Kertokaapas te kaikkitietäväiset naiset mikä on pahempi???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aviomies ja isä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aviomies ja isä

Vieras
Täällä tuntuu olvan hyvin monta feministiä joka parjaa miehiä kun eivät voi olla pettämättä. Tuntuu heidän mielipiteen olevan että kaikki miehet pettää ja on paskahousujua kun naiset ovat niin suloisia kun vaan ovat kotona hoita lapsia ja kotitehtävät.
Mikä teidän mielestä on pahempi, jos mies pettää kännissä, eli "eli eksyy jonkun toisen luokse". Tai se että nainen lähtee ihastuskohteen kanssa suhteeseen jos kotona menee huonosti ja ajattelee että aivan sama mutta samaan aikaan ei ole aikomustakaan jättä perhettään eli eroamaan?
Minulla itsellä kävi niinkin kivasti että rakennettiin vaimon kanssa (no apua ei kyllä herunnut arvostelua kylläkin) unelmakotia ja minä hoidin kaikki kulut siihen liittyen n. 2-3000? kk. Ehdittiin asua pari viikkoa niin jäin työttömäksi. Sen sijaan että olisi vaimolta herunnut jotain kannustusta hän päätti ruveta lämmittelemään ystävyyssuhdetta intiimisuhteeksi työkaverin kanssa joka jatkui noin puoli vuotta kunnes sain kiinni ja kesti vielä 6 viikkoa ennenkuin pysty oikeesti tunnustamaan vaikkakin oli jo jäänyt kiinni.
Tässä sitä nyt terapia avulla yritetään päästä eteenpäin yhdessä ja taistelen joka päivä tunteiden kanssa että voisin jonain päivänä antaa anteeksi vaimolleni. Tosiaan meidän suhde ei ollut mitenkään ok ennen tapahtumaa mutta tarvitseeko nyt hel.... tuoda atomipommin avioliittoon?
Joten te kaikkitietävät naiset onko se teidän mielestä aina mies joka on se suuri paskaläjä avioliitossa.

Ja EI, EN ole pettänyt!!!

Anteeksi nyt vaan, mutta miesviha ei ole feminismiä. Ensimmäiset kaksi lausettasi otsikon jälkeen viittaisivat enemmin siihen.

Muuten en ota nyt aiheeseen kantaa.

Miksi haluat jatkaa tuollaisen naisen kanssa? Onhan tuo paha, todella paha teko häneltä ja kertoo hänen moraalistaan paljon. Eikä taida kovin kiitollinen olla vaikka omakotitalon teille kustansit.

Minkäikäisiä lapsia teillä on?

No ite en lähtisi jatkamaan suhdetta pettäjän kanssa. Tietty se on miehelle hankalempaa, kun luultavasti siinä menee lapsetkin (lapset kun yleensä jää äidille).

:attn: En ole kaikkitietävä, mutta vastaan silti. EI KAIKKI NAISETKAAN ENKELEITÄ OLE!!! Kyllähän paskaan oot kätes lykänny ja syvälle, ooko varma että oli eka tyyppi jonka kans petti sua?

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Petturi ei ikinä saa multa hyviä ajatuksia, on se mies tai nainen.

Myös minä kysyn että miksi tahdot jatkaa? Miten pystyt?

Jätä se. Ei se sua ansaitse.

Rakkaus ei aina niin yksiselitteinen asia. Tahdon antaa vaimolleni mahdollisuuden näyttä että hän ansaitsee minun rakkauden.
Ja avioliittoon mahtuu aina kaikkea, toiset purkaa huonoa oloaan yhdellä tavalla ja toiset levittämällä haarojaan.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Miksi haluat jatkaa tuollaisen naisen kanssa? Onhan tuo paha, todella paha teko häneltä ja kertoo hänen moraalistaan paljon. Eikä taida kovin kiitollinen olla vaikka omakotitalon teille kustansit.

Minkäikäisiä lapsia teillä on?

Kolme ja puoli vee poika

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Rakkaus ei aina niin yksiselitteinen asia. Tahdon antaa vaimolleni mahdollisuuden näyttä että hän ansaitsee minun rakkauden.
Ja avioliittoon mahtuu aina kaikkea, toiset purkaa huonoa oloaan yhdellä tavalla ja toiset levittämällä haarojaan.

