T
tossuliini
Vieras
Mä sain silloin tytölle pari kolme vuotta sitten pyörän sossun kautta eli mä maksoin vain 50 euroa likan pyörästä mutta me oltiinkin silloin sossun lastensuojelun asiakkaita oltu monta vuotta ihan vaan mun jaksamisen takia mutta nykysin ei olla enää sillai asiakkaita kuin satunnaisesti joskus käyn siellä jonkun asian takia. Eipä tartte enää ilmotella mitään sinnekään tuloja kun ei siellä käydä.