Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:En sentäsMietin vaan että pitäiskö. Kuitenkin miulla on nää vauvat täällä, mutta onko se sitten syy olla yrittämättä... saako kysyä mitä ajatteli laulaa?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:En sentäsMietin vaan että pitäiskö. Kuitenkin miulla on nää vauvat täällä, mutta onko se sitten syy olla yrittämättä... saako kysyä mitä ajatteli laulaa?
![]()
Ilmoittaudu ilman muuta! Eihän siinä mitää häviä ja jos ei muuta niin onpahan ainakin yhtä kokemusta rikkaampi! Näin mä sanoin äijällekki ku se pohti asiaa, sitä aikoinaan harmitti ku oli alusta asti Idolsiin liian "vanha".
Ei oo viel biisiä päättäny mutta todennäkösesti jonku haastavamman hevibiisin nykäsee, hevilaulaja ku on ammatiltaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Oi, ilmottaudu ihmeessä... Et sie mitään menetä... Mie ainakin olin ihan tyytyväinen idols kokeiluuni, vaikka en siellä mitenkään pärjännykään...
Eiköhän ne sitten ilmota miten siellä toimitaan... tai sitten otat varulta taustat mukaan...
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Voi että... kun tää on niin vaikeeta. Ihan vaik v-tuillessaan vois mennäkin, mutta noiden pikkasten takia ahdistaa. Entäs sitten jos sitä vaikka pärjäisikin?
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Siistii :xmas: Toivottavasti pärjää!
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Voi että... kun tää on niin vaikeeta. Ihan vaik v-tuillessaan vois mennäkin, mutta noiden pikkasten takia ahdistaa. Entäs sitten jos sitä vaikka pärjäisikin?
Älä murehdi sitä etukäteen, ilmottaudu ja mee kattoo et miten homma menee. Jos pääset jatkoon ja pärjäät, mietit sitte![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Siistii :xmas: Toivottavasti pärjää!
Toivottavasti, mä innolla ootan!! Iso mies ja vielä isompi ääni, se on muutamia näitä suomen hevikuuluisuuksiaki laulanu suohonEi siis vetele mitää örinäheviä vaan melodista
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:http://www.youtube.com/user/hupakkoinen#p/a/f/1/CnvPfJ-YxVk
No mut mie en sitten millään haluis et kävis mitään tällasta enää![]()