Ällöttävät miehenne!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
En ole uskoa silmiäni kun luen päivittäin täällä juttuja idiooteista, itsekeskeisistä joidenkin kaksplussalaisten miehistä!! ARGH!! Miten ihmeessä ette kunnioita itseänne sen vertaa, että annatte miehen vaan raahautua elämässänne mukana? Missä on itsekunnioitus? Miksi ihmeessä "annatte" miestenne pettää? Eli otatte heidät vielä takaisin. Annatte heidän tehdä typeriä temppujaan, jotka kertovat vain ja ainoastaan teidän halveksumisesta, keräätte täältä vastauksia ja myötätuntoa ja tarmoa täynnä jatkatte elämää SAMOJEN MIESTEN KANSSA.

Niin kauan kun maa päällään kantaa tuollaisia periksiantavia naisia, niin kauan eräiden miesten järkeen ei mahdu, että NAISIA TULEE KUNNIOITTAA. Selkä ja nenä pystyyn naiset, katse eteenpäin! Te kyllä pärjäätte itsekseenkin, omana, vahvana itsenänne! Etsikää veroisenne miehet, jotka kunnioittavat teitä ja te heitä. Onnea etsintään!

Täysin samaa mieltä aapeen kanssa, ihan mustana.
Mä olen välillä lukenut näitä juttuja näin :o ...miten paljon annetaan uusia mahdollisuuksia ja pidetään hampaat irvessä niitä kulisseja pystyssä ja hyvänperheen imagoa yllä vaikka hemmetti sisällä kuohuu kuin kattilassa.
Joka toinen tämänkin palstan naisista kestää puolisonsa nyrkkiä, kunhan vaan lapset saavat pitää ehjän kodin...
Kirjottakaa nyt äkkiä, että mä en voi sanoa noin, kun mua ei ole koskaan lyöty...että jos olisi, niin mielipiteeni olisi eri.
Minusta parisuhteessa, ei minkäänlaisdessa tule hyväksyä väkivaltaa.
Mua ei tarvii lyödä kuin kerran :wave: .

Kyllä siitä tosiaan tulee tosi vihaiseksi, kun lukee näitä juttuja, milloin joku hakkaa, toinen pettää, kolmas ei viitsi tutustua lapsiinsa ja neljäs on yöt poissa ja päivät krapulassa. :/

Siitä tulee paha mieli, kun ensin vaimo kirjoittaa vihaisena ja hetken päästä peru kirjoituksensa ja päättää taas jaksaa vähän aikaa. Omaakin miestä alkaa katsoa kohta epäluuloisesti, ihmettelen, mitä pahuutta se salaa, vai voiko olla totta, että on olemassa kunnon mies?

Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:
Etpä sinä ainakaan joudu niiden kanssa elämään :whistle:

En joudukaan, koska tällaiset tapaukset ovat karsiutuneet jo tutustumisvaiheessa. Ja siksi kirjoitin, että heräisitte ettei teidänkään tarvitse moisten kanssa elää.

miettiny just samaa...

mene eusko miehiin aina välillä ku näitä juttuja lukee.

mutta hyvä että ihmiset saavat valittaa miehistään edes täällä.kivempi jos osaa olla jotenki avuksi tai tukena.

Kyllä tosiaan tuntuu, että status quo on tärkeämpää mammoille, kuin OIKEA elämänlaatu.
Täällä kuvitellaan että onni löytyy talo rakentamalla ja kun omistaa farmarin ja mies käy töissä. Muulla paskalla ei sitten väliä olekaan, pääasia että ulkopuoliset luulee että hyvin menee.
Palstalle ainoostaan uskalletaan vähän raottaa helvetin esikartanon todellisuutta..

tunnustan,tuo oli hyvin sanottu raottaa helvetin esikartanon todellisuutta....kestän mitä vaan..ja olisi kamalaa joutua yh:ksi ja muuttaa pois talosta..en usko että henkisesti pärjäisin,en kai..tai en tiedä..ja myönnän katselevani esim.kaupoissa haikeana kun jotkut isät menee lastensa kanssa,toivoen että meidänkin isukki välittäisi meistä kunnolla..

totta tuokin, mut se mitä mä ihmettelen on se, et aina sanotaan et erotkaa, olette paremman arvoisia, kunnioittakaa itseänne plaa plaa plaa ja sit "seuraavassa" ketjussa haukutaan yh-äitejä jotka on luovuttanut liian helpolla kun ei oo viittitty yhtään nähdä vaivaa suhteen eteen, eikä edes lapsia ole voinut ajatella erotessaan..plääh.

Helpommin sanottu kuin tehty. Olen nyt hyvässä avioliitossa, mutta ennen nykyistä miestäni olin naimisissa vähemmän hyvän kanssa.

Siedin exän metkuja monestakin syystä. Minulla ikään kuin rima aleni. Ajattelin aina, että saakoon uuden mahdollisuuden. Viimeinen tempaus oli niin hurja, että onneksi viimein älysin ottaa eron.

Mä en taas ymmärrä että ensimmäisen vastoinkäymisen jälkeen pitäis pakata tavaransa ja lähteä. Luovuttaa heti :o Vähän sitä vois yrittää töitä tehä suhteensa eteen eikä aina mennä sieltä missä aita on matalin.

Juu, kyllähän jutut välillä hurjilta kuulostaa, mutta asiat ei kuitenkaan ole ihan niin yksinkertaisia...
En silti pidä hyvänä sietää mitä tahansa! Mutta kyllä monenlaisista vääryksistä voi ylikin päästä.

Joo kurjaa lukea että monella niin huonosti. tulee olo että olenko ainoa jolla hyvä mies.
Toivoisin kaikille että rakastaisivat ja arvostaisivat itseään. Välejä kannataa minusta yrittää selvittää huonossa liitossa,mutta jos asiat ei ota muuttuakseen niin parempi erota

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttöni Tuulispää:
Mä olen sitä mieltä, että koska täällä eletään vain yhden kerran, niin kenenkään ei pitäisi antaa oman puolison pilata sitä elämää!!!

Niinpä! Käytökselle tulla laittaa stoppi, mutta ei välttämättä erota...toki, jos asiat ei mihinkään suuntaan muutu vuosien varrella niin...
Noh, mut väkivalta ja esim. vierahissa käynti on ehkä hiukka eri kaliiberista, joten sopiihan siinä väkivallan kestämisessä hieman miettiä tarkemmin!!!!!

No kyllä mää ainakin käyn täällä välillä kiroomassa ja haukkumassa miestäni, kun tulee riitaa tai on vaan muuten huono päivä.
Ja ihan hyvä mies on pohjimmiltaan. Riitaan yms. tarvitaan aina 2 ihmistä.

Ja jos nyt tarkotetaan vaan väkivaltasta miestä/suhdetta, niin sitten en kyllä minäkään ymmärrä, miksi sellasta kukaan kestää, mutta nyt oli kai kyse noin niinku yleisesti ällöstä miehestä.

Yhteistyössä