Tissiliivien olkaimet ja alushousut piiloon, kiitos!

• Viestiketjun aloittaja häikii
  • Ensimmäinen viesti
"jaaha"
[QUOTE="alma";23893096]Omani olen ostanut ulkomailta, mutta ainakin nelly.comilta löytyy ja käsittääkseni lisäksi suurimmissa tavarataloissa yms. voisi olla :)[/QUOTE]

Saakohan Bravissimolta? Pitää kurkata nettisivua.

eweewe
En ala muiden takia piilotteleen olkaimia. Se ei ole mikään henkilökohtainen loukkas ketään kohtaan. Makuja on joo monia, mutta aika pieni elämä jos jaksaa muiden olkainten vuoksi nokkaansa nyrpistellä.

Mä en vieläkään ymmärrä miksi mua pitäis kiinnostaa, mitä muut on mieltä mun pukeutumisesta?

ja tämän ketjus perusteella näyttää siltä että ihmiset joilla on tissit, eivät saa käyttää muuta kuin lyhyt hihaisia poolopaitoja, ettei vahingossakaan tissiliivien narut vilahda...

"vieras"
Minun vartalonmallini on sellainen, että minulle sopii parhaiten ns. venepääntiet, oli sitten kyse t-paidasta tai neuleesta. Liivit ja välillä jopa alustoppi näkyvät kaula-aukosta, eikä niitä kyllä mitenkään saa piiloon vaikka kuinka yrittäisi. Olkaimettomia en käytä, koska saan niistä silikoneista, mitä niiden reunoille laitetaan, ihan hirveän ihottuman. Jos jota kuta häiritsee, niin sitten häiritsee, minua ei.

"Mnä"
Ettekö tosiaan osaa ostaa paitoja, joista liivit ei näy alta?
minulla ainakaan ole varaa ostaa jokaista paitaa varten erikseen liivejä. Perusteepparin kanssa nyt menee mitkä liivit tahansa, mutta jokaista hihatonta ja narutoppia varten pitäisi olla erilliset liivit, että käyvät mallit yksiin. Toisaalta, taidan omistaa yhdet liivit joiden olkaimet eivät ajelehdi, kun ovat sporttiliivit painijanselällä. Ostettu lähinnä yhtä sporttitoppia varten Lidlistä hintaan 3,99 kun painijanselkäisen topin kanssa normiliivit näyttää aika kauheilta... =)

"tipsy"
täällä oli jotain puhetta niskalenkki topeista ja rintsikoista..entäs jos käyttää sellaisia rintsikoita mitkä puetaan samoin kun tuollainen toppi eli niskaan tulee kiinnitys..nehän ei näy sieltä topin alta..sekava viesti kun sanat hukassa:D

"vieras"
No alkkarit ei näy, mut raksilat voi joskus vilkahtaa. Varsinkin silloin kun käytän ohut olkaimisia toppeja tai jos kaula-aukko on väljä. Mun hinkeillä ei voi olla ilman liivejä ja olkaimettomat ei pysy päällä.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23893530:
Silloin pitää ostaa oikeanmallisia ja kokoisia liivejä.

Ja tämä kommentti vain siis tuohon että mitä tehdä, jos ei olkaimet pysy paikoillaan.
Ne on silloin väärin säädetyt tai liivit on väärän malliset tai kokoiset.
Näinhän se on, mutta kun niitä ei mistään löydy. :( Harvassa on ne liivit joista saa olkaimet ristiin (tai muuten menee ylös selkään yhteen), muuten ei pysy. Tai ainakaan en oo vielä koskaan törmänny semmosiin liiveihi jossa pysyis 5min kauempaa, montaa mallia ja kokoaki kokeiltu, olkaimia löysemmällä ja tiukemmalla, aina ne valuu. On niin luisut hartiat.

ymmärrän kyllä, että ne nuhjuiset & pesussa harmaantuneet liivinolkaimet ovat epäesteettinen näky ( niskalenkki topin alla suorastaan nolot) ja että kenenkään ei pitäisi erehtyä pukemaan pinkkejä liivejä valkoisen topin alle, mutta mitä pahaa on esim. siisteissä, siniharmaissa liiveissä mustan topin alla (niinkuin minulla tänään oli) ? pitäisikö tässä muiden silmiä säästääkseen alentua käyttämään olkaimettomia liivejä, jotka valuvat koko ajan ja joiden silikoni reunus kutittaa vietävästi :headwall:

Viimeksi muokattu:
Suzyanne
Minua ei häiritse jos olkaimet vilkkuvat topin alta vähän. Mutta kerran eksäni sukulaisnainen oli laittanut päälleen halternecktopin, jonka alla oli pesuissa harmaantuneet, valkoiset rintsikat joiden olkaimet olivat rispaantuneet. Täytyy myöntää että tuli vähän myötähäpeäolo.

höööh
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23893736:
Olispa tosiaan kiva nähdä näitä tyylitaitureita ihan kadulla, että miltä he näyttävät. On se vaan jännä, että on niin kauheesti varaa aina arvostella muita.
Ei se ole muiden arvostelemista, jos sanoo että tissiliivien olkaimien ei periaatteessa kuuluisi näkyä. En mä ainakaan ketään oo arvostellut, vaan ihmettelen tätä ilmiöö.

huh huijaa...
tulipa tänään nähtyä muutamilla naisilla,ei enää nuorilla,kun oli niin ettei liivejä,ensin kummastelin mitä sillä tuossa mahan päällä on,niin hokasin,että kas, tisut ne siinä roikkuu,ei mitenkään kaunista katseltavaa,kun isot tissit roikkuu ilman liivejä,jonkun ohuen paidan taikka mekon alla :/ taikka sitten on ns hienoja vanhoja rouvia,joilla tosi avara kaula-aukko ja näkyy dekoltee ja tissivako :/

mut mä en tajua
Mä en edelleenkään tajua tota alushousujuttua - siis tarkoittaako alkkareiden näkyminen sitä, että ne näkyy vaatteiden läpi (väri tai saumat) tai sitä, että ne pursuaa housunkauluksesta? Housunkauluksesta tursuamista näkee ainakin täällä vain pissiksillä :) ja saumat taas näkyy väkisinkin, jos käyttää tavallisia alushousuja eikä epähygienisiä (yök) persvakoon kuroutuvia stringejä ;).

"vieras"
Onko se sitten parempi, että kulkee ilman liivejä tissit roikkuen ja nännit nöpöttäen? Näyttääkö se jotenkin tyylikkäämmältä?

Aika pieniä murheita ihmisillä, kun jaksavat häiriintyä toisten liivinolkaimista. Mä en ainakaan pukeutumisellani pyri näyttämään seksikkäältä, vaan ihan tavalliselta naiselta.

"just"
mua enemmin oksettaa naiset joilla on ohut paita eikä liivejä. hyi vittu. vaikka olis kuinka terhakat nii ei ne nii paljon maksa.. maks viis toista euroo "normi kokosille"

"neiti"
Toivottavasti teillä, jotka käytätte naruolkaimisia ja hihattomia paitoja on myös käsivarret loistavassa kunnossa. Läskit hyllyvät käsivarret yhdistettynä naruolkaintoppiin ja isoihin rintoihin on jotain aivan karmaisevaa.

Ihmiset ei todellakaan osaa pukeutua vartalotyyppinsä mukaisesti. Varsinkin näin kesällä näkee aivan kamalia suorituksia, liian pieniä vaatteita ohuesta materiaalista, jolloin joka ikinen muhkura näkyy sadan metrin päähän. Ja kyllä kesällä voi muitakin kenkiä käyttää kuin crockseja...

Yhteistyössä