Kukaan ei tiedä, onko ne eronnu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias naapuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Utelias naapuri

Vieras
Satuin tänään jutustelemaan yhden kaverin isän kanssa ja hällle heitin suoran kysymyksen hänen lapsensa avioliitosta. Niillä oli kesällä suurieleinen ero ja nyt syksyllä piti allekirjoittaa eropaperit. Pari kuitenkin matkustelee ja osin asuu yhdessä ja kukaan ei tiedä erosko ne vai ei. Jokin aika sitten kysyin asiaa ja silloin vastaukseksi tuli, että ei tietoa, katotaqn kun papereiden allekirjoituksen aika tulee, mikä on tilanne. Ne ei ole kertonu edes toisen osapuolen isälle suoraan, miten siinä kävi. Kyllä tää nyt on kamalaa, kun kukaan ei tiedä onko ne naimsissa vai ei:) Isä on saanu epämääräisen "kai se juttu meni vanhaks" vastauksen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Utelias naapuri:
Satuin tänään jutustelemaan yhden kaverin isän kanssa ja hällle heitin suoran kysymyksen hänen lapsensa avioliitosta. Niillä oli kesällä suurieleinen ero ja nyt syksyllä piti allekirjoittaa eropaperit. Pari kuitenkin matkustelee ja osin asuu yhdessä ja kukaan ei tiedä erosko ne vai ei. Jokin aika sitten kysyin asiaa ja silloin vastaukseksi tuli, että ei tietoa, katotaqn kun papereiden allekirjoituksen aika tulee, mikä on tilanne. Ne ei ole kertonu edes toisen osapuolen isälle suoraan, miten siinä kävi. Kyllä tää nyt on kamalaa, kun kukaan ei tiedä onko ne naimsissa vai ei:) Isä on saanu epämääräisen "kai se juttu meni vanhaks" vastauksen.

eikös se sentäänkin oo niiden oma elämä...
 
:xmas:

No mutta oikeasti se voi olla hiema vaikeaa selittää edes itselleen.

Mekin katsotaan, katsotaan ja katsotaan ja silloinhan se sitten selviää kun ne lopulliset paperit pitää allekirjoittaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja piiku:
Alkuperäinen kirjoittaja Utelias naapuri:
Satuin tänään jutustelemaan yhden kaverin isän kanssa ja hällle heitin suoran kysymyksen hänen lapsensa avioliitosta. Niillä oli kesällä suurieleinen ero ja nyt syksyllä piti allekirjoittaa eropaperit. Pari kuitenkin matkustelee ja osin asuu yhdessä ja kukaan ei tiedä erosko ne vai ei. Jokin aika sitten kysyin asiaa ja silloin vastaukseksi tuli, että ei tietoa, katotaqn kun papereiden allekirjoituksen aika tulee, mikä on tilanne. Ne ei ole kertonu edes toisen osapuolen isälle suoraan, miten siinä kävi. Kyllä tää nyt on kamalaa, kun kukaan ei tiedä onko ne naimsissa vai ei:) Isä on saanu epämääräisen "kai se juttu meni vanhaks" vastauksen.

eikös se sentäänkin oo niiden oma elämä...

No mutta kun välillä ne loukkaantuu yhteisestä kutsusta/joulukortista tms. ja välillä taas he on hyvin eronnu ja pitää huomata että he ei ole yhdessä. Pitäs tietää miten olla korrekti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Se utelias selittelee tiedonjanoaan:):
No mutta kun välillä ne loukkaantuu yhteisestä kutsusta/joulukortista tms. ja välillä taas he on hyvin eronnu ja pitää huomata että he ei ole yhdessä. Pitäs tietää miten olla korrekti.

Onhan toi vähän hankalaa, mutta toisaalta; eihän se sun ongelmas ole eikä niiden pitäis loukkaantua, koska eivät ole asiasta kaikkia informoineet. Pikemminkin sun pitäis loukkaantua, kun eivät ole!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pikemminkin sun pitäis loukkaantua, kun eivät ole!

Tätä mieltä mäkin olen....
Taas vaan oli oikein hyvä tunnelma yhdessä tilanteessa, kun kutsuja oli sanonu kutsuttaessa toiselle, että ei ilmoita toiselle erikseen, voisko hän ilmoittaa.
Ja sekin jäi epäselväksi oliko loukaus ollu se odotus että hän kertoo vai se epäily että he ehkä ei olis tulossa yhdessä ...Elämä on...joskus ainakin vaikeeta :)
 

Yhteistyössä