M
minä
Vieras
lapsi ei syönyt kaikkea ruokaa, joten tarhantäti jätti lapseni ilman synttärikarkkeja, joita tarhakaveri oli jakanut ruoan jälkeen?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:Eikös tällainen juttu oo hiljan ollu täällä? Vai muistanko väärin?
Ja ei toiminu oikein.
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:Eikös tällainen juttu oo hiljan ollu täällä? Vai muistanko väärin?
Ja ei toiminu oikein.
Juu minä kerroin omasta lapsestani joka jäi ilman kaverin synttärikarkkeja, ja yleisesti ottaen aika moni tyrmäsi minut taas lapsenhemmottelijana..
Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:Eikös tällainen juttu oo hiljan ollu täällä? Vai muistanko väärin?
Ja ei toiminu oikein.
Juu minä kerroin omasta lapsestani joka jäi ilman kaverin synttärikarkkeja, ja yleisesti ottaen aika moni tyrmäsi minut taas lapsenhemmottelijana..
Eihän tuo nyt vielä mitään
Mä opetan kuulemma lapseni kalliille, kun ostin mieluisian synttärilahjan
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:No meidän tyttö ainakin on tosi pieniruokainen, siis joskus pienmpänä yritin vielä antaa ruokaa vaikka näytti ettei enää maistu, ja oksennus tuli. Ei kaikki lapset jaksa syödä yhtä paljon. Minusta jos lapsi oli kuitenkin jotain syönyt eikä vaan leikkinyt eikä kieltäytynyt kokonaan syömästä, on väärin jättää karkitta.