Hieno ajatus. Mä en pystyis, siksi mä aina ihmettelen.
Toivottavasti vaimosi ansaitsee rakkautesi ja saatte asianne sovittua ja järjestykseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
pettäminen oli se sitten kenen taholta vaan tehtyä on väärin. ja ilmeisesti ette ole terapiassa vielä kauaa käyneet tai sitten se ei tuota tulosta.

Loppukesästä käytiin yhdessä paikkaa jossa kaksi naista terapeutteina mutta siitä ei tullut mitään kun tilanne pällä ja vaimo istu tuppisuuna. Nyt uusi paikka ja voin kyllä sanoa että tulosta tuottaa mutta vielä on pitkä matka maaliin.
Katkeruus on vain välillä vaikeaa niellä kun vaimo on tämänkin jälkeen jäänyt valehtelusta useamman kerran kiinni.

Rakkaus ei aina riitä, eikä anteeksiantokaan, jos ei pysty arvostamaan enää kumppaniaa.

Hieno ajatus. Mä en pystyis, siksi mä aina ihmettelen.
Toivottavasti vaimosi ansaitsee rakkautesi ja saatte asianne sovittua ja järjestykseen.

Kiitos!!!
Kovasti peukkuja ja yliluonnollisia voimia tässä tarvitaan.

Kuulostaa ihan provolta... Meinaan, että vaikka minua on petetty niin en ole kyllä koskaan kaatanut taakkaa koko mies sukupuolen niskaan. Naisia on joka junaan aivan kuten miehiäkin.

Mutta jos ap on tosisaan niin vastataan nyt kuitenkin:
En ole koskaan ajatellut, että miehet pettäisivät enemmän kuin naiset. Joka tapauksessa minun olisi helpompi antaa kerran anteeksi kännisekoilu kuin kuvaamasi kalatainen systemaattinen valehtelu ja pettäminen. Etukäteen en kuitenkaan voi sanoa, että mitä tekisin tilanteessasi. Jos sanon, että vaimosi on läpipaska tyyppi niin mitä se auttaa? Suurin osa ihmisistä uhoaa jättävänsä pettäjän muttei tee niin tosi paikan tullen. Voitko enää koskaan luottaa naiseesi? Jatkuva vihanpito ja epäily myrkyttävät elämäsi, ei kannata. Jos pystyt antamaan anteeksi ja jatkamaan elämää niin mikäs siinä. Suhde voi oikeasti parantuakin pettämisen jälkeen. Varmasti teillä on kuitenkin ollut paljon hyvääkin.

Onko teillä lapsia? Jos on niin älä inise siitä, että olet raatanut raksalla ja maksanutkin kaiken. Olettaen, että vaimo on hoitanut lapsia (sen minkä omalta työltään ehtii) ja kodin sillävälin. Poissaoleva mies on perseestä. Talonrakennus on tärkeää, mutta kyllä lapsella on oikeus vanhmempiinsa, ruokaan ja puhtaaseen kotiin ja vaatteisiin päivittäin. Jos lapsia ei ole pista rouva pihalle joka tapuksessa.

Voimia sinulle! Kuulostaa, että olet vielä shokkivaiheessa työttömyyden kanssa. Onko talo tärkempi kuin vaimo? Tarkoitan, että jos olet vaimon kanssa siksi, että saat pitää talon niin ei kannata.

Ei voi sanoa "en ikinä", mutten ikinä pettäisi miestäni. Silti: vaatii helvetinmoista kärsivällisyyttä kun miehen stressi purkautuu tiuskimalla, vittuilulla ja sillä, että hän on jatkuvasti pahalla tuulella. Se agression ilmapiiri kotona on jotain käsittämättömän hirveää. Minä ajattelen joka kerta liikenteessä kun mies näyttää keskaria "saatanan kyrville" tai "vitun kyvyttömille apinoille" , että tämä rouva pakkaa laukut ja lähtee. Agressio on sietämätöntä vaikkei se olisikaan fyysistä. Se vie toisen tilan hengittää. Olisi helpompaa olla kotona ja tukea jos mies sanoisi, että "tää työttömyyshomma pelottaa ja vituttaa mua tosi paljon, miten me oikein selvitään". Voi olla, että tämä tilitys ei koske sinua, mutta jos koskee niin kerron siltä varalta, ettet myrkytä seuraavaakin parisuhdettasi. <- Ei tarkoita sitä, etteikö vaimosi olisi toiminut todellä VÄÄRIN ja törkeästi.

