Epareilu Sangyssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aersyyntynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja yksi mahdollisuus:
Ehkä sillä oli herpes tai HIV eikä halunnut tartuttaa sua? :=)

En tiedä? En ainakaan saanut mitään herpestä.
Voihan suuseksissäkin sukupuolitaudit tarttua. Mielenkiintoinen tapaus!

Alkuperäinen kirjoittaja Aikuinen mies#:
Varmaan muillekkin on sattunut vastavaavia tapaksia?

Mulla vähän samanlainen, hän käytti suutaan mielellään minuun ja minä sain käyttää sormiani ja vehjettäni häneen, mutta olisin niin mielelläni tehnyt myös suullani hänelle samaa kuin hän minulle. Ei sopinut, enkä painostanut tai kysynyt syytä suoraan. Olimme kuitenkin yhdessä useamman kuukauden.

Kiitos vastauksistanne, en kay usein talla palstalla ja yllatyin kuinka asiallista ja sympaattista palautetta sain teilta, erityisesti "Aikuiselta miehelta". :)

Tama mies (tai poika kai pareminkin) ainakin kertomansa mukaan kylla ei ollut mitenkaan erityisen kokenut. Ehka han ei edes oikein olisi tiennyt miten sita suuseksia oikein sitten antaisi... Voihan se olla, etta jos olisimme jatkaneet pidempaan, niin hankin olisi alkanut opettelemaan. Mutta kun kuukauden siisaan niita yopymisiani hanen luonaan kylla oli jo sen verran, etta mielestani "reilu" henkilo, saatikka sitten kun viela tykkaa toisesta, olisi halunnut minullekin tuottaa nautintoa! En kasita mita hanen paassaan liikkui, kun han viela sanoi miten se tuntui niiin taivaalliselta jne, olisi kuvitellut etta sita haluaa toisellekin hyvaa eritoten jos juuri on saanut niin paljon huomiota osakseen. Kokenut tai ei, mutta aarimmaisen itsekas typerys!! Viela kun mainitsin ja vihjailin asiasta, kehtasi olla vain saajana.

Eipa tuntunut mukavalta kun oli olo etta se, jos han edes hyvailisi klitoristani tuntui hanesta niin vasyttavalta ja tylsalta ettei jaksa minuuttia kauempaa, eika edes yrittanyt peitella sita! Kontrasti siihen miten mina annoin hanelle on valtava!!!

Arsyttaa siksi etta puntit eivat ole tasan, nyt kun emme ole yhdessa niin tilanne on se, etta mina olen tyydyttanyt sita tyyppia saamatta siita mitaan itselleni!! Ihan kuin joku seksipalvelija!!! H*********i!!!!!

Ongelmani on se, etta olen liian kiltti, ja tykkaan tehda toisia iloiseksi. juuri olen oppinut sen haittapuolella sen, etta toiset alkavat pitaa itsestaanselvyytena. Enka koskaan kertonut milta minusta tuntui hanelle, han varmaan ajattelee edelleenkin, etta se kaikki oli vain hauskaa ja mukavaa minullekin, tuskin hanelle tulee edes mieleen, milta minusta tuntui, sen verran tyhma han on...

Kiitos palautteesta palstan aloittajalle!
Toivon sinulle hyvää jatkoa ja toivottavasti löydät uuden poikaystävän. Kun löydät nauti seksistä ja vaadi sitä itsellesi mitä haluat. Ei sinun tarvitse katua entisiä kokemuksia, olet ollut mielestäni hyvä kumppani. Harmi vain kun kaveri ei sitä tajunnut. Kyllä hän oli kokematon, ei osannut muuta kuin nauttia sinun antamasta seksistä.
Minä olisin iloinen tavatessani tällaisen kumppanin kuin sinä. Aivan varmasti tyydyttäisin sinut kaikella tavalla. Tykkään antaa omalle tyttöystävälleni suuseksiä, hyväillä, nuolla klitorista ja rakastella kunnolla. Olen myös saanut häneltä kaikkea mitä olen halunnut.
Puhui aiemmin kun jäit kaikesta tyydytyksestä paitsi, turvauduit itsetyydytykseen. Se on aivan normaali tapa, jos ei saa kumppanilta seksiä. Minä olen joutunut myös aikanaan turvautumaan itsetyydytykseen. Jokaisen oma käsi tuntee kehonsa parhaiten.
Toivon sinun nauttivan vielä seksistä hyvän kumppanin kanssa.

