Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:Koko tarinan perusteella musta kuulostaa siltä, että ap:n mies on se jonka tarttis käydä lääkärin juttusilla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:Alkuperäinen kirjoittaja herätkää mammat!!!:Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:Koko tarinan perusteella musta kuulostaa siltä, että ap:n mies on se jonka tarttis käydä lääkärin juttusilla![]()
Miksi?
No koska se nappailee rauhottavia ja poistuu paikalta siksi ettei viiltäisi vaimonsa kurkkua auki.
Ei todellakaan kuulosta normaalilta.
Vai poistuiko siksi, että menee vanhempiensa luokse / hotelliin saadakseen rauhan?
No ihan sama. Ei se silti ole normaalia puhua tollasia kurkunleikkausjuttuja.
Vai onko teistä?
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:En nyt käsitä miksi mut täällä hulluksi haukutaan.
Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:En nyt käsitä miksi mut täällä hulluksi haukutaan.
sanon minä.
Kaikkihan ovat hulluja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Missä se mies on nyt? Tuolla ulkona rauhoittavien alla jäätymässä kuoliaaksi pakkasessa?
Alkuperäinen kirjoittaja En pysty nukkua:Pyysin miestä menemään takaisin sohvalle sillä en pysty nukkua hänen vierellään jos olemme riidoissa, ja olin aika pahasti loukkaantunut miehelle (siitä riidasta).
Lopulta uhkasin soittaa poliisille jos ei siirry (olin vihainen ja peloissani).
Alkuperäinen kirjoittaja herätkää mammat!!!:Kuka täällä sanoo että se on ok? Mä en kyllä rauhoittavia ja alkoholia menis vertaamaan toisiinsa, ihan kokemuksesta. Ja toisekseen miksi ihmeessä miehen olisi pitänyt omasta sängystä lähteä minnekään? Ihan yhtälainen oikeus sillä on sängyssään nukkua. Kyllä mullakin palaisi käpy jos tultaisiin sängystä pois ajamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Missä se mies on nyt? Tuolla ulkona rauhoittavien alla jäätymässä kuoliaaksi pakkasessa?
Alkuperäinen kirjoittaja Herätkää mammat!!!:Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:Alkuperäinen kirjoittaja herätkää mammat!!!:Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:Koko tarinan perusteella musta kuulostaa siltä, että ap:n mies on se jonka tarttis käydä lääkärin juttusilla![]()
Miksi?
No koska se nappailee rauhottavia ja poistuu paikalta siksi ettei viiltäisi vaimonsa kurkkua auki.
Vai poistuiko siksi, että menee vanhempiensa luokse / hotelliin saadakseen rauhan?
Vai onko teistä?
No EI TODELLAKAAN!!!! Mutta siinä onhan iso ero, että poistuuko paikalta siksi ,ettei jaksa kuunnella "hullua nalkuttavaa ämmää" (ei minun mielipide) vai siksi, että joutuu lähtemään ettei viilla eukkonsa kurkkua auki![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Missä se mies on nyt? Tuolla ulkona rauhoittavien alla jäätymässä kuoliaaksi pakkasessa?
Oon tässä pelännyt et sille jotain sattuu kun siinä kunnossa lähti, mut vastas viestiin joten kunnossa lienee. Oletan et on mennyt vanhemmilleen.
Alkuperäinen kirjoittaja Ansku:Alkuperäinen kirjoittaja En pysty nukkua:Pyysin miestä menemään takaisin sohvalle sillä en pysty nukkua hänen vierellään jos olemme riidoissa, ja olin aika pahasti loukkaantunut miehelle (siitä riidasta).
Näiden lauseiden perusteella et sinäkään kovin järjelliseltä kuulosta.
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:Alkuperäinen kirjoittaja Herätkää mammat!!!:Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:Alkuperäinen kirjoittaja herätkää mammat!!!:Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:Koko tarinan perusteella musta kuulostaa siltä, että ap:n mies on se jonka tarttis käydä lääkärin juttusilla![]()
Miksi?
Vai onko teistä?
No EI TODELLAKAAN!!!! Mutta siinä onhan iso ero, että poistuuko paikalta siksi ,ettei jaksa kuunnella "hullua nalkuttavaa ämmää" (ei minun mielipide) vai siksi, että joutuu lähtemään ettei viilla eukkonsa kurkkua auki![]()
On toki. Mutta mehän ei tiedetä kummastako syystä se nyt oikeasti lähti.
Jokatapauksessa ihan pimeetä on puhua tollasia, oli se akka sitten miten nalkuttaja tahansa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja Ansku:Alkuperäinen kirjoittaja En pysty nukkua:Pyysin miestä menemään takaisin sohvalle sillä en pysty nukkua hänen vierellään jos olemme riidoissa, ja olin aika pahasti loukkaantunut miehelle (siitä riidasta).
Siis tarkoit järkevältä? Mitä olisit itse tehnyt? Jättänyt vauvan rauhoittavilla doupatun miehen viereen?
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja Ansku:Alkuperäinen kirjoittaja En pysty nukkua:Pyysin miestä menemään takaisin sohvalle sillä en pysty nukkua hänen vierellään jos olemme riidoissa, ja olin aika pahasti loukkaantunut miehelle (siitä riidasta).
Ole mitä mieltä olet. Musta on ylipäätään ikävää et toinen menee vaan nukkumaan vaikka olisi riita selvitettävänä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksei sängystä voinut ottaa patjaa? Myös sillä isällä on oikeus nukkua siellä omassa sängyssä. Mutta sehän nyt on palstalla tullut selväksi, että miehillä ei ole mitään oikeuksia eikä väliä kun mammat jyrää!
Alkuperäinen kirjoittaja +:ap pitäiskö sun kattoa peiliin ja miettiä miksi miehesi otti sen rauhoittavan.. ei niitä yleensä huvikseen popsita vaan sille on syy...
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja +:ap pitäiskö sun kattoa peiliin ja miettiä miksi miehesi otti sen rauhoittavan.. ei niitä yleensä huvikseen popsita vaan sille on syy...
Ahaa, et mäkin voisin sit napata rauhoittavan jos sattuu ukon olemus ärsyttämään... Juu ei, jonkun on oltava se vastuullinen vanhempi.
Alkuperäinen kirjoittaja Herätkää mammat!!!:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja +:ap pitäiskö sun kattoa peiliin ja miettiä miksi miehesi otti sen rauhoittavan.. ei niitä yleensä huvikseen popsita vaan sille on syy...
Ahaa, et mäkin voisin sit napata rauhoittavan jos sattuu ukon olemus ärsyttämään... Juu ei, jonkun on oltava se vastuullinen vanhempi.
Nimenomaan näin. Kas kun kaikilla meillä ei ole varaa nappailla rauhoittavia. Joidenkin täytyy myös pyörittää arkea.
Tsemppiä ap! Toivottavasti saat nukutua ja aamu tuo sinulle selviä vastauksia. Tietänet sisimmässäsi mikä tilanne on. :hug: