Toimeentulotukea opiskeluja varten tarvittaviin vaatteisiin?

[QUOTE="huh";22966273]Sulla ei ole varaa ostaa työasua(n.50e) Mutta sulla on varaa käydä jatkuvasti baareissa, laivalla, keikoilla yms.[/QUOTE]

Jatkuvasti? Ja koska menee tajuntaan teillä joillakin pässeillä se, että se laivareissu oli mun työantajan maksama???? Aivotoiminta näköjään joillakin tasolla nolla.
 
Meillä homma toimii niin, että hyvissä ajoin ennen harjoittelua otetaan yhteyttä harjoittelupaikkaan. Esittelemme itsemme, ja pienempiin paikkoihin menevät kertovat myös minkäkokoisia työvaatteita käyttävät.

Harjoittelupaikka sitten hommaa ne vaatteet.
Joo toki voi kertoa, mutta ei täällä pienellä paikkakunnalla tuollaaseen rahaa laiteta. Säästetään säästetään ja annetaan yläastelaasten käydä koulua homehtuvassa rakennuksessa.
 
älä puhu paskaa
Jos sun työnantaja maksaa yhden reissun niin so what? Ite maksat ne kaikki muut kumminkin. Kehtaatkin. Miksi ees tarttet toimeentulotukea kun sulla työtuloja, elarit, lapsilisä, opintotuki ja varmasti asumistukikin?Vai teetkö sossulta salaa työsi?
 
"vieras"
Jatkuvasti? Ja koska menee tajuntaan teillä joillakin pässeillä se, että se laivareissu oli mun työantajan maksama???? Aivotoiminta näköjään joillakin tasolla nolla.
Miten mulla ei oiken natsaa yhtälönä tuo sun työssä käyminen ja toimeentulotuen hakeminen :/??
Ja lisäksi oot kirjotellu pitkin talvee noista baarireissuista/keikoilla käymisistä yms.
 
Joo toki voi kertoa, mutta ei täällä pienellä paikkakunnalla tuollaaseen rahaa laiteta. Säästetään säästetään ja annetaan yläastelaasten käydä koulua homehtuvassa rakennuksessa.
Mutta kuinka monta harjoittelua sulla vielä on ja missä yksiköissä? :D Et kai sä samassa paikassa joka harjoittelua sentään tee, kun vetoat kokoajan paikkakunnan pienuuteen?
 
Alkuperäinen kirjoittaja älä puhu paskaa;22966330:
Jos sun työnantaja maksaa yhden reissun niin so what? Ite maksat ne kaikki muut kumminkin. Kehtaatkin. Miksi ees tarttet toimeentulotukea kun sulla työtuloja, elarit, lapsilisä, opintotuki ja varmasti asumistukikin?Vai teetkö sossulta salaa työsi?
Joo mä totta kai teen töitä pimiänä. Nih.
 
"vieras"
[QUOTE="pipari";22966382]Uskomanta, todellakin. Mihin sun opintolaina+opintoraha+asumistukí+lapsilisä+elatusmaksu menevät?[/QUOTE]

Vuokraan, ruokaan, laskuihin, lapsen kuluihin ?.. Miten voi olla noin vaikea tajuta jotain noin yksinkertaista asiaa.
 
Mun työasuni ainakin kuivuu nopeasti. Jos pesen sen illalla, se on aamulla jo kuiva.

Ymmärrän hyvin, ettei sossu halua maksaa yhdelle ja samalle ihmiselle useampaa työasua.

Ja oikeasti suojavaatteiden hankkiminen on yleensä työpaikan asia.
 
Siis mitä? Mulla on tulos vielä 5 harjoottelua ja joka hemmetin paikkaan vissiin pitääs palstamammojen mieliksi varata vaatteet mua varten.
No sitä mä olen tässä moneen kertaan yrittänyt kysyä, että kuinka monta harjoittelua ja missä yksiköissä? Onko näistä harjoitteluista tosiaankin jokainen sellainen, että ne tapahtuu jossain pienellä paikkakunnalla, pienessä yksikössä, jossa suojapukua on käytettävä ja jossa ei sun kokoasi ole?
 
[QUOTE="Noh";22966424]Oliko joku syy miksi et voi ostaa käytettyä?
Tai no, löytyy varmasti joku syy. Sulta löytyy aina joku pätevä syy.[/QUOTE]

No sä pätevä ihminen sitten kerrot mulle mistä mä löydän sopivan käytetyn puvun.
 

Yhteistyössä