Hmmm, minusta olisi ihanaa harrastaa seksia. En ole itseasiassa hirvean kokenut itsekaan ihan sen varsinaisen yhdynnan osalta (johtuu maista missa olen asunut, missa sellainen ei kuulu niin itsestaan selvyytena seurusteluun), mutta muuten ehka kylla...

Hankalaa vain on valilla, koska ei niita tilanteista, joissa tapaa jonkun oikeasti kiinnostavan miehen, tutustuu haneen ja alkaa valittamaan ja haluamaan hanta, niin usein tapahdu. Viela kun itse naytan paljon nuoremmalta kuin mita olen, ja ehka sitten viattomalta (niin minulle on sanottu) niin ei kaikki uskoisinkaan miten seksuaalinen kuitenkin olen!

Olisi ihanaa olla oikean hyvan miehen, ei minkaan pojankoltiaisen, hellimana ja rakasteltavana. Mmmm.....

Seksi on hieno asia, minä tykkään myös ja olen erittäin aktiivinen seksin suhteen. Olen keski-ikäinen kokenut mies ja olen harrastanut paljon seksiä. Ymmärrän tilanteesi ja alkuperäsi maasta missä seksi kuuluu vain avioliittoon.
Oletko sinä tällä hetkellä yksinäinen, onko sinulla kavereita? Missä liikut vapaa-aikana ja mitä harrastat? Yleensä näistä löytää seuraa, tai ravintoloista. Ravintolasta yleensä ne ovat vain yhden illan seuraa. Moni lähtee sillä mielellä että halua vain seksiä.
Viattomuus kaunistaa, viattoman ja nuoren näköinen voi myös olla kovin seksuaalinen. Ei ole karvoihin katsomista.
Sinun kirjoituksesta tuli sellainen seksin kaipuu myös minulle....Mmmm
Mikä sen ihanampaa kuin nauttia naisen hyväilystä ja antamasta seksistä, sekä antaa naiselly kunnon tyydytys. Kaikkea mitä nainen haluaa....nuolla klitorista, tuotta naiselle kunnon orgasmi...Mmmm....!

Hahha, onpa hauska, suorastaan ihana (juuri tilanteeseeni verrastettuna) kuulla etta mies nauttii antaa naiselle nautintoa! :) Oman kulttuurini maissa miehilla on usein kasitys etta nainen ei, tai hanen ei "kuuluisi" nauttia seksista niin avoimesti, silla naisen kuuluu olla "puhdas", melkein a-seksuaalinen! Vaikka monet kuitenkin tietavat etta nain ei ole, silti joidenkin miesten alitajunnassa on tallaisia kasityksia vaikuttamassa... Ehka...

Itse en kay juuri baareissa tms, voisin kylla, kukaan ei minua esta, mutta suoraan sanottuna minua ei houkuta se maailma erityisesti. Mutta kylla niita miehia aina aktivoituu, joskus jopa metrossa juttusille...

Nyt jos ajattelen, niin minusta olisi ihan taivaan lahja tuntea mies, joka nauttisi yhtalailla suuseksin antamisesta, silla tavoin tunteella ja herkkyydella, kuten minakin kun haluan toisen (valittamani henkilon) nauttivan... Ehka minakin viela kohtaan sellaista nautintoa... Mutta kauneinta minusta on juuri se vuorovaikutus, kun kummatkin nauttii ja kiihko lisaantyy ja vahvistuu!

Kyllä näin on, olen sellainen mies. Nautin seksistä, annan yleensä naiselle ensin hyväilyjen jälkeen suuseksiä ja se päättyy sitten kunnon rakasteluun ja yhdyntää. Kuten kerroin olen myös seksuaalisesti aika aktiivinen. Aamuisin kun herää, aina on penis erektiossa. Nukun alasti, talvella vain paita päällä. En tykkää pitää kalsareita kun ne puristaa. Mikä sen hienompaa herätä jos on vieressä kumppani jonka kanssa voi rakastella. Aina siihen ei ole mahdollisuutta.

