Todella ujo mies. Neuvoja, kommenteja, kiitos.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen 33v, mies johon tutustuin 38v. Minulla pitkä suhde takana, lapsia on. Hänellä ei ole paljon kokemusta naisista.

Hän on todella ihana ja suloinen. Ollaan nähty muutaman kerran ja viimeksi hänellä kotona. Mä olisin valmis jo siihen, että katsottais vaikka leffan vähän lähemmäks ku metrin etäisyydellä :).

Koska hän on sellainen "suljettu" ja ujo, muakin jännittää. Tavallaan en ole yhtään varma mitä hän ajattelee ja halua. Yleensä se on mies, joka ehdottaa tapaamisia, tekee aloitteen.

Mulla ei oo mitään kiirettä, enkä edes vältämättä halua mitään vakavampaa. Mutta haluaisin "murtaa jään". Haluaisin niitä pieniä kosketuksia ohi menneen, mahdollista halailua ym. Itse en halua tehdä " aloitteen", koska jotenkin ehkä epäilen. Ja ehkä haluan nauttia siitäntunteesta, että tunnen itseni "naiseksi".

Me asutaan aika kaukana toisistamme ja nähdään viikon-parin välein. Mä haluaisin nähdä vähän useammin ja ehkä just hänen kotona, niin et vois tehdä ruokaa, kastsoa leffaa ym...olla tavallaan tekemättä mitään...

Mitä hittoa mä teen? :) jotekin outo, mutta samalla todella jännittävä ja ihana hetki mun elämässä.

"Ja ehkä haluan nauttia siitäntunteesta, että tunnen itseni "naiseksi"."

Jos sinä et tunne itseäsi enää naiseksi jos mies ei tee aloitetta, hakeudu hoitoon. Sukupuoli-identiteettisi on hyvin huteralla pohjalla. Kenties alat tuntea itsesi mieheksi, jos joudut vaihtamaan renkaat autosta.

• Tykkää
Reactions: .....

Jos sinä et tunne itseäsi enää naiseksi jos mies ei tee aloitetta, hakeudu hoitoon. Sukupuoli-identiteettisi on hyvin huteralla pohjalla. Kenties alat tuntea itsesi mieheksi, jos joudut vaihtamaan renkaat autosta.
No joo, kärpäsestäkin saa tehtyä norsun...
Kyllä jokainen ihastunut nainen ymmärtää mitä tarkoitin. Ja en sano, ettei nainen vois tehdä aloitteen, mutta jotenkin ehkä olen epävarma nyt ja siksi en sitä halua tehdä. En halua pilata tätä hetkeä.

Ap

Ihan ok, katsottiin kaks leffaa, syötiin herkkuja :)
Kyllä on tarkoitus nähdä toistenkin, mutta jännitystä on ilmassa, toki vähemmän kuin ennen.
Kiva että ilta onnistui :).

Tuon miehen kohdalla sun täytyy varmaan luopua "periaatteistasi", jos haluat homman etenevän. Eli menet vaan kainaloon tai kysyt voitko mennä kainaloon. Ymmärrän että olisi kiva tuntea itsensä halutuksi ja odottaa että mies pyytää/tekee aloitteen. Tuntuu vain olevan niin ujo että joudut odottelemaan piiiitkään. Ehkä mies siitä rohkaistuis, kun huomaa että haluat läheisyyttä? Tai sitten huomaat ettei teitä kuitenkaan ole tarkoitettu toisillenne. Kokeile miten käy (y).

Kiva että ilta onnistui :).

Tuon miehen kohdalla sun täytyy varmaan luopua "periaatteistasi", jos haluat homman etenevän. Eli menet vaan kainaloon tai kysyt voitko mennä kainaloon. Ymmärrän että olisi kiva tuntea itsensä halutuksi ja odottaa että mies pyytää/tekee aloitteen. Tuntuu vain olevan niin ujo että joudut odottelemaan piiiitkään. Ehkä mies siitä rohkaistuis, kun huomaa että haluat läheisyyttä? Tai sitten huomaat ettei teitä kuitenkaan ole tarkoitettu toisillenne. Kokeile miten käy (y).
Kiitos:)
Ollaan varmaan koko to-päivän yhdessä, niin eiköhän se aika lailla selventää tilanteen. :)

Miten joku voi olla näin pihalla?
Mikään ei ole niin kiihottavaa kuin miehen hipaisut ja pikku koskettelut uudessa suhteessa, jos niitä ei ole niin jää käteen illan päätyttyä aika tyhjä kuori.

