Töihin menosta....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :o
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

:o

Vieras
Täällä kun niin paljon hehkutetaan että ollaan lasten kanssa 3v asti kotona, joo ihan ok....

Mulla nyt 1v tyttö ja joka puolelta, ja aina tulee kaupungilla kysymyksiä, joko oot töissä, koska meet töihin... plaa plaa....

sit ku vastaan, että meinaan ainakin toistaseks olla kotona lapsen kanssa, joiltakin tulee kummia katseita, ainakin vanhemmilta ihmisiltä!

eli miten tää ny menee, mulla on sellanen olo, et pitäs mennä duuniin, et nää "kyläläiset" ei pitäs mua laiskana?!

Se nyt vaan johtuu siitä että ei ennen ollut mahdollista jäädä kotiin, eli lapsi vietiin hoitoon kun äitiysloma loppui ja sillä hyvä. Ei ollut varaa menettää työpaikkaa, mutta nyt ei ole sitä vaaraa. Ei meillä nyt kukaan ole ihmetellyt vaikka sanoin itteni irti kun ei hoitovapaa enää jatku. Ei ole mitään järkeä maksaa 500e kahden hoitomaksuja ja kulkea pitkää matkaa töissä.

Se on niin kuulijasta kiinni. Toisista on just kamalaa jos menee töihin ja toisista kamalaa jos jää kotiin. Älä välitä vaan teet just niinkun teidän perheelle sopii :D Vähän sama kuin imetyskin, toiset järkyttyy miten pitkään imetit ja toiset järkyttyy miten aikaisin lopetit ;)

Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:
Se on niin kuulijasta kiinni. Toisista on just kamalaa jos menee töihin ja toisista kamalaa jos jää kotiin. Älä välitä vaan teet just niinkun teidän perheelle sopii :D Vähän sama kuin imetyskin, toiset järkyttyy miten pitkään imetit ja toiset järkyttyy miten aikaisin lopetit ;)

Niinhän mä teenkin miten itse nään parhaaksi :)

Mutta ottaa vaan nuo kyselijät päähän!

Taidan sanoo seuraavaks, mikä työ? en ole aatellu enää ikinä jaksaa....

On minultakin kysytty joko olen töissä, en ole osannut ottaa sitä pahana kysymyksenä. Kasvotusten ei kukaan ole arvostellut mitään, päinvastoin hymyillen on moni sanonut että hienoa että voin olla kotona vielä =) Ehkä se on tosiaan kuulijasta kiinni, tämä ratkaisu sopii meidän perheelle enkä koe siitä huonommuutta enkä mitään muutakaan negatiivista.

Yhteistyössä