Minusta olisi hienoa olla ja tutkiskella toisia ja joka paikasta. Riisua pikku hiljaa, kuoria kerros kerrokselta ja katsoa mitä kakku sisältää. Hyväillä rintoja, imeskellä ja siirtyä jalkoväliin. Jotenkin kiihottaa ajatus kunnon seksin saamisesta ja antamisesta.
Levätä välillä ja aloittaa uudelleen ja uudelleen.
Aiemmin kerroin tällä palstalla tapaamastani naisesta. Hän antoi minulle suuseksiä, mutta ei itse halunnut suuseksiä eikä yhdyntää. Hän oli tyytyväinen kun sai ottaa suihin. Kyllä hän oli kiihittunut, suudeltiin ja hyväilin häntä muuta hän ei halunnut. Syytä hän ei kertonut. Tätä tapahtui useamman kerran, aina sama asia.
Seksihalut herää tässä kirjoitelessa, ei kai se haittaa.....

Olen tutustunut matkustellessa eri kulttuureihin ja osaan asennoitua sinun tuntemuksiin. Itse ole suvaitsevainen ihminen, en arvostele ihmistä syntyperän mukaan.
Kuten seksinkin suhteen sinulla on varmasti ollut mylleryksiä omien tuntemuksien ja halujen suhteen. Kuten kerroit, olet asunut eri maissa joissa nainen ei saa olla seksuaalisesti "haluttava". Tai näyttää siltä, mies usein alistaa naisen. Mutta onneksi nyt kun olet Suomessa voit halutessasi tehdä mitä haluat.
Seksi on kaunis asia, ei sitä saa unohtaa.
Kirjoittele jos haluat, minä kirjoittelan mielelläni sinulle.

Ongelma on se, etta esim minun kulttuurin maassa, ja laajalti sen ymparistossa on kasitys, etta naisen kuuluu olla seksuaalisesti puhdas ja vahva, ja varovainen ettei vain herata miehissa normaalia seksuaaliviettia omalla kaytoksellaan. nain monelle naiselle se oma seksuaalisuus jaa aivan vieraaksi, koska siihen liittyy niin paljon sita etta pysyy kunniallisena, ettei "harnaa" miehia, eli paljon kontrollointia seksuaalisuuden nayttamisen suhteen. Toiset naiset sitten seksuaalielaman aloittaessaan eivat enaa osaa irrottautua siita "hyvan naisen" roolista, tai edes ajatella itseaan seksuaalisina olentoina, eivatka ikina opi nauttimana seksista miehen kanssa. aj miehella on siina osuutensa myos, myos han ajattelee etta naisen ei kuulu olla niin seksin peraan. Onhan siina varmaan jotakin biologistakin perimaa, mutta aika paljon kulttuurin tuomaa kuitenkin...

Omalla kohdallani varmasi on se "kunnon tyton" syndrooma. Taytyy sanoa, etta se on varmasti myos pelastanut minut monesta typerasta tai haitallisesta jutusta, joten se on myos vahvuus, mutta toisaalta huomaan, etta se kuinka seksuaalinen oikeasti olen ja mita haluaisin tehda sangyssa ei ole sama kuin miten kayttaydyn. Esim tuo, etten "vaatinut" sita suuseksia, vaan olin se uhrautuvaisempi, saattaa olla sitakin etta vahan kieltaa sita omaa seksuaalisuuttaan, ja myos se, etta nyt minulla on "likainen" olo, vaikka tuotin hanelle nautintoa silla tavoin avoinmielisesti ja spontaanisti, han sai minun oloni hyvakseen sanoillaan ja haleillaan, sanoi rakastavansa enemman kuin mitaan jne, ja mina vain paloin halusta anta hanelle hyvaa...en osaa selittaa sita...siina on puolet hormoneja ja puolet sita etta han kosketti minua ja se valittaminen ja miten ihana han oli minulle sai minut haluamaan tuottaa hanelle hyvaa oloa... Eli siis, se tilanne oli hyvin kaunis. Ei mikaan pikasuihinottoa auton takapenkilla, todellakaan!! Mutta silti se "kunnon tytto" minussa sai ajattelemaan etta tein jotakin vaarin... Olenko nyt alentanut itseani jne?

Ehka myos jos on oppinut kontrolloimaan ja vahan kieltamaan niita seksihaluja, on helpompaa kanavoida ne toisen tyydytykseen, kuin itse nauttia...

