syksystä asti olen ollut aika väsynyt, käyn töissä , teen kotityöt mutta kumma alakulo vaivaa. mieluiten makaan sohvalla kun menen lenkille. ennen kävin lenkillä joka päivä ja olin energiaa täynnä. Kiloja on tullut. sekin harmittaa , mutta omaa syytäni!!! Perhe elämässä ei ole mitään ongelmia, ihan mukavasti menee vaikka välillä aika tylsää, kun ollaan aina kotona kaiket illat, viikonloput jne. siihen on tietysti syykin, taloudellinen tilanne. miehen työpaikalta alkoi jo syksyllä kuulua yt neuvotteluista tietoa, lomautuksia on ollut ja talous tiukalla. minun palkallani ei pitkälle pötkitä. Näin syrjässä asuvilla auto on pakko olla. talosta velkaa remonttilainaa jne... huoli on valtava ja minulla vielä taipumusta murehtia kaikesta etukäteen. marraskuussa kuoli työkaverikin yllättäen joka oli järkytys koko työpuorukalle. Vanhasta äiditäni on huoli kun hän asuu vielä kovin kaukana. itsellä alkanut olla pieniä vaivoja kuten tenniskyynärpää ja nyt sitten kantapäässä kalvojänteen tulehdus... onneksi ei kuitenkaan vakavampaa mutta tietysti olen joutunut olemaan poissa töistä. hormonaaliset vaivatkin tuovat tässä isässä omat juttunsa.
Antakaa nyt hyviä vinkkejä miten saisi taas itsensä liikkelle. On kuin talviunta nukuisi! Herätelkää minut! Nyt pitäisi alkaa vähän hoitaan itseään ja tiputtamaan painoaan. Mistä kummasta saan taas energian ja ilon jokaiseen päivään.
Hyvää kevättä kaikille!
Antakaa nyt hyviä vinkkejä miten saisi taas itsensä liikkelle. On kuin talviunta nukuisi! Herätelkää minut! Nyt pitäisi alkaa vähän hoitaan itseään ja tiputtamaan painoaan. Mistä kummasta saan taas energian ja ilon jokaiseen päivään.
Hyvää kevättä kaikille!