Voihan hermojen menetys!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Voi perä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Voi perä

Vieras
Näemmä "kahen kämpän loukku" alkaa ahdistaa jo ny, tai jotain. Perjantaina olis uuden asunnon kaupanteko ja tämä nykyinen nyt myynnissä. Eilen piti olla näyttö, minkä kiinteistövälittäjä oli unohtanut ilmoittaa meille. Soitti illalla miehelle, että oli asiakkaan kanssa ollut jo pihassa, mutta sopinut, että alku viikolle sopii näytön, kun tosiaan ei ollut meille muistanut ilmoittaa.

Noh, mies oli sitten sopinut tänä aamuna tälle päivälle näytön neljäksi. Ite meni iltaan töihin ja nyt mun pitäis keksiä joku kyläpaikka mihin voi mennä koirankin kanssa. EIKÄ MULLA OLE! Myöhemmin illasta olisin voinut mennä ystävälleni, joka on viiden aikaan kotona. Äitini on iltavuorossa, anoppi on töissä, isälleni ei voi mennä koiran kanssa, kun heillä on lintuja ja miehen isää en edes tunne niin hyvin, että kehtaisin ilman miestä mennä.

Noh, mehän sitten saatiin kauhea riita aiheesta aikaseks, kun aloin kiukuttelemaan, että en lähde mihinkään, koska tosiaan paikkoja ei ole. Mies siinä sitten mulle huusi, että voin alkaa ettiä itelle kämppää, jos ei kerran kiinnosta yhteiset asiat.

Nyt sitten paha mieli, kun taas tuli oltua niin lapsellinen. Mutta olis toi ukkokin voinu vähän kysyä, että koska se näyttö sopis. Joo, olen työttömänä tällä hetkellä, eli mullehan pitäs sopia siis koska vaan. Harmi kun tutut ja tuttavat ei oo koko päivää kotona.

Hitto jos tän asunto härdellin takia viä ero tulee. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
No kai sä nyt voit sen tunnin olla vaikka lenkillä sen koiran kanssa? Älä nyt kiukuttele aikuinen ihminen (?) tollasesta!

Ei mun kädet kestä ton koiran kanssa lenkkeilyä. Koira vetää paljon ja mulla on toinen käsi leikattu muutama viikko sitten. Ja tiedän, että typerä asia kiukutella mutta kun aina tekee ensin ja sitten alkaa miettiä. :ashamed: Ja mä viä oon sellanen ihminen, että menee kaikki jutut sekasin ja hermostun yllättävistä asioista. Mun siis pitää tietää asiat reilusti etukäteen, ei esim neljä tuntia ennen näyttöö.

Alkuperäinen kirjoittaja moona81:
Onks lähellä koirapuistoa? Sinne vaan kaveri juoksemaan niin ei käy siun käsille ja koiruus saa liikuntaa?

Idea hyvä, mutta koira puistoon sen verran matkaa, et kädet ei kestä. Hyvä, kun sisältä autolle pystyy koiran viemään. Noh, asia selvis sillä, että yks ystävä sattu oleen kotona ja sinne sitten menin kahville. :) Facebook pelasti päivän. :D

ootpa lapsellinen. tai pilalle hemmoteltu. kyllä mua vaan tuossa tilanteessa kiinnostaisi kämpän myyminen. seisoisin vaikka alasti käsilläni puistossa sen parituntia.
toivottavasti noin hemmotellulla ei sentään omia lapsia ole. et taida itse tienata teidä taloudessa mitään tai oletko koskaan tienannut?

Yhteistyössä