Mut mitäpä jos se toimisikin sellasena lopullisena niittinä tässä geississä se että sä tekisit rohkeesti alotteen voiskin tykkää se mies? jotkut on huonoi tekee alotteita mutta vauhtiin päästyään heitä sitten vältsii pidättele mikään ja hän tarvii vaan sen alku potkun siihen hommaan. sitten eikös täällä aina väitetä että miehet ihastuu siihen ulkonäköön niin parantaisiko se henkisyydenkin osuvuutta jos nainen tekee alottee ja mies huomaakin että hänen kaa onh yvä olla?. ehkä hän sitten sen jälkeen uskaltaa sipsutella sua kun sen oot käytännössä luvan antanut sitten?

Niinpä...
Itse tykkään miehistä jotka otteilaan tekevät hyvin selväksi sen, että mun myöntymys asiaan niin vaateet revitään päältä pois sillä sekunnilla.
Ujo ja arka mies, nou nou nou
Ap tässä.
Minäkin olin ennen sitä mieltä. Tai no, eipä kovin monta suhdetta ollut. Mutta kyllähän sitä halua itsevarmaa, "aikuista" miestä.
En oikeasti osa selittää, muttä tämä tyyppi on jotenkin ihana, hänen kommenttit/viestit, joissa läpi paistaa jonkinlainen hellyys, halu pitää huolta ym. En olis muuten "jatkanut" tätä, mutta kun nyt on hyvä olla, sellaista tunnetta ei ollu vuoteen.

Totta kai olis parempi, että tämä peli olis selvä, että tietäisin mitä hän halua. Koska toistaiseks tää on aika neutraali. Ollaan tuttavia, jotka joskus näkevät toisinsa. Viestitellään toki todella paljon.

Katsotaan, miten tässä käy :)

Oletko edes yrittänyt niitä pieniä kosketuksia, joita itse kaipaat? En minä ainakaan sellaista vielä miksikään varsinaiseksi aloitteentekemiseksi laskisi, vaan vihjeeksi että voi hieman edetä :D Jos vaan tarvitsee pientä valomerkkiä, että asiassa voi edetä...

Oletko edes yrittänyt niitä pieniä kosketuksia, joita itse kaipaat? En minä ainakaan sellaista vielä miksikään varsinaiseksi aloitteentekemiseksi laskisi, vaan vihjeeksi että voi hieman edetä :D Jos vaan tarvitsee pientä valomerkkiä, että asiassa voi edetä...
Ap tässä.
En ole. En jotenkin uskalla, jos se ei oo kaan ujous, vaan mielinkiinnon puute?
Tänään näin untakin: Ollaan hänen luona ja hän paistaa lettuja hellan ääres. Tulen takaa ja halaan häntä. Hän käänty "mitä sä meinäät?" ja toi sävy oli ihan, että mitä hittoa, miks teet tätä...siihen kohtaan heräsin.
Oon tulossa hulluks :D

Ap tässä.
En ole. En jotenkin uskalla, jos se ei oo kaan ujous, vaan mielinkiinnon puute?
Tänään näin untakin: Ollaan hänen luona ja hän paistaa lettuja hellan ääres. Tulen takaa ja halaan häntä. Hän käänty "mitä sä meinäät?" ja toi sävy oli ihan, että mitä hittoa, miks teet tätä...siihen kohtaan heräsin.
Oon tulossa hulluks :D
Asia selkeästi vaivaa sinua, kun tulee uniinkin kummittelemaan :cool:

Ei kannata kuitenkaan aloittaa takaapäin yllättämällä :whistle: Jos vaikka aloitat pienesti, kuten vaikka koskettelet käsivartta, ehdotat halausta lähtiessä jne Jos noitakin kavahtaa, niin silloin voi ehkä olla parempi ruveta katselemaan uutta ehdokasta.