Minua on tosin ihan oikeasti kaytety hyvakseen nuorempana, joten sekin vaikuttaa... tavallaan haluan paljon seksia, olen utelias ja varmasti jos paasen valloileen haluan vapauttaa kaiken sen latautuneen energian ja asiat siina samalla ja nauttia todella villista ja hullusta seksista! Mutta jotenkin siihen liittyy se pelko siita etta on alistettu/hyvaksikaytetty/ei "kunnon" nainen... Tavallaan sita kuitenkin vahan pelkaa sita miehen seksuaalisuutta...

Kirjoitit hyvin kauniisti ja selkästi tunnoistasi ja kulttuuristasi. Ymmärrän hyvin tuntojasi ja vaikutusta seksi elämään. Et ole mielestäni hyväksi käytetty, sinusta vain nyt tuntuu siltä kun et saanut haluamaasi tyydytystä kyseiseltä kaverilta. Toivottavasti pääset nauttimaan seksistä haluamallasi tavalla ja kaveri tyydyttää sinut.

Haluaisin tietää miten kiinnostuit suuseksin antamisesta miehelle, olitko aloitteen tekijä vai kuinka kiinnostuit? Olen siinä mielessä utelias, älä luokkaannu mutta asia kiinnostaa. Kun mies laukeaa nieletkö spermat, vai miten toimit? Useat lopettaa siinä vaiheessa kun mies laukeaa. Kuten kerroin tapaamastani naisesta mikä antoi minulle suuseksiä, hän nieli kaiken sperman. Nuoli viimeisenkin pisaran terskan päästä. Kerro omista mieltymyksistäsi miten suhtaudut häpykarvoituksen ajeluun? Tykkäätkö itse siistiä karvoitusta, vai ajatko kaiken pois? Miten haluaisit miehen karvoitusta, tykkäätkö siitä jos miehet siistii tai ajelee vaikka kivekset paljaiksi? Nämä kaikki on henkilökohtaisia asioita, mutta aika avoimesti näistä asioista täällä voi kirjoitella.

Kerroit että sinua on nuorempana hyväksi käytetty, haluatko keroa siitä? Mielelläni kuulisin tuon tarinan. Ei ole ollut sinillakaan helppoa.
Eiköhän kaikki vielä järjästy, toivotaan.

Vielä haluan palata tuohon sinun kirjoitukseen.
Kerroit niin kauniisti seksistä ja tunnoistasi, sekä kokemuksistasi. Olet kunnon tyttö, et ole alentanut itseäsi. Ei rakkautta ja seksuaalisuuta pidä hävetä. Vaikka se teidä kulttuurissa on ettei nainen saa näyttää halujaan ja haluttavalta. En puutu tähän enempää, kerroit ja toit sen niin hyvin esille. Mies saa tehdä vikka mitä ja olla monia vaimoja.
Kerroit nykyisin kontrolloivan seksihaluja ja kieltämään, miksi? Niistä voi tulla patoutumia sisälle. Anna vaan tulla halujesi ja himosi esille kun siihen on tarvetta.
Minusta sinun kertomus on jotenkin kaunis, mutta koskettava, koska sinä et ole saanut haluamaasi tyydytystä.
Kerroit myös halusta tuottaa toiselle hyvää ja samalla et rohjennut tuoda selvästi omia haluja esille. Tosi kauniisti kirjoitettu.
Kirjoittele, yritetään pohtia yhdessä.

Ehdottaisin, että seuraavalla kerralla et vie suihinottoa ainakaan loppun asti ennen kuin olet itsekin saanut osasi. Mieluusti vielä ensin sinä ja sitten mies.

Tuo mies/poika oli selvästi kokematon ja ehkä jopa koki naisen miellyttämisen epämieluisaksi ja vähän hävettäväksikin asiaksi. Ymmärrän kuitenkin ärtymyksesi ja sanoisinkin varmaan tyypille suoraan, että jos haluu saada on pakko antaa ;)

Ja Aikuinen mies#, pakko kommentoida tuota 16.57 viestiäsi, että siitä saa jopa pervon vaikutelman, tarkoititpa sitä tai et ;D

Alkuperäinen kirjoittaja yuckie:
Ehdottaisin, että seuraavalla kerralla et vie suihinottoa ainakaan loppun asti ennen kuin olet itsekin saanut osasi. Mieluusti vielä ensin sinä ja sitten mies.

