Missä olet töissä?No meillä ei opiskelijat saa työn puolesta asua, vaan oma pitää olla. Työntekijät myös käytämme itsehankkimiamme vaatteita.
Missä olet töissä?No meillä ei opiskelijat saa työn puolesta asua, vaan oma pitää olla. Työntekijät myös käytämme itsehankkimiamme vaatteita.
Tai sitten sossu maksaa työvaatteet. Palsta sanoo myös niinNo ei kun kattos kyllä joka paikassa saa työvaatteet! Palsta sanoo niin!
ala nimittelemään.Jatkuvasti? Ja koska menee tajuntaan teillä joillakin pässeillä se, että se laivareissu oli mun työantajan maksama???? Aivotoiminta näköjään joillakin tasolla nolla.
Joo toki voi kertoa, mutta ei täällä pienellä paikkakunnalla tuollaaseen rahaa laiteta. Säästetään säästetään ja annetaan yläastelaasten käydä koulua homehtuvassa rakennuksessa.Meillä homma toimii niin, että hyvissä ajoin ennen harjoittelua otetaan yhteyttä harjoittelupaikkaan. Esittelemme itsemme, ja pienempiin paikkoihin menevät kertovat myös minkäkokoisia työvaatteita käyttävät.
Harjoittelupaikka sitten hommaa ne vaatteet.
Miten mulla ei oiken natsaa yhtälönä tuo sun työssä käyminen ja toimeentulotuen hakeminen :/??Jatkuvasti? Ja koska menee tajuntaan teillä joillakin pässeillä se, että se laivareissu oli mun työantajan maksama???? Aivotoiminta näköjään joillakin tasolla nolla.
Niin mettä vastaa kuin sinne huudetaan.Alkuperäinen kirjoittaja Älähän nyt;22966315:ala nimittelemään.
Mutta kuinka monta harjoittelua sulla vielä on ja missä yksiköissä? Et kai sä samassa paikassa joka harjoittelua sentään tee, kun vetoat kokoajan paikkakunnan pienuuteen?Joo toki voi kertoa, mutta ei täällä pienellä paikkakunnalla tuollaaseen rahaa laiteta. Säästetään säästetään ja annetaan yläastelaasten käydä koulua homehtuvassa rakennuksessa.
Joo mä totta kai teen töitä pimiänä. Nih.Alkuperäinen kirjoittaja älä puhu paskaa;22966330:Jos sun työnantaja maksaa yhden reissun niin so what? Ite maksat ne kaikki muut kumminkin. Kehtaatkin. Miksi ees tarttet toimeentulotukea kun sulla työtuloja, elarit, lapsilisä, opintotuki ja varmasti asumistukikin?Vai teetkö sossulta salaa työsi?
Ei minustakaan. opiskelija pärjää opintotuella ja tässä tapauksessa lapsilisillä ja eltusmaksuilla, niinkuin muutkin. Täytyyhän ne vaatteensa hommata, herranen aika.Minusta sossun ei kuulu auttaa tässä tilanteessa.
sua nimiteltiin?Niin mettä vastaa kuin sinne huudetaan.
Siis mitä? Mulla on tulos vielä 5 harjoottelua ja joka hemmetin paikkaan vissiin pitääs palstamammojen mieliksi varata vaatteet mua varten.Mutta kuinka monta harjoittelua sulla vielä on ja missä yksiköissä? Et kai sä samassa paikassa joka harjoittelua sentään tee, kun vetoat kokoajan paikkakunnan pienuuteen?
Kuulostaa vain uskomattomalta, että olet viiteen ERI paikkaan menossa eikä MISSÄÄN ole sinun kokoisia työvaatteita olemassaan. Jos kuitenkaan et mitenkään poikkeuksellista vaatekokoa ole.Siis mitä? Mulla on tulos vielä 5 harjoottelua ja joka hemmetin paikkaan vissiin pitääs palstamammojen mieliksi varata vaatteet mua varten.
No sitä mä olen tässä moneen kertaan yrittänyt kysyä, että kuinka monta harjoittelua ja missä yksiköissä? Onko näistä harjoitteluista tosiaankin jokainen sellainen, että ne tapahtuu jossain pienellä paikkakunnalla, pienessä yksikössä, jossa suojapukua on käytettävä ja jossa ei sun kokoasi ole?Siis mitä? Mulla on tulos vielä 5 harjoottelua ja joka hemmetin paikkaan vissiin pitääs palstamammojen mieliksi varata vaatteet mua varten.