Asia selkeästi vaivaa sinua, kun tulee uniinkin kummittelemaan :cool:

Ei kannata kuitenkaan aloittaa takaapäin yllättämällä :whistle: Jos vaikka aloitat pienesti, kuten vaikka koskettelet käsivartta, ehdotat halausta lähtiessä jne Jos noitakin kavahtaa, niin silloin voi ehkä olla parempi ruveta katselemaan uutta ehdokasta.
Oikeassa oot! :)
Mutta jotenkin toi halaus lähtiessä tai lähinnä sen kysyminen....jotenkin, ääääh. Miten minusta on tullut näin "vanha". Ja just, jos se tounen olis se aktiivisempi puolio.
Mä ehkä pelkän tulla torjutuks + että jos mä teen aloitteen (vaikka edelleenkin puhutaan ihan vain kosketuksesta), niin annan ymmärtää, että olen valmis vakavampaan. Hän selvästi halua perheen ja mahdollisesti lapsia. Ja mä en voi sitä luvata, ainakaan nyt (ero takana, ja tällä hetkellä ajatuksena, ettei enää uutta perhettä, kumppania ehkä kyllä, mutta..)
Vitsi ku oon sekaisin ja todennäköisesti teen asiasta lian monimutkaisen?

Oikeassa oot! :)
Mutta jotenkin toi halaus lähtiessä tai lähinnä sen kysyminen....jotenkin, ääääh. Miten minusta on tullut näin "vanha". Ja just, jos se tounen olis se aktiivisempi puolio.
Mä ehkä pelkän tulla torjutuks + että jos mä teen aloitteen (vaikka edelleenkin puhutaan ihan vain kosketuksesta), niin annan ymmärtää, että olen valmis vakavampaan. Hän selvästi halua perheen ja mahdollisesti lapsia. Ja mä en voi sitä luvata, ainakaan nyt (ero takana, ja tällä hetkellä ajatuksena, ettei enää uutta perhettä, kumppania ehkä kyllä, mutta..)
Vitsi ku oon sekaisin ja todennäköisesti teen asiasta lian monimutkaisen?
Jospa tossa on se syy, miksei mies uskalla edetä? Ei ole varma, oletko sinä valmis enempään kun tuoreehko ero takana... Ja jos perheasioista olette jutelleet ja eri linjoilla siinä, voi myös suojella itseään pitämällä vähän etäisyyttä. Ehkä se ujous ei olekaan se teidän suurin ongelma, vaan se että sun täytyy päättää haluatko jakaa elämäsi tämän miehen kanssa tavalla jota mies tulevaisuudeltaan toivoo (eli se perhekin). Sen jälkeen voit lopettaa turhat pohdiskelut ja edetä juuri niinkuin hyvältä tuntuu.

Jospa tossa on se syy, miksei mies uskalla edetä? Ei ole varma, oletko sinä valmis enempään kun tuoreehko ero takana... Ja jos perheasioista olette jutelleet ja eri linjoilla siinä, voi myös suojella itseään pitämällä vähän etäisyyttä. Ehkä se ujous ei olekaan se teidän suurin ongelma, vaan se että sun täytyy päättää haluatko jakaa elämäsi tämän miehen kanssa tavalla jota mies tulevaisuudeltaan toivoo (eli se perhekin). Sen jälkeen voit lopettaa turhat pohdiskelut ja edetä juuri niinkuin hyvältä tuntuu.

Mutta enhän mä voi tietää sitä jo nyt?siis sitä haluanko perheen kanssa ym...Tällä hetkellä haluan edetä rauhallisesti. Haluan hänen huomiota ja tuntea itseäni tärkeäks, halutuks. Ei seksualisesti vaan ihmisenä. Ja olen valmis kyllä maksaman samalla mitalla takaisin. Siis ne ihanat hetket, kun voi iltaisin kirjoitella höpöhöpöjuttuja ja toinen, joka jakaa ne mun ka. Mut niin kuin jo monta kerta kirjoitin, että kaipaisin sitä "kevyttä" kosketusta myös. En voi luvata, että meistä tule perhe tai jotain. Mutta eihän kaiki suhteet ala sillä että toinen totea "nyt perustetaan perhe".
Mutta toi on todella hyvä pointti, mitä en tullut ajattelleksi.

Yhteistyössä