Joillakin naisilla on ärsyttävä tapa esitellä rintavarustuksiaan käyttämällä tahallisesti avokaulaisia puseroita ja tunkemalla rintojaan näkösälle ja tyrkylle.Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:Mitävarten ne rinnat ovat, jos niistä ei saa koskettamalla pitää huolta. Eikä katsella ihastella tai nautiskella?
Oliskin joku mies joka puristelis koko ajan... Mulle kelpais kyllä!
[tuplaviesti poistettu]
Jospa keskustelisitte asiasta kiihkottomasti ja vertaisit rintojen koskemista peniksen vetämiseen. Ei ole kovin miellyttävää, toinen kesken keittiöpuuhien koskettaa kaikkein erogeenisimmille alueille. Voisithan esittää miehelle toiveen kosketuksesta jonnekin muualle, mistä itse enemmän pidät (niska/olkapäät/?)
Jospa keskustelisitte asiasta kiihkottomasti ja vertaisit rintojen koskemista peniksen vetämiseen. Ei ole kovin miellyttävää, toinen kesken keittiöpuuhien koskettaa kaikkein erogeenisimmille alueille. Voisithan esittää miehelle toiveen kosketuksesta jonnekin muualle, mistä itse enemmän pidät (niska/olkapäät/?)
Ei siis tarvitse kuin kirjoittaa tänne sana rinnat niin jo se muuttuu TISSEIKSI joidenkin kirjoitustaidottomien pervojen tai peräkammarin miesten jauhaessa tissivaoista ja nänninimemisestä. Ja mistä lie mitä päivät pääksytysten päässään pyörittelevät laverillaan maaten ja masturboiden.
Nyt kyllä teet itsestäsi suuremman sankarin kuin oletkaan. Lyön vaikka vetoa, että ajan mittaan se jääkiekkomatsi muuttuu paljon mielenkiintoisemmaksi kuin jatkuva naisensa nuoleminen. Tai se, että joku on koko ajan munissa kiinni.En tajua mitä valitusta tässäkin ketjussa. Jos mulla joku nainen olis, niin kyllä se saisi tarttua kikkelistä aina kun huvittaa. Tai istua vaikka pimppi edellä naamalle kun kattelen sohvalla telkkaa, ja pyytää nuolemaan. En suuttuisi ollenkaan. Täällä sen sijaan naiset puhuvat pahaa miehistään, jotka ovat vain halunneet hellitellä.
Nyt kyllä teet itsestäsi suuremman sankarin kuin oletkaan. Lyön vaikka vetoa, että ajan mittaan se jääkiekkomatsi muuttuu paljon mielenkiintoisemmaksi kuin jatkuva naisensa nuoleminen. Tai se, että joku on koko ajan munissa kiinni.
Siinä alkaa hellittely tuntumaan hyväksikäytöltä.
^ Harva nainen haluaa antaa vartalonsa 24/7 kumppaninsa käyttöön.
Oma mieheni on myös koko ajan rinnoissani ja perseessäni kiinni. Joskus se häiritsee ja silloin sanon asiasta. Hän yrittää tällöin pitää kätensä kurissa, mutta suurimman osan aikaa asia ei häiritse millään tavalla. Mukavaahan se vain, että tietää hänen haluavan minua niin paljon ettei jaksa pitää näppejään irti
^ Harva nainen haluaa antaa vartalonsa 24/7 kumppaninsa käyttöön.
Oma mieheni on myös koko ajan rinnoissani ja perseessäni kiinni. Joskus se häiritsee ja silloin sanon asiasta. Hän yrittää tällöin pitää kätensä kurissa, mutta suurimman osan aikaa asia ei häiritse millään tavalla. Mukavaahan se vain, että tietää hänen haluavan minua niin paljon ettei jaksa pitää näppejään irti
Alkuperäinen kirjoittaja Väenö;11032937:Jatkuvasti kosketella, van nännie on kyllä mukava joskus pyöritellä peukalon ja etusormen välissä....
mieshän on puutteessa ja sen myötä käytös muuttuu: kokeilepa taktiikkaa, jossa et plihtaa..Alkuperäinen kirjoittaja nylkyttäjän uhri;11065298:Onpas hyvä ketju, ainakin aloitus, en siis ole yksin! Joo meillä myös mies on aina haarovälissä kiinni. Siis eihän siinä mitään jos sillä olisi jotain tilannetajua, mutta kaikista eniten ärsyttää se, kun itse vaikka menee lähelle muuten vaan ihan vaikka halaamaan niin on heti toisella käsi haaroissa!
