V
v
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nikki:Alkuperäinen kirjoittaja v:Mun kanssa on petetty , enkä mä ole siitä ylpeä. Yhden syy oli se , että se oli muhun ihastunut - sen kanssa menin sänkyyn , koska luulin niiden eronneen. Selvis vasta myöhemmin,että yhdessä ne oli olleet koko ajan.
Toisen kanssa eksyin samaan sänkyyn ryyppyillan päätteeksi ja siitä tuli sitten tapa , heidän parisuhteessaan ei ole ollut seksiä vuosiin. Tiedän asian varmaksi , koska kumpikin on mulle siitä erikseen puhunut. Vaimo ei vaan halua seksiä kuin yhdessä asennossa, pimeässä , peiton alla , eikä asiasta voi edes puhua , ja toinen osapuoli haluaisi seksiin myös mausteet mukaan , tai ainakin valot päälle ja peiton pois.
Kuulostaa aika teiniltä tuo sänkyyn eksyminen. Eikö aikuiset ihan valitse omien pissavehkeidensä käytöstä.
Jatkuuko suhde vielä? Onko se vaimo sinun ystävä?
Ei ole mun ystävä , mutta tunnen henkilön ja ollaan juteltu aika paljon. Vaimo on sanonut , että toinen saa mennä , kunhan ei jätä , mikäs mä olen niiden suhdetta arvostelemaan ?
Oltiin ekalla kerralla samassa paikassa yötä , kuten oltiin oltu monet kerrat aiemminkin , tällä kertaa vaan sit tapahtui jotain. Mulla ei juuri muistikuvia ole , sillä toisella on , ja hän on ottanut tapahtuneesta vastuun. Ja joo , ollaan menty muutaman kerran tämänkin vuoden puolella sänkyyn , ei siinä sen kummempaa intohimoa kummankaan puolelta ole.