Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Sellaisesta ei ole pelkoa. Olen mä sitäpaitti verottajaa varten kirjoittanut kuitin, että exä on niitä elareita maksanut.
joo, en mä tarkoittanutkaan että nimenomaan sä tekisit mitään ikävää temppua. Hyvin moni kuitenkin tekee :|
yleisesti ottaen on sille etävanhemmalle melko turvatonta se että niistä maksetuista elareista ei ole olemassa kunnollisia todisteita.![]()
Mä vaan en itse koskaan luota raha-asioissa yhtään kehenkään just sen takia että esim elareiden indeksikorotuksiakin voi karhuta jälkikäteen vaikka niitä ei olisi aiemmin halunnut :|
Joo mä tiedän yhden tapauksen, missä isä ja äiti sopi et elarit maksetaan kerralla pois, noh mies antoi HUOMATTAVAN rahasumman naiselle, ja hupsis miten kävikään... vuoden päästä nainen oli vaatimassa uudestaan elareita ja saikin kuukausittain maksettavat elarit itelleen. Mut ei tosiaan kaikki tee näin, mutta oma selusta kannattaa aina turvata sillä että on mustaa valkoisella. Ja näissä elariasioissa sekään ei aina riitä, koska mieltään voi muuttaa, mutta vain toinen henkilö