Mieshän ei ikinä lähesty millään muulla tavalla kun tunkemalla kättä housuun, ei ikinä pelkkää halausta tai suukottelua, vaan aina se käsi!!!! Ja toinen se alituinen nylkyttäminen munallansa, kun joku elukka olisi!! Siis voihan jönses miten monta kertaa olen sille sanonut ja vaikka mitä että se on ÄRSYTTÄVÄÄ!! Esim. nukkumaan mennessä tulee jylkyttämään selkää vasten kun joku kulkukoira, onko tää normaali miehen käytöstä?? Ja jos menen häntä halaamaan niin on heti yhdyntää demonstroimassa!
Tuon takia minua ei enää seksikään aina kiinnosta kun tuntuu että miehellä ei oo muuta mielessä kun seksi. Sit jos mie joskun harvoin käyttäytyy asiallisesti niin on paljon mukavampi tehdä itsekin aloitetta seksiin, mutta tuolla rynkytysmeiningillä ei kyllä irtoa ja sen olen sille miljoona kertaa sanonutkin että jos seksiä haluat niin tolla nylkytyksellä ei kyllä irtoa! Mutta kun ei vaan mene perillä.
Siis tuos jos mikä saa itsensä tuntemaan pelkäksi pumpattavaksi suurinpiirtein.
En tiiä millon menee hermo totaalisesti että pamautan jollain halolla sitä haaroihin kun ei puhetta usko! Ei entisistä miehistä ole kukaan käyttätynyt tolleen kun joku kiimanen koira, onko muilla samanlaisia miehiä ja onko toi miehien mielestä normaalia? Ja ikäähän sillä alkaa jo olemaan kohta 40 että silleen. Löytyykö muita samanlaisia ja miten tuota voisi vielä kouluttaa....?
Tunnistan noita tapoja itsessäkin valitettavasti.Alkuperäinen kirjoittaja nylkyttäjän uhri;11065298:Onpas hyvä ketju, ainakin aloitus, en siis ole yksin! Joo meillä myös mies on aina haarovälissä kiinni. Siis eihän siinä mitään jos sillä olisi jotain tilannetajua, mutta kaikista eniten ärsyttää se, kun itse vaikka menee lähelle muuten vaan ihan vaikka halaamaan niin on heti toisella käsi haaroissa!
Mieshän ei ikinä lähesty millään muulla tavalla kun tunkemalla kättä housuun, ei ikinä pelkkää halausta tai suukottelua, vaan aina se käsi!!!! Ja toinen se alituinen nylkyttäminen munallansa, kun joku elukka olisi!! Siis voihan jönses miten monta kertaa olen sille sanonut ja vaikka mitä että se on ÄRSYTTÄVÄÄ!! Esim. nukkumaan mennessä tulee jylkyttämään selkää vasten kun joku kulkukoira, onko tää normaali miehen käytöstä?? Ja jos menen häntä halaamaan niin on heti yhdyntää demonstroimassa!
Tuon takia minua ei enää seksikään aina kiinnosta kun tuntuu että miehellä ei oo muuta mielessä kun seksi. Sit jos mie joskun harvoin käyttäytyy asiallisesti niin on paljon mukavampi tehdä itsekin aloitetta seksiin, mutta tuolla rynkytysmeiningillä ei kyllä irtoa ja sen olen sille miljoona kertaa sanonutkin että jos seksiä haluat niin tolla nylkytyksellä ei kyllä irtoa! Mutta kun ei vaan mene perillä.
Siis tuos jos mikä saa itsensä tuntemaan pelkäksi pumpattavaksi suurinpiirtein.
En tiiä millon menee hermo totaalisesti että pamautan jollain halolla sitä haaroihin kun ei puhetta usko! Ei entisistä miehistä ole kukaan käyttätynyt tolleen kun joku kiimanen koira, onko muilla samanlaisia miehiä ja onko toi miehien mielestä normaalia? Ja ikäähän sillä alkaa jo olemaan kohta 40 että silleen. Löytyykö muita samanlaisia ja miten tuota voisi vielä kouluttaa....?
Tunnistan noita tapoja itsessäkin valitettavasti.
Monesti olen pohtinut miksi noin teen.
Tiedostan kyllä tekeväni väärin vaimon mielestä, mutta ne toiminnat tulevat automaattisesti enkä voi niille mitään.
Jos nainen ei noista pidä, niin silloin se on kerrottava miehelle ja esitettävä jotain muuta tilalle.