L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
usein pieni kaluisilla on erektiossa isompi ja iso kaluisilla taas pienempi
"Lihavilla on pieni ukon koosta riippumata." ja vitut on, sinähän sitä vasta satuilija ja kokematon olet! Sama jos sanoisin, että kaikilla treenavilla ja muutenkin olemustaan ylläpitävillä on millinmittainen kutitin! Voi Helvi-täti sentään!
Miten iso koko voikin korreloida niin huonosti varustuksen kanssa? Olen niin pettynyt.
[keskustelu siirretty]
Itse 188 cm/120 kg ja 21,5/15,5 cmOlen 182/80 ja noin 13cm "pitkä".
>Ite 180/80 muna 11cm ja ukonäkö/kroppa helvetin hyvä eli naisia pörrää ympärilläItse 188 cm/120 kg ja 21,5/15,5 cm
Luoja loi ihmisen, mutta unohti kiireessään sukuelimet. No, naisia hän rommautti kirveellä jalkoväliin ja tuumasi, että siitäpä sitä saattaa pissata jo.
Miehille hän sanoi: menkää te hakemaan kalunne tuolta työkaluvajasta.
Suuret miehet ryntäsivät pitkine koipineen ensimmäisenä vajaan ja rohmusivat ylähyllyltä kalut itselleen. Pienet miehet tulivat perässä ja saivat jäljelle jääneet vehkeet alahyllyltä.
Nytpä kävi niin, että Luoja olikin pannut suurimmat kalut ala- ja pienimmät ylähyllylle, ja siitä päivästä saakka isot miehet ovat kulkeneet pippelein ja pienet miehet jortikoin varustettuina, eli syntyi jonkinlainen logiikkavirhe Luojan varastojärjestyksen takia.
Että näinkin sitä on ihmiselle käynyt...
Miten iso koko voikin korreloida niin huonosti varustuksen kanssa? Olen niin pettynyt.
[keskustelu siirretty]
[keskustelu siirretty]