Time-lehden kansikuva herättää varmasti kohua täälläkin...

• Viestiketjun aloittaja KS
  • Ensimmäinen viesti
hmph
Juuri meinasin tehdä aloituksen. Itse imetin vuoden ikään lapsiani, mutta en paheksu OLLENKAAN ihmisiä, jotka imettävät taaperoitaan. Jälkikäteen ajateltuna olisin itsekin halunnut jatkaa vielä, mutta yhteiskunnan paineet vaikuttivat. Suomalaislapsia imetetään aivan liian vähän aikaa. Mielestäni paheksujat ovat vain kateellisia ja ahdasmielisiä.

KS
Itsekään en näe tuossa mitään kummallista, esikoista imetin 1,5-vuotiaaksi ja nyt imetän vuoden ikäistä kuopusta ja jatketaan vielä varmaan vuosi. 3-vuotiaan imettäminen on minulle vielä kaukainen ajatus, tosin ei sitä ikinä tiedä.

Mutta voin uskoa että jenkkilässä ihmiset ovat repineet pelihousunsa tuon kuvan nähdessään.

"..."
kukin tekee miten haluaa ja parhaaks näkee, mutta musta itsestäni tuntuis todella oudolle ja ahdistavalle imettää noin vanhaa lasta.. ja siis kannatan imettämistä, mutta henk.koht mulla toi ei koskaan onnistuisi :x

"vieras"
Mom haluaa olla guru ja maastohousupoika saa vielä ne räkäiset naurut ja pilkan kavereiltaan. Naurettavaa naiselta riiputtaa tuon ikäistä tissillään. :)
Joidenkin pitää päästä esiin keinolla millä hyvänsä.

• Tykkää
Reactions: lissukka.
"vieras"
[QUOTE="jos";26244672]Jos kuvassa olisi kehitysmaan äiti ja samanikäinen lapsi. Pitäisikö kukaan sitä outona?[/QUOTE]

Ei, koska se kehitysmaan lapsi tarvitsee kaiken ravinnon mitä vaan on saatavissa ja vatsaansa ilmaista täytettä. Meillä tuo on silkkaa pelleilyä.

• Tykkää
Reactions: petite
Köh..
Joo, ei kovin kaunis näky. Ymmärrän että johonkin parivuotiaaksi asti imetetään, mutta haloo oikeasti, tuo poika tuossa kuvassa on varmaan kouluiässä.

Luonnotonta touhua, eivät eläimetkään imetä jälkeläisiään maailman tappiin asti, ne sentään vaistonvaraisesti tietävät mitä tehdä, eivätkä osaa keksiä hölynpölyä kuten ihmiset.

• Tykkää
Reactions: UniQuePopPy
"vieras"
Mamma menee meikin kautta kuvaukseen, poikaa stailataan toisaalla.
Haluatko farkut vai nää maastohousut? Pojalta kysytään. Poka valitsee maastohousut.

Nainen ja poika asettuvat studiossa kuvattaviksi.

Ni niin, nousehan siihen tuolille seisomaan! Mee vähän lähemmäs. Hyvä.
Katsokaa molemmat kameraan. Kiitoos.

Hei otatko sen tissin nyt esille. Hyvä.

Otatko sen tissin nyt suuhun. Hyvä. Joo, katso vielä tänne kameraan. Just noin. Kiva.

Klik, klik, klik!

Nyt jäi leuka vähän alas. Katso vielä kameraan, nosta leukaa ja ime. Okei hyvä. Tää on tässä.

"Saanks mä kattoo sun kameraa mä diggaan kuvaamista?" Poika kysyy kuvaajalta.

hmph
Erikoista. Ensin pojat pitää vieroittaa tissiltä, kunnes ne murkkuikäisenä alkavat taas himoita niitä ja kaiken lisäksi takaisin sinne mistä ovat tulleetkin..

Ja tytöt vieroitetaan tissiltä, kunnes ne murkkuina saavat omat rinnat joita imeskellä(jos ylettyvät)

Yhteistyössä