Itse olen todella isokokoinen mies. Pituutta on n. 190 cm ja painoa 140 kg ja siitä suurin osa on lihasta, tosin olen luonnostaankin jo aina ollut iso ja vahva. Sen verran mulla on varmaan itsetunto terve etten ole ikinä mitannut omaa munaani(vai saisinko sitten mittaamalla itsetuntoni tapettua
). Melkolailla normaalikokoinen kai tuo mun muna on ja olen seksikumppanini onnistunut pitämään erittäin tyytyväisenä. Eräskin laski alleen valtavan orgasmin päätteeksi toistuvasti(ei kuulemma ole käynyt muiden kanssa samaa mutta tiedäpä sitten onko,) olen muutenkin hyvin kestävä ja pyrin aina tutkimaan naista mistä kaikesta nainen tykkää seksissä. Olen siitä varmaan erikoinen mies että saan itse parhaan tyydytykseni ja kiihotun muutenkin yli kaiken siitä kun nään että nainen aidosti nauttii ja lopulta saa orgasmin. Mikään muu ei minua kiihota niin paljoa kun juuri tuo. Varsinkin kun nainen saa voimakkaan orgasmin minkä huomaa kyllä naapuritkin ettei ole esitetty semmoinen kiihoittaa mua aivan räjähtämispisteeseen! Naismaku minulla itselläni on luonnollinen, ei liian laiha ja tykkään sekä normaalikokoisista ja todella isoistakin luomurinnoista! Kummatkin kelpaa ja kummissakin on omat hyvät puolet ja kummatkin näyttävät hyviltä kun ne osaa vaan oikealla tavalla tuoda esille
Naisten rinnat ovat aina kiehtoneet minua niin kauan kun muistan. Mutta tosiaan tämän enempää en saanut kieroutumia omiin seksuaalisiin haluihini vaikka jouduinkin naisopettajani "hyväksikäyttämäksi" koulussa. Mun mielestä asia ei vaan noin päin ole millään tavalla rangaistava teko vaan kaikki miehet kyllä tietävät miten mukava se on ollut tuon ikäisenä päästä harjoittelemaan ja vieläpä opettaja oli hyvin ikäisekseen näyttävä ja hänestä oli tullut runkkausfantasioita mietitttyä niin kauan kun karvoja on mun alapäähän alkanut ilmaantumaan niin ne fantasiat sitten toteutuivatkin oikeasti
Uskokaa tai älkää mutta kaikki on totta mitä tässä kirjoitin tosin ehkä vähän ohi aiheen eli miehen munan mitasta. Pituuttaa enkä paksuutta en tiedä enkä koe tarvitsevani sitä tietoa niin paljoa että alkaisin tämän takia etsimään sopivaa mittaa. Olen ollut naimisissa jo 6 vuotta ja uskon että oma vaimo on pidetty tyytyväisenä. Harrastamme edelleeen päivittäin seksiä niin että yleensä molemmat myös saamme orgasmin seksin aikana. Mitenkäs muilla 6 vuotta naimisissa olleille pareilla?