Tissien kimpussa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja outoa?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

outoa?

Vieras
Mieleeni on alkanut hiipia epailys onko poikaystavani jotenkin poikkeava tai jopa perverssi...

Han on aarimmaisen kiinnostunut/kiihottunut rinnoistani. Aluksi pidin saamastani huomiosta ja siita miten kuumana han kavi minua kohtaan, ja nautin siis myos siita miten han tykkasi hyvailla ja suukotella/imea rintojani niin esileikissa kuin yhdynnan aikanakin. Mutta nyt ne rinnat on alkaneet saaman vahan liikaa huomiota.

Lahes aina han pyytaa etta saiis katsella rintojani, ja kosketella niita, tai suoraan tulee vain viereeni ja alka kaivelemaan rintojani ulos paidasta, ja samalla han sitten paatyy tyydyttamaan itseaan kasin. Han on jotenkin oudolla tavalla aivan aarimmaisen kiihottunut noista rinnoistani, ja haluaa imea ja kosketella juuri niita enemman kuin tehda mitaan muuta. Valilla tuntuu etta han tykkaa enemman masturboida rinnoillani leikkien, kuin kokonaisvaltaisesti rakastella _minun_ kanssani. Esim usein me maataan sangyssa kuljikkain, minulla rinat ulkona ja han paa rintojeni valissa, taydessa kiihkossa, ja samalla runkkaa itseaan, minakin nautin, mutta tuntuu tavallaan yksinaiselta ja oudolta kuitenkin...

Han mita ilmeisemmin on ns tissimiehia, mutta onko tallainen enaa normaalia?

Mulla on vähän samanlainen kokemus. Miesystäväni haluaa katsella ja kosketella jalkojani, erityisesti varpaita. Varpaiden kynnet pitää mielellään olla punaisiksi lakatut. Ensin olin aivan ihastuksissani, kun hän otti jalkani käteensä ja ihmetteli, miten jollain voi olla näin pieni ja söpö jalka. Nykyisin minusta tämä on outoa. Mikään muu minussa ei häntä tunnu kiihottavan. Hän ei katsele, eikä paljon koskettele rintojani. Ei huomaa koskaan seksittäitä alusvaatteitani, edes korsetti ei häntä sytyttänyt. Hän haluaa katsella varpaitani ja hyväillä itseään samalla. Seksi lähtee siitä kyllä sujumaan, mutta mielestäni tämä on tosi outoa ja loukkaavaa. Kyseessä oleva mies ei ole enää mikään poikanen, vaan pitkällä keski-iässä. Olen harkinnut miehen vaihtoa!

itse tykkään naisen pyllystä vähän liikaa, mutta yritän naisen mieliksi keskittyä kokonaisvaltaisemmin häneen. mutta rehellisesti kaipaisin lisää pyllyn (ei reijän) tutkiskelua ilman tunnetta että "nyt pitäisi tehdä jotain muuta kuin nauttia tästä kohtaa naisessani josta eniten pidän".

joistakin naisen paikoista, riippuu miehestä, pidetään , toiset pyllystä toiset rinnoista toiset sääristä toiset kasvoista mutta kuitenkin pidetään siitä naisesta joka omistaa kyseisen ominaisuuden. Ehkä se tuntuu liiottelulta ehkä sitä onkin, mutta me miehet olemme sellaisia. Ehkä joku kyselee pankkitilistä aikoo elellä siivellä ja pitää kaikista naisen paikoista niin kauan kuin eguja riittää.

joistakin naisen paikoista, riippuu miehestä, pidetään , toiset pyllystä toiset rinnoista toiset sääristä toiset kasvoista mutta kuitenkin pidetään siitä naisesta joka omistaa kyseisen ominaisuuden. Ehkä se tuntuu liiottelulta ehkä sitä onkin, mutta me miehet olemme sellaisia. Ehkä joku kyselee pankkitilistä aikoo elellä siivellä ja pitää kaikista naisen paikoista niin kauan kuin eguja riittää.

Mutta kylla minulla ennen on ollut miehia jotka ovat enemman kokonaisuudesta ja tilanteesta kiinnostuneita, kuin yksittaisesta kehonosasta. Jotenkin huvittavaa miten ne saavatkin hanet sellaiseen kiihkoon, etta kaikki muu on toissijaista ja katoaa maailmasta. Olen hanelle vain (seksuaalisessa mielessa) rinnat!

Onko tama vain tata miehen ja naisen seksuaalisuuden eroa? Naisena tata yhden kehonosan palvontaa on todella outo seurata sivusta... Siina tuhisee ja ahkii hurmoksessa rintamuksessa kiinni, tieda itkeako vai nauraa,-)