinun kanssasi olisi nannaa, ei hänellä olisi tarve sotkeutua mihinkään muuhun, edes omiin jalkoihinsa. Tai sanoihinsa.;)

Uskottomuus kun ei aina johdu siitä, että avioliitossa olisi jotain vialla. Joitakin miehiä muna vie vaikka kuinka paljon kotona saisi. Jotkut miehet haluavat vaihtelua. Jotkut ovat heikkoja, jos liitto on kestänyt kauan, kyllä se toinen nainen tietenkin hetken saattaa vaikuttaa mielenkiintoisemmalta kuin se tuttu ja turvallinen oma vaimo ja lasten äiti.
Toivon, ettei sinulle koskaan käy niin että olet täysillä sitoutunut perheeseesi ja miehesi jättää sinut pulaan hetken kiiman vuoksi.

Siinä sitä naisen stereotypiaa taas tyrkytetään hyvin aivopestyn vakain äänenpainoin.

Eikö se ole jo tullut selväksi, että olen nainen, joka ei halua pysyvää parisuhdetta, joka haluaa kermat päältä, säilyttää itsenäisyytensä ja nautiskella elämästä. Eikö se nyt mene perille, että minunkin kaltaisini naisia on olemassa?

Nainen on nainen ilman sitoutumistakin. Minä en ainakaan tarvitse pönkäkseni miestä, että tuntisin olevani olemassa.

Montako ""Toista naista"" tässä viestiketjussa nyt oikein on? Vähän sekavaksi menee, kun samalla nimimerkillä ensin halutaan siksi ensimmäiseksi, oikeaksi ja viimeiseksi naiseksi, ja sitten ei enää pysyvää parisuhdetta halutakaan, ainoastaan kermat päältä...

Ilmeisesti kolme. Toinen nainen pienellä teellä aloitti keskusteluketjun. Toinen nainen isolla teellä antaa kommenttejaan tässä ja häntä kloonasi toinen nainen, joka ei ollut alkuperäinen toinen nainen, siis toinen nainen isolla teellä, kloonasi toista naista isolla teellä, joka haluaa edelleen vain kermat päältä.

Tätä ne ihmissuhteet ovat. Siksi on viisasta pysyä itsenäisenä naisena. T. Ei-klooni Toinen nainen.

Kaikki suhteet eivät ole parisuhteita, vaikka ulkopuolelta niin voisi luulla, koska kulissia pidetään.

Kaikkein pelottavimpia ovat ""hyveellisimmät"" ihmiset, koska he ovat mielestään täydellisiä ja menettävät inhimillisyytensä.

Kermat päältä? No minusta tuossa ei ole paljoa mainostamista. Lapsellisen ihmisen touhua. Et halua omaa miestä? No muiden miehet vissiin kelpaa. Sitä sanotaan haaskalinnuksi. Ja taas se elä ja anna toisten elää, hieno lause, jää toteutumatta.
Mutta siihenhän voi aina sanoa että elämä on monimutkaista ja moralistit voi painua hevlettiin. Tottakai moralistit haittaa toisten naisten elämää, kun heillä ei ole omaa elämää, vain se mitä moralistit eivät tajua vahtia tai ei kelpaa jää lutkille.

Sorry, mutta asia on niin että kauneus on katsojan silmässä. Jos äijät pitävät sinua säälittävänä kun soittelet ukkomiesten perään kyrvän perässä, niin silloin sinä olet aika monen ihmisen mielestä säälittävä. Sinulle nauretaan saunassa, etkä voi sille yhtään mitään. Lisäksi äijät ajattelevat että on sillä penalla varmaan iso jorma kun hutsut soittelee. Luuletko että sinun panotaidoistasi statuksesi nousee. Suosio panomiesten keskuudessa kyllä. He tietävät että ei tule litsaria jos hameen helmaa vähän raottaa ohimennen.
Jos et halua että miehet nauramme sinulle, niin silloin pitäisi olla järkeä olla vonkaamatta. jos itse koet saavasi munaa etkä antavasi pillua, se on sinun asia, mutta voin kertoa että vähemmistöksi jäät. Onnea. :D

Rakas toinen nainen.
Minun ongelmani ratkaisi kätevä hypnoosi. Nykyään mieheni (ennen sen toisen naisen mies) pitää minua ensimmäisenä naisenaan eikä pidä mitään yhteyttä entiseen ykköseen. Lieveilmiöinä mainittakoon että mieheni uskollisuus minua kohtaan on saksanpaimenkoiran luokkaa. Tästä johtuen hän nukkuukin nykyään korissa eteisessä. Toivotan sinulle rattoisia hetkiä tulevana ykkösenä.
ps. muista ostaa puruluita että korkokenkäsi säästyvät

Mä olen henkilökohtaisesti sitä mieltä, että avioliitto on pyhä instituutio, eikä sitä pidä kenenkään mennä sörkkimään tai rikkomaan. Mietipä itses petetyn vaimon saappaisiin. Ei taatusti tunnu kivalta. Ja ihan tosissaan, jos kerran pettää, tekee sen toisenkin kerran. Minua ei ole petetty enkä itse ole pettänyt. Olen siis yksiavioinen.

Mä en ymmärrä tuota sun logiikkaa.

Luuletko sinä että ""panomiehet"" on jotenkin arvostettuja ja ""panonaiset"" eivät ole?

Puhut koko ajan siitä kuinka vonkaava nainen on säälittävä ja halveksittu ja taas mies joka käy panemassa sitä naista on jotenkin arvostettu ihmisten silmissä.

Ei se kyllä ihan niin mene. Naisten ja suurimman osan miehistäkin keskuudessa nauretaan niille miehille jotka jakelee ympäri kaupunkia. Yhtä lailla kuin nauretaan tavaraansa jakaville naisillekin. Molempia katsotaan tosi pahasti alaspäin.

Mä en tiedä millaisissa miesporukoissa olet tottunut kuljeskelemaan mutta mun kokemuksen mukaan miehet katsoo alaspäin näitä munallaan ajattelevia kavereitaan.

Ehkä sun kaveripiiri koostuukin sit niistä reppanoista jotka ajattelee että panot ne miehen tekee ettekä tajua että muut nauraa takanapäin...

Yhteistyössä