No meillä ei opiskelijat saa työn puolesta asua, vaan oma pitää olla. Työntekijät myös käytämme itsehankkimiamme vaatteita.
Missä olet töissä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No meillä ei opiskelijat saa työn puolesta asua, vaan oma pitää olla. Työntekijät myös käytämme itsehankkimiamme vaatteita.
No ei kun kattos kyllä joka paikassa saa työvaatteet! Palsta sanoo niin!
Jatkuvasti? Ja koska menee tajuntaan teillä joillakin pässeillä se, että se laivareissu oli mun työantajan maksama???? Aivotoiminta näköjään joillakin tasolla nolla.
Meillä homma toimii niin, että hyvissä ajoin ennen harjoittelua otetaan yhteyttä harjoittelupaikkaan. Esittelemme itsemme, ja pienempiin paikkoihin menevät kertovat myös minkäkokoisia työvaatteita käyttävät.
Harjoittelupaikka sitten hommaa ne vaatteet.
Jatkuvasti? Ja koska menee tajuntaan teillä joillakin pässeillä se, että se laivareissu oli mun työantajan maksama???? Aivotoiminta näköjään joillakin tasolla nolla.
Alkuperäinen kirjoittaja Älähän nyt;22966315:ala nimittelemään.
Joo toki voi kertoa, mutta ei täällä pienellä paikkakunnalla tuollaaseen rahaa laiteta. Säästetään säästetään ja annetaan yläastelaasten käydä koulua homehtuvassa rakennuksessa.
Alkuperäinen kirjoittaja älä puhu paskaa;22966330:Jos sun työnantaja maksaa yhden reissun niin so what? Ite maksat ne kaikki muut kumminkin. Kehtaatkin. Miksi ees tarttet toimeentulotukea kun sulla työtuloja, elarit, lapsilisä, opintotuki ja varmasti asumistukikin?Vai teetkö sossulta salaa työsi?
Minusta sossun ei kuulu auttaa tässä tilanteessa.
Niin mettä vastaa kuin sinne huudetaan.
Mutta kuinka monta harjoittelua sulla vielä on ja missä yksiköissä?Et kai sä samassa paikassa joka harjoittelua sentään tee, kun vetoat kokoajan paikkakunnan pienuuteen?
Siis mitä? Mulla on tulos vielä 5 harjoottelua ja joka hemmetin paikkaan vissiin pitääs palstamammojen mieliksi varata vaatteet mua varten.
Siis mitä? Mulla on tulos vielä 5 harjoottelua ja joka hemmetin paikkaan vissiin pitääs palstamammojen mieliksi varata vaatteet mua varten.