U
Utelias naapuri
Vieras
Satuin tänään jutustelemaan yhden kaverin isän kanssa ja hällle heitin suoran kysymyksen hänen lapsensa avioliitosta. Niillä oli kesällä suurieleinen ero ja nyt syksyllä piti allekirjoittaa eropaperit. Pari kuitenkin matkustelee ja osin asuu yhdessä ja kukaan ei tiedä erosko ne vai ei. Jokin aika sitten kysyin asiaa ja silloin vastaukseksi tuli, että ei tietoa, katotaqn kun papereiden allekirjoituksen aika tulee, mikä on tilanne. Ne ei ole kertonu edes toisen osapuolen isälle suoraan, miten siinä kävi. Kyllä tää nyt on kamalaa, kun kukaan ei tiedä onko ne naimsissa vai ei
Isä on saanu epämääräisen "kai se juttu meni vanhaks" vastauksen.