S
"-S-"
Vieras
Kuukupin eilisen ketjun innoittamana
Ny ei malttais odottaa et se tulee ja pääsee testaileen!
Kertokaahan, onko vaikeaa oppia käyttämään sitä?Mulla kun tuppaa järki lähtemään jos kaikki ei heti onnistu niinku pitäs
Kertokaahan, onko vaikeaa oppia käyttämään sitä?Mulla kun tuppaa järki lähtemään jos kaikki ei heti onnistu niinku pitäs