Tissiliivien olkaimet ja alushousut piiloon, kiitos!

• Viestiketjun aloittaja häikii
  • Ensimmäinen viesti
"Myy"
Tämä on nyt kyllä keskustelu mitä en ymmärrä... Aivan sama näkyykö jollakin rintaliivin olkaimet vai ei. En ole koskaan moiseen edes kiinnittänyt huomiota. Minulla näkyi viikko sitten ohuen villapaidan altakin olkain. Aika kamalaa.

• Tykkää
Reactions: misStar
Naruolkaintoppien alta pilkistävät tissiliivit on vähän sama asia, kuin että pukisitte housujenne päälle stringit.
Mulla on ollut sellaisia narutoppeja, joissa on säädettävät olkaimet. Säätö tapahtuu täysin samalla tavalla kuin tissiliiveissä. Onko siis ongelma se olkaimen säätönuppi (eli tälläinen toppi on ihan OUT) vai että näkyy kaksi narua? Mutta sellaisiakin toppeja on, missä on kaksi narua jo valmiina - onko sekin jo valmiiksi out?

Jep- Käytän samanvärisiä rintsikoita kuin narutopin nauhat ovat. Mutta olen samaa mieltä, että halternec ja perusrintsikoiden olkaimet eivät kuulu yhteen. Onneksi löysin kaupasta vihdoin rintaliivit, joissa voi olkaimet vaihtaa halternekkiin tarvittaessa.

Miksette käytä tavallisia hihattomia paitoja? Jos ei saa olla yhtään hihaa. Miksi sellanen naru siinä, jonka alta näkyy tissiliivit?
Mä en käytä yleensä naruolkaintoppeja, mutta kyllä ne rintsikoiden olkaimet näkyy tavallistenkin hihattomien alta usein. Saati sitten jos on painijaselkäinen toppi, omg! Jotain mekkoja mulla taitaa olla, missä sattuu olemaan naruolkaimet. Jos on muuten kiva mekko, niin en jätä käyttämättä ihan vaan sen takia, että rintsikoiden olkaimet näkyy.

milläs estät liivejä näkymästä, jos topissa naruolkaimet?! kun olkaimettomat liivit valuvat alas ja sellaiset silikoniolkaimet tuntuvat ilkeiltä sekä menevät kieroon, niin eipä jää paljon vaihtoehtoja..
ellei sitten jätä liivejä kokonaan pois

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;23892217:
milläs estät liivejä näkymästä, jos topissa naruolkaimet?! kun olkaimettomat liivit valuvat alas ja sellaiset silikoniolkaimet tuntuvat ilkeiltä sekä menevät kieroon, niin eipä jää paljon vaihtoehtoja..
ellei sitten jätä liivejä kokonaan pois
Tuossa tilanteessa ei voi käyttää naruolkaimia.

Lunatic
Mulla on ollut sellaisia narutoppeja, joissa on säädettävät olkaimet. Säätö tapahtuu täysin samalla tavalla kuin tissiliiveissä. Onko siis ongelma se olkaimen säätönuppi (eli tälläinen toppi on ihan OUT) vai että näkyy kaksi narua? Mutta sellaisiakin toppeja on, missä on kaksi narua jo valmiina - onko sekin jo valmiiksi out?

Jep- Käytän samanvärisiä rintsikoita kuin narutopin nauhat ovat. Mutta olen samaa mieltä, että halternec ja perusrintsikoiden olkaimet eivät kuulu yhteen. Onneksi löysin kaupasta vihdoin rintaliivit, joissa voi olkaimet vaihtaa halternekkiin tarvittaessa.
Jos ei vielä tullut selväksi, mun mielestä kaikki naruolkaintopit on out. Tekee auttamatta halvan näköseksi. Minusta sellaset kuuluu vain jakkujen tai pusakoiden alla pidettäviksi.
Enpä ole koskaan miehilläkään nähnyt narutoppeja.:xmas:

"vieras"
Kaikkein kauheinta on se kun valkoisten kesähousujen läpi näkyy, että henkilöllä on jalassa ihan tavalliset pikkuhousut, jotka on toiselta poskelta luiskahtanu persvakoon. Ostakaa siis oikean kokoisia ja mallisia alkkareita!

Mä luultavasti kauhistuttaisin teitä jos näkisitte minut nyt. Musta tuubitoppi ja vaaleanpunaiset rintsikoiden olkaimet :eek:

Eli eipähän tuo haittaa, kyllä yritän iteki piilotella joskus jos jotain fiksumpaakin olen tekemässä mutta en nyt ala kivaa paitaa vaihtamaan sen takia että iiks olkain vilahtaa !

Alushousujen näkyminen on pahempi moka. yöh.

"alma"
Joo ja ne silikoniolkaimet! Luuleeko ihmiset oikeasti, että ne ois jotenkin hyvä, tyylikäs ja huomaamaton valinta?

Wonderbra-ostoksille hyvät naiset, jopa tällainen 65G:n rinnat omistava voi käyttää Wonderbran olkaimettomia rintsikoita!

peesi
[QUOTE="alma";23892351]Joo ja ne silikoniolkaimet! Luuleeko ihmiset oikeasti, että ne ois jotenkin hyvä, tyylikäs ja huomaamaton valinta?

Wonderbra-ostoksille hyvät naiset, jopa tällainen 65G:n rinnat omistava voi käyttää Wonderbran olkaimettomia rintsikoita![/QUOTE]

aivan, ne silikoniolkaimet todellakin näkyy.

Saati sitten jos on painijaselkäinen toppi, omg! .

Tämä on kyllä asia, jota en käsitä ollenkaan. Miksi pitää ostaa painijanselkäisiä tai halterneck-toppeja, jos sen alle pitää laittaa tavalliset rintaliivit. Aivan järkyttävän rumat -ja tuollaisen topin idea on ylipäänsä silloin vähän hakusessa.

Itse olen opetellut viimeisen vuoden aikana suunnilleen vasta pitämään naruolkaintoppeja niin että liivit saattavat näkyä alta, lähinnä salilla. Mutta ei koskaan mitkään pesussa virttyneet vaan kauniin väriset olkaimet tai sitten silikoniset. Sen verran tiukassa on äidin antama oppi siitä että tyylikkäällä naisella eivät koskaan näy rintaliivit vaatteiden alta.

"vieras"
Alushousut näkymättömiin, mut kyllä saa rintsikan olkaimet näkyä, kunhan ne rintsikat ei oo tyyliin mummoväri tai pyykissä värjääntyneet alunperin valkoiset ja nykyään harmaan, vaaleenpunasen ja sinisen sekotus.

yök
[QUOTE="vieras";23892654]Alushousut näkymättömiin, mut kyllä saa rintsikan olkaimet näkyä, kunhan ne rintsikat ei oo tyyliin mummoväri tai pyykissä värjääntyneet alunperin valkoiset ja nykyään harmaan, vaaleenpunasen ja sinisen sekotus.[/QUOTE]

Miksi ne saa näkyä?
Oisko susta kiva jos miehiltä roikkuis kondomi sepaluksesta?

Yhteistyössä