TODELLA HIENOA!

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Mä kerroin että mä sain töitä tänään kaikille(mainostenjakaja)ja lulin että kaikki ilahtuvat :| mutta kävi niin että ensiks äiti sanoi EI et sä sinne meet,sitten mies hehe mikä työ istu kotona sitten hänen isä että miks sä menet sinne hehe,sitten äiti taas että miks et halua mennä takaisin tanssimaan? :/ Se oli aika hyvää työ istut vaan rauhassa,pidät hauska ja saat rahoja :kieh: mutta nyt sun pitäis juosta,haista niitä kemikaaleja,mihin sä niitä lehtiä laitat,etkö sä ajattelet lapsia,ne haisevat,sitten mies kyllä sulla oli hyvää työ,sitten hänen isä kysyi kuinka paljon olit saanut kun olit strippari,sitten kun mä kerroin hän sanoi että kyllä menee sinne takaisin(ikä75 hänellä ) :/
eli ARghhhh...

perkeleen omituista sakkia, jos pitävät stripparin työtä parempana kuin mainosten jakoa!! :O

mutta sitä mä en tajunnut että mihin ne kemikaalit liittyi? vedäpä henkeä ja selitä uudestaan, jooko?

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
ja arghhhh että mies ei edes halua nyt auta mulle sen uuden työn kanssa,hänellä on vaan hauska että ensiksi strippari joka ja sitten mainostenjakaja joka saa saman verran kuukaudessa kun tanssija päivässä :kieh:

mainosten jako on kunniallista työtä. strippaaminen ei. saat multa pisteet kotiin alan vaihdosta!

Jos pää kestää ajatella strippamisen vaan duunina, se on mun mielestä ihan kiva duuni. Tosiaan palkka bailaamisesta, mutta näillä ympäistön pineilla, mitkä ammattia kohtaan Suomessa on, eipä sitä kukaan kestä. Ja toinen juttu on se, ettei se niiden ympäristön asenteisen takia sovi äidille.
Mutta ei se mainosten jakokaan hääppöstä ole, perkeleen raskasta ja ihan epäarvostettua ja palkka ei saa nimeksikään. Mun pää ei kyllä kestäis sitäkään :/
Tsemppiä että jaksat ja kestät sen :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Jos pää kestää ajatella strippamisen vaan duunina, se on mun mielestä ihan kiva duuni. Tosiaan palkka bailaamisesta, mutta näillä ympäistön pineilla, mitkä ammattia kohtaan Suomessa on, eipä sitä kukaan kestä. Ja toinen juttu on se, ettei se niiden ympäristön asenteisen takia sovi äidille.
Mutta ei se mainosten jakokaan hääppöstä ole, perkeleen raskasta ja ihan epäarvostettua ja palkka ei saa nimeksikään. Mun pää ei kyllä kestäis sitäkään :/
Tsemppiä että jaksat ja kestät sen :hug:
kiitos :hug: ei se strippaminen ole mikä huono työ kyllä ,mutta ei mun homma ole,enkä mä voin siitä tehdä koko elämä,mä haluan nyt aloita edes jostain pienestä,ehkä jos saan tulevaisuudessa joku kiva työpaikka mä haluan miehen kanssa perusta joku yritys ,mutta ei nyt siihen ole vaara kun vaan hän käy töissä :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Onko teijän mielestä mainostenjakaja niin huono työ? :/ Mun mielestäni mä saan jopa liikunta kesällä

Ei ole huono työ, ihan kunniallinen duuni mutta palkka ei päätä huimaa.

kyllä palkka on pieni 100-700kk,eli niin paljon kun töitä teet :D mutta sekin on hyvää edes jotain saan tehdä,en halua sinne takaisin strippamaan kun mä en jaksa olla laihdutus kurilla kokoajan,enkä jaksa meikata enkä jaksa yöllä sielä tanssia vaikka sielä on palkka 100-1000eu tai jopa enemmän per päivä

:hug: mie tajusin kyl tekstin.. jo on äiti/suku sulla.. *pään pyöritystä*
mä meinasin ruveta jakamaan mainoksia mut se vaiva ja homma mikä menee siihen niin ei kiitos. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sä taisit voida aika huonosti stripparina, jos oikein muistan.

Ihme suku siulla. Mutta Mitkä ihmeen Kemikaalit haisee ????

Juu en mä pystynyt vaan sielä olla ei ole mun homma,mä lulin ensiksi että että helppoa se on mutta ei ole mulle,kiva työ vaan heille jotka pystyvät sen tehdä ja jotka olivat sen alalla jo kauan mutta en mulle

Mä olen huomannut susta Savanna yhden jutun,silloin kun olet kiihdyksissä niin sun kirjoituksesta ei saa mitään selvää :laugh: :D
Mutta ymmärsin kyllä mitä tarkoitat =)
Ihmettelen suuresti että äitisi mielestä stripparin työ on jotenkin parempi työ kuin mainostenjakaja :o

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Mä olen huomannut susta Savanna yhden jutun,silloin kun olet kiihdyksissä niin sun kirjoituksesta ei saa mitään selvää :laugh: :D
Mutta ymmärsin kyllä mitä tarkoitat =)
Ihmettelen suuresti että äitisi mielestä stripparin työ on jotenkin parempi työ kuin mainostenjakaja :o

:D niin mäkin ,myös mun sisko ihmettelee joka asuu Virossa hän sanoi että kaikki me tulimme hulluksi :laugh: :/

Juu en mä pystynyt vaan sielä olla ei ole mun homma,mä lulin ensiksi että että helppoa se on mutta ei ole mulle,kiva työ vaan heille jotka pystyvät sen tehdä ja jotka olivat sen alalla jo kauan mutta en mulle

Tarkoitatko kemikaaleilla painomustetta? Sehän on melko voimakas tuoksu ainakin tuoreena ja varsinkin kun niitä lehtiä on paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:

Tarkoitatko kemikaaleilla painomustetta? Sehän on melko voimakas tuoksu ainakin tuoreena ja varsinkin kun niitä lehtiä on paljon.

:/ mitä sitten mä teen? :/ kyllä mä voin niitä käsitellä ulkona hanskojen kanssa vai pitäisikö peruta koko homma,sitten jään masentunena kotona tai menen strippamaan loppuelämäksi :/

Yhteistyössä