Mä en kyllä ihan ymmärrä.
Ensin huijataan tukia ja lasketaan elämä niiden varaan ja kasvatetaan sosiaalimenoja kikkailemalla posterestanttien yms. kanssa, et muka ollaan erottu ja saadaan asumistuet ja elatusmaksut jne. kunnalta, ja ilmainen päivähoito, vaik pienemmän kanssa kotona ja mies oikeasti asuu kotona myös. Sit muka opiskellaan ja nostetaan tukia siitä, ettei tarvii töihin mennä kun lapsi on täyttänyt jo kolme vuotta.. Tästä puhutaan avoimesti kavereille ja jopa ehdotetaan, et kannattaisiko miettiä oisko muillakin mahdollisuuksia kikkailla, kun tukia ei muuten tipu.
Ja sitten.. huudetaan ja valitetaan kun terveyskeskukset on niin hitaita ja päiväkoteja lopetaan, kun kunnalla ei oo varaa pitää yllä avointa toimintaa joka mamman lähellä kahvikerhohuoneena, joka ikisen tietyn kaupunginosan nurkalla. Ja valitetaan kun kunta on köyhä yms. Ja sitten valitetaan kun päättäjät kiristää tukiaisia koko ajan kun väittävät että nillä vaan huijataan..
Nooh mistäköhän tulee tuo antiasenne päättäjile.. hmm.. varmaan ihan sisään kasvanut p..ka porvallinen kotikasvatus, joka tämän luulon päättäjille tuo. Niin ainakin luullaan kun kerran kokoomus on johdossa.
Ja mistäköhän sen kunnan pitäs ne rahat repiä ja kenen pers nahasta?
Argh kyllä taas sylettää joidenkin ihmisten laput silmillä eläminen ja kaikesta valittaminen, vaikka ite aiheuttavat juurinkin sitä mistä valittavat suureen ääneen.
Ensin huijataan tukia ja lasketaan elämä niiden varaan ja kasvatetaan sosiaalimenoja kikkailemalla posterestanttien yms. kanssa, et muka ollaan erottu ja saadaan asumistuet ja elatusmaksut jne. kunnalta, ja ilmainen päivähoito, vaik pienemmän kanssa kotona ja mies oikeasti asuu kotona myös. Sit muka opiskellaan ja nostetaan tukia siitä, ettei tarvii töihin mennä kun lapsi on täyttänyt jo kolme vuotta.. Tästä puhutaan avoimesti kavereille ja jopa ehdotetaan, et kannattaisiko miettiä oisko muillakin mahdollisuuksia kikkailla, kun tukia ei muuten tipu.
Ja sitten.. huudetaan ja valitetaan kun terveyskeskukset on niin hitaita ja päiväkoteja lopetaan, kun kunnalla ei oo varaa pitää yllä avointa toimintaa joka mamman lähellä kahvikerhohuoneena, joka ikisen tietyn kaupunginosan nurkalla. Ja valitetaan kun kunta on köyhä yms. Ja sitten valitetaan kun päättäjät kiristää tukiaisia koko ajan kun väittävät että nillä vaan huijataan..
Nooh mistäköhän tulee tuo antiasenne päättäjile.. hmm.. varmaan ihan sisään kasvanut p..ka porvallinen kotikasvatus, joka tämän luulon päättäjille tuo. Niin ainakin luullaan kun kerran kokoomus on johdossa.
Ja mistäköhän sen kunnan pitäs ne rahat repiä ja kenen pers nahasta?
Argh kyllä taas sylettää joidenkin ihmisten laput silmillä eläminen ja kaikesta valittaminen, vaikka ite aiheuttavat juurinkin sitä mistä valittavat suureen ääneen.