Onko kukaan ollut noiden matkajärjestäjien jokerimatkoilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Utelias

Vieras
Miten niissä menee ne majoitukset? Voiko olla, että joutuu vaihtamaan joka yöksi eri hotelliin? Miten tällaisissa tapauksissa toimitaan kuljetuksen kanssa (pitääkö itse maksaa esim. taksi)? Voiko vaihto tulla niin, että aamulla sanotaan, että nyt teidän pitää vaihtaa? Saako sen matkakohteen / hotellin tietää etukäteen vai vasta paikan päällä?

Haluttais lähteä jokerilla kun ei olla nirsoja hotellien suhteen, mutta kun kuitenkin on 2 lasta mukana, niin vähän mietityttää jos joutuu koko ajan vaihtamaan...

Olen ollut lasten kanssa ja yksin äkkilähdöillä joissa määrittelemätön majoitus. Viikonmatkalla ei olle ikinä jouduttu kesken vaihtamaan. Majoitus ollut ok keskitasoa, kerran Kosilla jopa todella hyvää tasoa ( muut maksaneet samasta reissusta noin 70 % enemmän). Joskus pienestä lisämaksusta saa hotellin etukäteen tietoonsa, muuten se selviää perillä. Ei aina ole mikään kuvaston hotelleista, mutta ihan ok aina.

Alkuperäinen kirjoittaja ollut:
Olen ollut lasten kanssa ja yksin äkkilähdöillä joissa määrittelemätön majoitus. Viikonmatkalla ei olle ikinä jouduttu kesken vaihtamaan. Majoitus ollut ok keskitasoa, kerran Kosilla jopa todella hyvää tasoa ( muut maksaneet samasta reissusta noin 70 % enemmän). Joskus pienestä lisämaksusta saa hotellin etukäteen tietoonsa, muuten se selviää perillä. Ei aina ole mikään kuvaston hotelleista, mutta ihan ok aina.

Ok. Kiitos tästä! :) Saako vielä kysellä minkä dirman matkoilla olette olleet?

Vielä muita kokemuksia kaipailen...

Yhteistyössä