H
hakeva
Vieras
Kun hakee toimeentulotukea niin pitääkö laittaa hakemukseen myös s-tili tiedot?
Jos muutama kymppi tililllä niin vaikuttaako ne?
Jos muutama kymppi tililllä niin vaikuttaako ne?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:virallisesti pitää laittaa kaikki tilit..
epävirallisesti ei ne niitä saa tietoon jos et laita(ja jos et ole tehnyt tilisiirtoja sen ja toisen tilin välillä ) ja virkailijasta riippuen voi vaikuttaa tai sitten ei.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:menis jo ihan älyttömäks jos ne s-tilejäkin kyttäis..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:menis jo ihan älyttömäks jos ne s-tilejäkin kyttäis..
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:virallisesti pitää laittaa kaikki tilit..
epävirallisesti ei ne niitä saa tietoon jos et laita(ja jos et ole tehnyt tilisiirtoja sen ja toisen tilin välillä ) ja virkailijasta riippuen voi vaikuttaa tai sitten ei.
Rovaniemellä pitää kyllä laittaa S-tilinkin. Mullaei vaikuttanut se muutama kymppi
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:menis jo ihan älyttömäks jos ne s-tilejäkin kyttäis..
Niillähän on lupa kysellä ihmisten tilit,joka mielestäni on vääryys,sillä poliisillakaan ei ole moisia valtuuksia.
Jos köyhällä on muutama ropo varajemmassa jollakin kaupan bonus-tilillä niin éi kyllä moiseen tukeen pitäs vaikuttaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:menis jo ihan älyttömäks jos ne s-tilejäkin kyttäis..
Niillähän on lupa kysellä ihmisten tilit,joka mielestäni on vääryys,sillä poliisillakaan ei ole moisia valtuuksia.
Jos köyhällä on muutama ropo varajemmassa jollakin kaupan bonus-tilillä niin éi kyllä moiseen tukeen pitäs vaikuttaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:menis jo ihan älyttömäks jos ne s-tilejäkin kyttäis..
Niillähän on lupa kysellä ihmisten tilit,joka mielestäni on vääryys,sillä poliisillakaan ei ole moisia valtuuksia.
Jos köyhällä on muutama ropo varajemmassa jollakin kaupan bonus-tilillä niin éi kyllä moiseen tukeen pitäs vaikuttaa.
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:menis jo ihan älyttömäks jos ne s-tilejäkin kyttäis..
Niillähän on lupa kysellä ihmisten tilit,joka mielestäni on vääryys,sillä poliisillakaan ei ole moisia valtuuksia.
Jos köyhällä on muutama ropo varajemmassa jollakin kaupan bonus-tilillä niin éi kyllä moiseen tukeen pitäs vaikuttaa.
mutjos sulla se varajemma, et taritse toimeentulotukeakaan. sinähän voit käyttää nitä jemmarahoja. näin se menee
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:menis jo ihan älyttömäks jos ne s-tilejäkin kyttäis..
Niillähän on lupa kysellä ihmisten tilit,joka mielestäni on vääryys,sillä poliisillakaan ei ole moisia valtuuksia.
Jos köyhällä on muutama ropo varajemmassa jollakin kaupan bonus-tilillä niin éi kyllä moiseen tukeen pitäs vaikuttaa.
niinhän ne voi kysellä mutta ei ne saa noin yksityisiä tietoon=pankkisalaisuus
saa ne tietoon onko tiliä sillä nimellä.Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:menis jo ihan älyttömäks jos ne s-tilejäkin kyttäis..
Niillähän on lupa kysellä ihmisten tilit,joka mielestäni on vääryys,sillä poliisillakaan ei ole moisia valtuuksia.
Jos köyhällä on muutama ropo varajemmassa jollakin kaupan bonus-tilillä niin éi kyllä moiseen tukeen pitäs vaikuttaa.
niinhän ne voi kysellä mutta ei ne saa noin yksityisiä tietoon=pankkisalaisuus
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:menis jo ihan älyttömäks jos ne s-tilejäkin kyttäis..
Niillähän on lupa kysellä ihmisten tilit,joka mielestäni on vääryys,sillä poliisillakaan ei ole moisia valtuuksia.
Jos köyhällä on muutama ropo varajemmassa jollakin kaupan bonus-tilillä niin éi kyllä moiseen tukeen pitäs vaikuttaa.
mutjos sulla se varajemma, et taritse toimeentulotukeakaan. sinähän voit käyttää nitä jemmarahoja. näin se menee
no ei todellakaan mene.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:menis jo ihan älyttömäks jos ne s-tilejäkin kyttäis..
Niillähän on lupa kysellä ihmisten tilit,joka mielestäni on vääryys,sillä poliisillakaan ei ole moisia valtuuksia.
Jos köyhällä on muutama ropo varajemmassa jollakin kaupan bonus-tilillä niin éi kyllä moiseen tukeen pitäs vaikuttaa.
niinhän ne voi kysellä mutta ei ne saa noin yksityisiä tietoon=pankkisalaisuus
niitä ei koske pankkisalaisuudet
Alkuperäinen kirjoittaja kyselen:Onko sieltä mahista saada jotain virkistys-rahaa?
Sanois vaikka että haluttaisiin vähän lomailla...
Alkuperäinen kirjoittaja kyselen:Onko sieltä mahista saada jotain virkistys-rahaa?
Sanois vaikka että haluttaisiin vähän lomailla...
Alkuperäinen kirjoittaja hakeva:Kun hakee toimeentulotukea niin pitääkö laittaa hakemukseen myös s-tili tiedot?
Jos muutama kymppi tililllä niin vaikuttaako ne?
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttojuuri:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:menis jo ihan älyttömäks jos ne s-tilejäkin kyttäis..
Niillähän on lupa kysellä ihmisten tilit,joka mielestäni on vääryys,sillä poliisillakaan ei ole moisia valtuuksia.
Jos köyhällä on muutama ropo varajemmassa jollakin kaupan bonus-tilillä niin éi kyllä moiseen tukeen pitäs vaikuttaa.
niinhän ne voi kysellä mutta ei ne saa noin yksityisiä tietoon=pankkisalaisuus
niitä ei koske pankkisalaisuudet
No, totta kai niitä koskee![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Miä82:Mun pitää hakee heinäkuuksi toimeentulotukea ja meinaanpa mainita, että meidän aikuisten pyörät varastettiin lukollisesta varastossa ja lukossa olevat pyörät. Pitäis nimittäin saada ainakin itelle uus pyörä, koska alkaa työt ja kivempi kulkea pyörällä.Ja tää siis ihan totta että pyörät varastettu, voin pistää liitteeksi rikosilmoituksen.
Ja oon mä kuullut, että ovat maksaneet lapsille sitä sun tätä ja saaneet myös rahaa lomailuun.