Tuo mies/poika oli selvästi kokematon ja ehkä jopa koki naisen miellyttämisen epämieluisaksi ja vähän hävettäväksikin asiaksi. Ymmärrän kuitenkin ärtymyksesi ja sanoisinkin varmaan tyypille suoraan, että jos haluu saada on pakko antaa ;)

Ja Aikuinen mies#, pakko kommentoida tuota 16.57 viestiäsi, että siitä saa jopa pervon vaikutelman, tarkoititpa sitä tai et ;D

Sitä se ei missään nimessä ollut, pyydän anteeksi jos sait sen vaikutelman.

Ai, mies kuitenkin yritti räplätä sinua? Mikset vain näyttänyt selvästi mitä halusit? Itseäni ainakin tympäisee yrittää antaa naiselleni suuseksiä tai sormittelua, jos hän ei selvästi näytä sitä haluavansa ja siitä nauttivansa. Epävarma ja kokematon kaveri jättää helposti naisen hyväilyn sikseen, koska luulee, ettei naisesta tunnu hyvältä, vaikka mitä tekisi. Koska naisilla nyt ei ole tapana kertoa msitä ytykkäävät ja mikä tuntuu hyvältä ja milloin, vana olettavat miehen olevan ajatustenlukija ja jokin seksiautomaatti, joka osaa itsestään toimia "oikein".

Olet ihan yhtä tyhmä ja itsekeskeinen kuin tuo poikakin.

Sanoisin edelliselle kirjoittajalle.( epäitsekkyys )
En menisi sanomaan palstan aloittajaa tyhmäksi ja itsekeskeiseksi.
Kuten hän kirjoitti, kokematon oli hänkin seksin suhteen. Kyllä hän selvän viestin antoi mitä haluaa, kaikki selviää hänen kirjoituksistaan.

hei vaan

En viitsinyt kirjoitaa enempaa, silla en osannut suhtautua viestiisi, missa samalla puhuttiin hapykarvoituksesta, kalsareista ja hyvaksikaytostani... Se sai oloni aika epamukavaksi, ja ajattelin, etta tallaista sita kai saa odottaa jos yleisella erotiikkapalstalla kirjoittaa..

Kiitos kuitenkin kun "pidit puoliani". :)

Tama poika on soitellut minulle yhtenaan ja itkenyt miksi jatin hanet. Suostuin tapaamaan hanta lauantaina, han sanoi valmistaneensa ruokaa meille, soimme ja juttelimme, han lahinna kertoi taas miten ihan oikeasti haluaisi olla minun kanssa, etta tekisi mita vain sen eteen... Ja kun minua alkoi vasyttaa han sanoi etta ota vain pienet torkut, menin sohvalle makaamaan, ja han laittoi filtin mun paalle, ja silitti mun paata, oli vain siina ja kateli minua... Aina kun avasin simat oli han vain siina ja katsoi minua silmiin ja paijasi paata, ja sanoi etta rakastaa minua niin paljon..Minulle tuli niin turvallinen ja hyva olo, etta melkein nukahdin, kun vahan herasin siita, ja han oli edelleen siina katselemassa minua halusin hanen halaavan minua ja sanoin sen aaneen.. han halasi pitkana ja kysyi saako tulla viereeni...annoin hanen tulla makamaan taakseni, ja han vain rutisti minua, mutta tiesin etta han haluaisi tehda muutakin, han piti kiinni rintojen kohdalta... Ehka minakin aloin kiihottumaan, kun han alkoi silittaa paidan sisalta... Loppujen lopuksi tilanne meni siihen etta han imi ja kosketteli rintojani, ja yritti suudella, annoin hanen vahan pussata...

Mutta sitten han _oma-aloitteisesti_ alkoi avaamaan housujeni nappeja ja kysyi haluanko etta han hyvailee minua sielta... Minulla oli kuukautiset joten han vain silitteli husujen paalta... Mutta ei kertaakaan pyytanyt minua tekemaan mitaan, vaikka tunsin miten kovana ja kuumana han oli, han vain silitteli minua! Sain siis selvyyden siihen, etta hankin oli ajatellut tilanteita, ja han vaikutti olevan enemman avoin minun nauttimiseen, vaikkei mitaan suuseksia ehdottanutkaan (tosin en tieda jos minulla ei olisi ollut kuukautiset)... Itse en tietenkana tehnyt mitaan, kaiken kokemani jalkeen, ja koska en tieda haluanko takaisin hanen kanssaan....

En siis ole enaa niin vihainen hanelle, han on nahtavasti ajatellut asiaa minun kannaltani... En tosin tieda haluanko suhteeseen takaisin hanen kanssan, silla asiassa, kuten mainittu, oli paljon paljon muutakin... Mutta kylla han oli suloinen tuona iltana/yona.

