Alkuperäinen kirjoittaja vieras taas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten noita sit lasketaan? Kävin piruuttani laskemassa toimeentulolaskurilla saisimmekko tukea minun ansiosidonnaisellani + miehen palkalla niin laskurin mukaan saisimme vielä yli 200e toimeentulotukea :O??!!??
aika outoa..koska pelkästään teidän ruokamenot on jo n. 1000e plus kaikki muut menot, vuokra/vastike ym...
sekotit mut nyt johonkin toiseen vieraaseen. Sori en huomannut että ketjussa oli jo toinen vieras =D.
=) Tää mun kommetti oli clivialle tarkoitettu...Vahigossa lainasin väärän tekstin
Joo niin sitä luulis.
Lokakuussa hain niin mulle laskettiin tuloiksi vielä elokuun palkka,asumiskuluja eli vuokraa 750 euroa ei hyväksytty lainkaan menoiksi koska asunto oli liian iso ja kallis.
Niillä on niin perseestä siellä laskutavat ettei sitä normaali-ihminen ymmärrä.
Niimpä mä hain masennusdiagnoosin ja en meinaa enää ikinä mennä pätkätöihin niin kauan kun mulla on alaikäisiä lapsia sillä se vetää mun ennestäänkin tiukan talouteni puoleksi vuodeksi perseelleen.
Lisäksi hankkiuduin lastensuojelun asiakkaaksi,näin saan perhetyöntekijän sekä harkinnanvaraista toimeentulotukea kun nyt kerran olen sosiaalitapaus.Pääsee köyhän yh-äidinkin lapset joskus harrastaan ja saa uusia vaatteita sekä silmälasit joihin ei sieltä ei ole myönnetty apuja kun en ole säännöllinen toimeentulotuen asiakas.
Mä olen puhunut kuusi vuotta mun diakonissalle että mä teen tän tempun kunnei apua heru sillon kun ihminen sitä tarvitsis.
Nyt mä sen tein.
Katsellaan mitä tuleman pitää.Meidän perhe alkaa nyt maksamaan kaupungille kun mä olen toimintakyvytön.