Lasten suusta....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iipa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

iipa

Aktiivinen jäsen
03.05.2007
3 987
0
36
Meillä tuli neiti tänään halailemaan ja sanoi: äiti sä olet ihana siinä sitten halailtiin ja kerroin että hänkin on ihana hetken päästä jatkoi sä olet yhtä ihana kun mun hammasharja.... Olipas vertaus.

Toissa päivänä mies ja poika keskustelivat mummon vanhasta mökistä(joka on jo myyty) että poika oli 1v kun on käynyt siellä. Tyttö kuunteli ja kysyi oliko hänkin mukana johon isä vastasi että olit ihan pieni vauva äitin masussa.Tänään hän sitten selitti naapurille olleensä vauvana mummin vanhalla mökillä piilossa äidin masussa ettei kukaan näe hänen sukkahousujaan..

ihana vertaus.... =)

meidän pojat leikkivät leijonakuningasta tossa muutamapäivä sitten. Keskimmäiselle pojalle tuli kesken leikin vessa hätä ja se meni vessaan. Vanhin huutaa o,asta huoneestaan että "sarabiii" keskimmäinen vastaa potalta: "ei nyt scar mä oon kakalla" :D

Poika katteli mun jalkaa tänään saunassa. Siinä on muutama ihan pieni ja ohkanen suonikohjunalku. Ei siis edes koholla, vaan ihan hiuksenhienoja. Totes, että sulla on jotain piirroksia tuossa jalassa ;)

Kerran mulla oli sellaset vanhat ja tosi nukkaset villasukat jalassa ni tyttö sano, että äiti miks sulla on noin kipeät villasukat.

Ikkunasta katteli samainen tyttö kun ulkona myrskysi ja tuuli tosi kovaa. Tyttö kysyi, että mistä tuon tuulettimen saa pois päältä?

Joulunalla poika 5 v istu aamupalapöydässä ja kuunteli kun komensin 2-vuotiasta syömään kunnolla tms. Poika sanoi möreällä äänellä, että sun pitää nyt olla kilttinä ku tuolla ikkunantakana on tonttuja ja joulupukki ja ne asuu siellä napanuoralla (napapiiriä kait tarkotti) :D

Olin nukuttaassa tyttöä 2 v päiväunille. Makasin ihan hänen vieressä ja hengitin kait hänen korvaan ni tyttö sano, että äiti älä nuku moinun kolvaan, mää haluan nukkua lauhatta :saint:

Yhteistyössä