Hei!

Pyydän vielä anteeksi jos koit epämiellyttäväni kirjoitukseni ja liian intiimit kyselyt. Ehkä innostuin liikaa, kun kirjoittelit niin avoimesti. Itse tiedät ja päätät mitä haluat kirjoittaa ja kertoa.

Hyvä että sinulla on parempi olo! Itse tiedät mikä on jatkossa parasta, jos tuntuu siltä että haluat jatkaa hänen kanssaan. Kuitenkin jos haluat olla yhdessä, kerrot avoimesti haluistasi ja tarpeistasi. Sanot mitä haluat hänen tekevän sinulle ja mistä sinusta tuntuu hyvältä. Tällä tavalla saatte molemmat tarpeenne tyydytettyä ja tulee hyvä olo molemmille.

Sinä asut ilmeisesti Helsingissä kun puhuit aiemmin metrosta. Asutko yksin vai perheesi kanssa? Toivon että sinulla menee kaikki hyvin, ainakin kerroit olevan hyvän olon. Olen onnellinen puolestasi.
Kirjoittele jos haluat kuulumisiasi, olen kuulolla!

... ja viela edellisen viestiini lisaan, etta han on siina mielessa ihana, etta esim nyt lauantaina, han koko ajan katseli minua pitkaan, ja sanoi etta naytan ihan enkelilta, ja kun han suuteli minua, oli lahellani ja puristeli rintojani, han sanoi etta olen niin suloinen, viaton enkeli ja herkullinen etta han ei kesta sita! hassua tassa on se, etta tiedan etta han tarkoittaa sita, han on oikeasti "rakastunut" minuun, mutta en tieda onko se aitoa rakkautta.... Mutta han on kanssani usein niin, etta alan haluamaan hanta ja kiihotun ja han saa kylla oloni aivan ihanaksi! sen han osaa... Minun pita avain olla jarkeva, silla ei se ole kaikki mita suhteelta tarvitaan... Mutta han saa kylla minut haluamaan usein...

Sinin pitää selvittää omat tunteet, rakastatko vai olet ihastunut. Sinä kyllä osaat kirjoittaa niin kauniisti ja romanttisesti! Olet varmasti romanttinen ihminen, minäkin haluaisin nähdä sinunlaisesi enkelin!
Jotakin tunteita sinulla on kun, tulee hyvä ja turvallinen olo. Seksihalut herää, se on aivan selvää kun kaksi eri sukupuolta on lähekkäin. Se pitää selvittää, onko intohimoa, vai rakkautta.

Tama on todella hyva pointti... Olen huomannut etta mina loen ollut tassa suhteessa se "jarkeva", han on nuori poika kuitenkin ja kun han naki minut ensi kerran, han ajatteli etta tuossa se on, hanen naisensa, ja han vain ikaankuin tuli elamaani lupaa kyselematta! Alussa aina torjuin hanet, mutta han vain jatkoi ja jatkoi, ja sai sitten oloni hyvaksi siina matkan varrella:)

Jos ajattelen hanta vakavassa mielessa (silla en halua vain leikitella ihmissuhteilla, eritoten kun tiedan etta han rakastaa minua) niin en nae hanta esim tulevana aviomiehena, silla han on aika nuori ja poikamainen minun makuuni, ja naivi, lisaksi hyvin eri lahtokodista, en vain osaa nahda hanta sellaisena "turvallisena" figuurina. Mutta han itse han olisi ihan valmis vaikka menemaan naimisiin kanssani, huolimatta niista tosiolevista seikoista jotka minun mielestani tekisivat elamastamme liian hankalaa (eri kotimaat jne). Valilla tuntuu etta han on niin rakastunut ettei nae asioita realistisesti enaa!

Mutta naenko minakaan...? esim juuri lauantaina.. olin jo aiemmin paattanyt etten nae hanta, en vastannut puheluihinsa pariin paivaan, sitten vastasin koska en halua olla ilkea, ja siita seurasi pitka ja syva keskustelu, vahan riitelyakin, vaikka kummatkin ymmarsi etta sellainen vankaaminen on aivan turhaa, eika kumpikaan halua jattaa "pahaa makua" mistaan suuhun, vaan sailyttaa hyvat valit kuitenkin... Mutta kuitenkin, vaikka olin paattanyt etten nae hanta enaa, jostakin se taas hanen kanssaan puhuessa syntyy, se halu olla toista lahella... En osaa oikein nimeta mita se on, en haluaisi ajatella etta se on rakkautta, silla jarkevasti ajateltuna en halua tata miesta kumppanikseni, mutta se miten han rakastaa, miten naen etta han tekisi mita vain puolestani, ja ilmeisesti siina on myos jokin vetovoima valillamme, se kaikki koskettaa minua kuitenkin...

Mutta yritan paasta tasta suhteesta eroon, silla ei ole oikein olla mukana siina, jos vain toinen haluaa niin kovin ja mina en kuitenkaan taysipainoisesti... Vahan havettaa tunnustaa mutta haluaisin kokeilla seksia hanen kanssaan, en haluaisi sitoutua haneen, mutta se seksi kiinnosta kovasti! Ja nyt tietysti hanen kanssaan, kun hanen laheisyytensa kuitenkin tuntuu niin mukavalta, ja tunnen hanet....Haha, kuulostan varmaan ihan pojalta, yleensa se on kuitenkin toisin pain!:)

Mutta sitten... Tulee tas "kunnon tytto" esiin.... huokaus:) sitten han rakastuisi enemman ja olisin ikaankuin hanen... ja minakin varmasti sitten kiintyisin haneen..ehka...onpa vaikeaa;)

Hyvä kun ajattelet noin järkevästi. Olet pohtinut asioita aika tarkkaan, koska poika ei niin ajattele. Mielestäni jos sinulla on sellainen tunne ettet halua jatkaa suhdetta hänen kanssaan. Kuitenkin joku sanoo että haluan jatkaa.... Se on seksuaalinen vietti mikää vetää puoleensa. Mielestäni perustelet aika hyvin kaikki asiat,jopa avioliiton. Näin tekee järkevä nainen.

Kerroit kuitenkin että haluaisit kokeilla seksiä hänen kanssaan. Kuitenkin tunnette toisenne ja olette harrastaneet seksiä jossakin muodossa. Kannattaa kokeilla, tutustutte ja etenette rauhassa. Koska tunnet seksuaalista vetovoimaa ja kiihotut hänen seurassaan. Kokeiltuasi tiedät kunka hän siinä onnistuu. Kuitenkin ennen kun aloitatte, kerro mitä sinä halut, mistä tuntuu hyvältä ja neuvot häntä. Ole sinä se ohjaava ja neuvova osapuoli. Kuitenkin sinä olet hänet tyydyttänyt, nyt sanot että on sinun vuoro. Pyydät rehellisesti ja avoimesti ensin häneltä suuseksiä ja sitten haluat yhdyntää. Ehkäisyä minun ei tarvitse neuvoa, sen sinä Fiksuna naisena tiedät.

Aika näyttää sitten onko se rakkautta vai seksin huumaa. Hyväilyt halailut ja hellät sanat se on hyvää esileikkiä, siinä syttyy pikku hiljaa. Seksi on kaunis asia, sitä kannattaa vaalia. Ei se ole pelkkä akti, siihen kuuluu muutakin.

Tuntuu että sinä käyt taistelua halujesi kanssa, ja sitten tulee se "kunnon tyttö." Ei se ole huono ihminen eikä tyttö vaikka harrastaa seksiä.

Niin kai se on... Mutta ehka minun pitaa vain vastustaa sita seksuaalista vetovoimaa, silla han haluaisi meidan olevan ihan oikeasti yhdessa, enka itse halua sita, joten en voi vain sitten pitaa sita fyysista romanssia ylla... Se vain aiheuttaisi hankaluuksia, ehka, silla sitten han kokisi etta olemme yhdessa, ja ehka minakin kiintyisin haneen, ja sitten "ajatuisin" suhteeseen jossa en ihan taysin ehka halua olla.... Siksi kai pitaisi olla varovainen naiden asioiden kanssa...

Toivottavasti loytyisi joku ihminen jonka kanssa olisi vetovoimaa, rakkautta, ystavyytta ja molemminpuolista halua olla yhdessa ja sita seksiaki sitten... Saapa nahda tuleeko sellaista taysin soveliasta ja hyvaa tilannetta/ihmista vastaan olenkaan vai ei...

oletko muuten itse taysin suomalainen?

Yhteistyössä