Paljon voimia ja jaksamista! Kaikkea hyvää sinulle!

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Kuulostaa ihan provolta... Meinaan, että vaikka minua on petetty niin en ole kyllä koskaan kaatanut taakkaa koko mies sukupuolen niskaan. Naisia on joka junaan aivan kuten miehiäkin.

Mutta jos ap on tosisaan niin vastataan nyt kuitenkin:
En ole koskaan ajatellut, että miehet pettäisivät enemmän kuin naiset. Joka tapauksessa minun olisi helpompi antaa kerran anteeksi kännisekoilu kuin kuvaamasi kalatainen systemaattinen valehtelu ja pettäminen. Etukäteen en kuitenkaan voi sanoa, että mitä tekisin tilanteessasi. Jos sanon, että vaimosi on läpipaska tyyppi niin mitä se auttaa? Suurin osa ihmisistä uhoaa jättävänsä pettäjän muttei tee niin tosi paikan tullen. Voitko enää koskaan luottaa naiseesi? Jatkuva vihanpito ja epäily myrkyttävät elämäsi, ei kannata. Jos pystyt antamaan anteeksi ja jatkamaan elämää niin mikäs siinä. Suhde voi oikeasti parantuakin pettämisen jälkeen. Varmasti teillä on kuitenkin ollut paljon hyvääkin.

Onko teillä lapsia? Jos on niin älä inise siitä, että olet raatanut raksalla ja maksanutkin kaiken. Olettaen, että vaimo on hoitanut lapsia (sen minkä omalta työltään ehtii) ja kodin sillävälin. Poissaoleva mies on perseestä. Talonrakennus on tärkeää, mutta kyllä lapsella on oikeus vanhmempiinsa, ruokaan ja puhtaaseen kotiin ja vaatteisiin päivittäin. Jos lapsia ei ole pista rouva pihalle joka tapuksessa.

Voimia sinulle! Kuulostaa, että olet vielä shokkivaiheessa työttömyyden kanssa. Onko talo tärkempi kuin vaimo? Tarkoitan, että jos olet vaimon kanssa siksi, että saat pitää talon niin ei kannata.

Ei voi sanoa "en ikinä", mutten ikinä pettäisi miestäni. Silti: vaatii helvetinmoista kärsivällisyyttä kun miehen stressi purkautuu tiuskimalla, vittuilulla ja sillä, että hän on jatkuvasti pahalla tuulella. Se agression ilmapiiri kotona on jotain käsittämättömän hirveää. Minä ajattelen joka kerta liikenteessä kun mies näyttää keskaria "saatanan kyrville" tai "vitun kyvyttömille apinoille" , että tämä rouva pakkaa laukut ja lähtee. Agressio on sietämätöntä vaikkei se olisikaan fyysistä. Se vie toisen tilan hengittää. Olisi helpompaa olla kotona ja tukea jos mies sanoisi, että "tää työttömyyshomma pelottaa ja vituttaa mua tosi paljon, miten me oikein selvitään". Voi olla, että tämä tilitys ei koske sinua, mutta jos koskee niin kerron siltä varalta, ettet myrkytä seuraavaakin parisuhdettasi. <- Ei tarkoita sitä, etteikö vaimosi olisi toiminut todellä VÄÄRIN ja törkeästi.

Paljon voimia ja jaksamista! Kaikkea hyvää sinulle!

Provo ei todellakaan ole!!!
Lapsia on yksi ja shokista voit olla ihan varma että on, tulee vähemmästäkin. On niin paljon juttuja mitä ja millä se on kusettanut ja valehdellut, tai kaunistellut asioita niinkun arvon rouva iste sen haluaa katsoa etten halua edes kirjottaa siitä. Sillä jos niin teen ihmettelette varmaan miksi olen vielä tässä enkä pyöreässä pehmusteussa huoneessa.

Kyllä meitä löyty joka junaan, sekä miehiä,että naisia. Kyllä naisetkin osaa toimia itsekkäästi ja typerästi.

Mutta itsekkin joskus olen petettynä ollut, joten tiedän mitä käyt läpi. Voimia sinulle!

Yhteistyössä