Tama on todella hyva pointti... Olen huomannut etta mina loen ollut tassa suhteessa se "jarkeva", han on nuori poika kuitenkin ja kun han naki minut ensi kerran, han ajatteli etta tuossa se on, hanen naisensa, ja han vain ikaankuin tuli elamaani lupaa kyselematta! Alussa aina torjuin hanet, mutta han vain jatkoi ja jatkoi, ja sai sitten oloni hyvaksi siina matkan varrella
Jos ajattelen hanta vakavassa mielessa (silla en halua vain leikitella ihmissuhteilla, eritoten kun tiedan etta han rakastaa minua) niin en nae hanta esim tulevana aviomiehena, silla han on aika nuori ja poikamainen minun makuuni, ja naivi, lisaksi hyvin eri lahtokodista, en vain osaa nahda hanta sellaisena "turvallisena" figuurina. Mutta han itse han olisi ihan valmis vaikka menemaan naimisiin kanssani, huolimatta niista tosiolevista seikoista jotka minun mielestani tekisivat elamastamme liian hankalaa (eri kotimaat jne). Valilla tuntuu etta han on niin rakastunut ettei nae asioita realistisesti enaa!
Mutta naenko minakaan...? esim juuri lauantaina.. olin jo aiemmin paattanyt etten nae hanta, en vastannut puheluihinsa pariin paivaan, sitten vastasin koska en halua olla ilkea, ja siita seurasi pitka ja syva keskustelu, vahan riitelyakin, vaikka kummatkin ymmarsi etta sellainen vankaaminen on aivan turhaa, eika kumpikaan halua jattaa "pahaa makua" mistaan suuhun, vaan sailyttaa hyvat valit kuitenkin... Mutta kuitenkin, vaikka olin paattanyt etten nae hanta enaa, jostakin se taas hanen kanssaan puhuessa syntyy, se halu olla toista lahella... En osaa oikein nimeta mita se on, en haluaisi ajatella etta se on rakkautta, silla jarkevasti ajateltuna en halua tata miesta kumppanikseni, mutta se miten han rakastaa, miten naen etta han tekisi mita vain puolestani, ja ilmeisesti siina on myos jokin vetovoima valillamme, se kaikki koskettaa minua kuitenkin...
Mutta yritan paasta tasta suhteesta eroon, silla ei ole oikein olla mukana siina, jos vain toinen haluaa niin kovin ja mina en kuitenkaan taysipainoisesti... Vahan havettaa tunnustaa mutta haluaisin kokeilla seksia hanen kanssaan, en haluaisi sitoutua haneen, mutta se seksi kiinnosta kovasti! Ja nyt tietysti hanen kanssaan, kun hanen laheisyytensa kuitenkin tuntuu niin mukavalta, ja tunnen hanet....Haha, kuulostan varmaan ihan pojalta, yleensa se on kuitenkin toisin pain!
Mutta sitten... Tulee tas "kunnon tytto" esiin.... huokaus

sitten han rakastuisi enemman ja olisin ikaankuin hanen... ja minakin varmasti sitten kiintyisin haneen..ehka...onpa vaikeaa