Tietääkö kukaan tuosta X-factorista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kielletty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kielletty

Aktiivinen jäsen
29.03.2008
7 796
1
36
Miten noi koelaulut menee? Siis että onko ne ilman taustoja kuten idolsissa vai lavalla taustan kanssa kuten talentissa? Ja jos taustoilla niin pitääkö itsellä olla taustamusiikki mukana? En löytänyt sivuilta tietoa...

Mulla ei oo tietoo mutta arvelisin että menee samalla systeemillä ku Idols.. Kuitenki koelaulutilaisuudet on samalla systeemillä ku Idolsissa ja jotenki tuntus ettei niil oo mahdollisuuksia jokaiselle erikseen laittaa taustoja, varmasti sen verran paljo hakijoita.

Ooks jo ilmoittautunu koelauluihin? :) Mun mies ilmoittautu.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
En sentäs :D Mietin vaan että pitäiskö. Kuitenkin miulla on nää vauvat täällä, mutta onko se sitten syy olla yrittämättä... saako kysyä mitä ajatteli laulaa? :)

Ilmoittaudu ilman muuta! Eihän siinä mitää häviä ja jos ei muuta niin onpahan ainakin yhtä kokemusta rikkaampi! Näin mä sanoin äijällekki ku se pohti asiaa, sitä aikoinaan harmitti ku oli alusta asti Idolsiin liian "vanha".

Ei oo viel biisiä päättäny mutta todennäkösesti jonku haastavamman hevibiisin nykäsee, hevilaulaja ku on ammatiltaan ;)

Oi, ilmottaudu ihmeessä... Et sie mitään menetä... Mie ainakin olin ihan tyytyväinen idols kokeiluuni, vaikka en siellä mitenkään pärjännykään...

Eiköhän ne sitten ilmota miten siellä toimitaan... tai sitten otat varulta taustat mukaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
En sentäs :D Mietin vaan että pitäiskö. Kuitenkin miulla on nää vauvat täällä, mutta onko se sitten syy olla yrittämättä... saako kysyä mitä ajatteli laulaa? :)

Ilmoittaudu ilman muuta! Eihän siinä mitää häviä ja jos ei muuta niin onpahan ainakin yhtä kokemusta rikkaampi! Näin mä sanoin äijällekki ku se pohti asiaa, sitä aikoinaan harmitti ku oli alusta asti Idolsiin liian "vanha".

Ei oo viel biisiä päättäny mutta todennäkösesti jonku haastavamman hevibiisin nykäsee, hevilaulaja ku on ammatiltaan ;)

Siistii :xmas: Toivottavasti pärjää!

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Oi, ilmottaudu ihmeessä... Et sie mitään menetä... Mie ainakin olin ihan tyytyväinen idols kokeiluuni, vaikka en siellä mitenkään pärjännykään...

Eiköhän ne sitten ilmota miten siellä toimitaan... tai sitten otat varulta taustat mukaan...

Niin, mie en taas omaani ole laisinkaan ollenkaan tyytyväinen, kun jäädyin niin pahasti :laugh: Mutta onhan tuosta nyt mitä, neljä vai viisi vuotta aikaa, ja sitä on paljon rohkeampi nykyään, huomaa esimerkiksi karaokea laulaessa että selvistäpäinkään ei jännitä enää ollenkaan vaan antaa mennä. Sitä se äitiys teettää - ei ole enää mitään menetettävää :D

Voi että... kun tää on niin vaikeeta. Ihan vaik v-tuillessaan vois mennäkin, mutta noiden pikkasten takia ahdistaa. Entäs sitten jos sitä vaikka pärjäisikin?

Älä murehdi sitä etukäteen, ilmottaudu ja mee kattoo et miten homma menee. Jos pääset jatkoon ja pärjäät, mietit sitte :D

Toivottavasti, mä innolla ootan!! Iso mies ja vielä isompi ääni, se on muutamia näitä suomen hevikuuluisuuksiaki laulanu suohon :laugh: Ei siis vetele mitää örinäheviä vaan melodista :)

Voi että... kun tää on niin vaikeeta. Ihan vaik v-tuillessaan vois mennäkin, mutta noiden pikkasten takia ahdistaa. Entäs sitten jos sitä vaikka pärjäisikin?

Älä murehdi sitä etukäteen, ilmottaudu ja mee kattoo et miten homma menee. Jos pääset jatkoon ja pärjäät, mietit sitte :D

http://www.youtube.com/user/hupakkoinen#p/a/f/1/CnvPfJ-YxVk

No mut mie en sitten millään haluis et kävis mitään tällasta enää :laugh:

Toivottavasti, mä innolla ootan!! Iso mies ja vielä isompi ääni, se on muutamia näitä suomen hevikuuluisuuksiaki laulanu suohon :laugh: Ei siis vetele mitää örinäheviä vaan melodista :)

Wautsi! Tsempit täältä! :)

http://www.youtube.com/user/hupakkoinen#p/a/f/1/CnvPfJ-YxVk

No mut mie en sitten millään haluis et kävis mitään tällasta enää :laugh:

Otat vaan just sellasen hälläväliä veetuillakseen tulin -asenteen ni saa vedettyä paljo rennommin :D Mulla kans tahtoo olla samaa hommaa, alkaa ääni ihanasti tärisee ku jännittää kovasti, sit kuullostaa siltä ku istuis vanhan pyykkikoneen päällä linkousvaiheessa.. :laugh:

Ja kiitos tsempeistä! :)

Yhteistyössä