Todella ujo mies. Neuvoja, kommenteja, kiitos.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nyt 'suhde' on lopetettu.. jotenkin harmittaa ja ikävöin hänen viestiä. Mutta totta se on, olen luonut itselleni mielikuvan ja etäisyydellä kaikki hyvin, mutta kasvotusten todellisuus on toinen. Näin on varmaan parasta kaikille.
Taas on jotenkin yksinäinen ja surullinen olo.
 
Kysyitkö siltä miksei tehnyt aloitetta mihinkään?
En kysynyt. Onko sillä nyt merkitystä? Hän vaan kuittas, että ymmärtää ja ettei se nii vakavaa oo...ja sit että kiva oli vaikka ei sitä näyttäny...
En enempää halunut jatkaa. Jotakin ei ollut kohdilla, en tiiä vielä mikä. Ehkä mun moka että luovutin näin aiemmin, ehkä hänen syy on että on ollut niin nynny. Tai ehkä meitä ei oo tarkoitettu toisilleen. Ehkä jossakin määrin vielä odotin, että hän vielä yrittäis, näyttäisi minulle, että olin väärässä. Mutta en ollut, hän "luovutti".
 
En kysynyt. Onko sillä nyt merkitystä? Hän vaan kuittas, että ymmärtää ja ettei se nii vakavaa oo...ja sit että kiva oli vaikka ei sitä näyttäny...
En enempää halunut jatkaa. Jotakin ei ollut kohdilla, en tiiä vielä mikä. Ehkä mun moka että luovutin näin aiemmin, ehkä hänen syy on että on ollut niin nynny. Tai ehkä meitä ei oo tarkoitettu toisilleen. Ehkä jossakin määrin vielä odotin, että hän vielä yrittäis, näyttäisi minulle, että olin väärässä. Mutta en ollut, hän "luovutti".

Ehkä se oli tuo.
 
Lähinnä huvittaa kuinka naiset olettaa, että ujous yhtäkkiä lähtis tosta vaan. Noh, ens kerralla mies osaakin ottaa vielä enemmän etäisyyttä eli jotain "positiivista" tässäkin :)
 
Lähinnä huvittaa kuinka naiset olettaa, että ujous yhtäkkiä lähtis tosta vaan. Noh, ens kerralla mies osaakin ottaa vielä enemmän etäisyyttä eli jotain "positiivista" tässäkin :)
Mutta jos ja kun minulla ei ollut mukava olo hänen ujouden ja epävarmuuden lähellä? En osa selittää sitä tunnetta, mutta jatkuva epämukavuus ilmassa ei olehyvä merkki, kun ollaan nähty kuitenkin useamman kerran.
 
Hyvä että sait ratkaisun tehtyä, vaikka onnellinen loppu olisi tietysti ollutkin mukavampi. Teitä ei nyt vain ollut tarkoitettu toisillenne ja hyvä että se selvisi näin alussa. Vielä se sopivampi kumppani kävelee sinua vastaan, kun olet valmis uuteen suhteeseen etkä osaa ehkä edes odottaa sitä ;). Halaus!
 
Hyvä että sait ratkaisun tehtyä, vaikka onnellinen loppu olisi tietysti ollutkin mukavampi. Teitä ei nyt vain ollut tarkoitettu toisillenne ja hyvä että se selvisi näin alussa. Vielä se sopivampi kumppani kävelee sinua vastaan, kun olet valmis uuteen suhteeseen etkä osaa ehkä edes odottaa sitä ;). Halaus!
Kiitos :). Nyt ei kyl jotenkin usko että elämä vielä joskushymyilee. Exä kertoi menevänsä ensviikol treffeille. Sattuu se vieläkin :(
 
Veikkaan, että ap tulee katumaan lyhytnäköistä ratkaisuaan siinä vaiheessa, kun havahtu muutaman vuoden päästä eläessää itsevarman ja jännittävän miehen kanssa, joka vahtii häntä mustasukkaisena yötäpäivää ja päättää jopa pukeutumisesta nyrkkien puhuessa. Ap kuulostaa juuri sellaiselta, joka haksahtaa väkivaltaiseen narsistiin.
 

Yhteistyössä