Mulla on ollut sellaisia narutoppeja, joissa on säädettävät olkaimet. Säätö tapahtuu täysin samalla tavalla kuin tissiliiveissä. Onko siis ongelma se olkaimen säätönuppi (eli tälläinen toppi on ihan OUT) vai että näkyy kaksi narua? Mutta sellaisiakin toppeja on, missä on kaksi narua jo valmiina - onko sekin jo valmiiksi out?Naruolkaintoppien alta pilkistävät tissiliivit on vähän sama asia, kuin että pukisitte housujenne päälle stringit.
Mä en käytä yleensä naruolkaintoppeja, mutta kyllä ne rintsikoiden olkaimet näkyy tavallistenkin hihattomien alta usein. Saati sitten jos on painijaselkäinen toppi, omg! Jotain mekkoja mulla taitaa olla, missä sattuu olemaan naruolkaimet. Jos on muuten kiva mekko, niin en jätä käyttämättä ihan vaan sen takia, että rintsikoiden olkaimet näkyy.Miksette käytä tavallisia hihattomia paitoja? Jos ei saa olla yhtään hihaa. Miksi sellanen naru siinä, jonka alta näkyy tissiliivit?
Ja tissit piiloon myös!Alkuperäinen kirjoittaja häikii;23891998:Tissiliivien olkaimet ja alushousut piiloon, kiitos!
Ei pitäis olla liikaa vaadittu.. joillekin tosin tuntuu ylitsepääsemättömän vaikealta.
Onhan niitä, tosin ne on hieman eri näköisiä ja niitä kutsutaan topeiksi Jos taas tukea haluaa, niin onhan sitä olkaimettomia liivejä olemassa.Jos tissiliivien kuuluisi näkyä, niitä myytäisiin päällivaatteina, eikä alusvaatteina.
Miten selität sen, että alusvaatekaupassa myydään myös uima-asuja?Jos tissiliivien kuuluisi näkyä, niitä myytäisiin päällivaatteina, eikä alusvaatteina.
Tuossa tilanteessa ei voi käyttää naruolkaimia.Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;23892217:milläs estät liivejä näkymästä, jos topissa naruolkaimet?! kun olkaimettomat liivit valuvat alas ja sellaiset silikoniolkaimet tuntuvat ilkeiltä sekä menevät kieroon, niin eipä jää paljon vaihtoehtoja..
ellei sitten jätä liivejä kokonaan pois
Jos ei vielä tullut selväksi, mun mielestä kaikki naruolkaintopit on out. Tekee auttamatta halvan näköseksi. Minusta sellaset kuuluu vain jakkujen tai pusakoiden alla pidettäviksi.Mulla on ollut sellaisia narutoppeja, joissa on säädettävät olkaimet. Säätö tapahtuu täysin samalla tavalla kuin tissiliiveissä. Onko siis ongelma se olkaimen säätönuppi (eli tälläinen toppi on ihan OUT) vai että näkyy kaksi narua? Mutta sellaisiakin toppeja on, missä on kaksi narua jo valmiina - onko sekin jo valmiiksi out?
Jep- Käytän samanvärisiä rintsikoita kuin narutopin nauhat ovat. Mutta olen samaa mieltä, että halternec ja perusrintsikoiden olkaimet eivät kuulu yhteen. Onneksi löysin kaupasta vihdoin rintaliivit, joissa voi olkaimet vaihtaa halternekkiin tarvittaessa.
Mutta senhän nimi on UIMA-ASU, ei alusuimapuku.Miten selität sen, että alusvaatekaupassa myydään myös uima-asuja?
En minäkään pitkiä iltapukuja tai hameita. Mutta kyllä siltikin ne ovat ihan vaatteita minusta.Enpä ole koskaan miehilläkään nähnyt narutoppeja.:xmas:
Saati sitten jos on painijaselkäinen toppi, omg! .
Pitäiskö sun hieman perustella tota vertauskuvaasi?Alkuperäinen kirjoittaja yök;23892672:Miksi ne saa näkyä?
Oisko susta kiva jos miehiltä roikkuis kondomi sepaluksesta?