Tietääkö joku tienaako jotain myymällä Dermosil-tuotteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lisätuloja?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lisätuloja?

Vieras
Kun jotkut kierrättää niitä esitevihkoja ja kerää tilauksia, niin tienaako siitä jotain? Vai saako esim. alennusta omaan tilaukseensa.

Olisi tarvetta lisätuloille, ja tuo Dermosil olisi sellainen mitä itse käytän ja olen todennut hyväksi, joten voisin hyvällä omallatunnolla niitä yrittää myydä. Esim. Tupperware, Me&I on kyllä nekin hyviä tuotteita mutta niin kalliita, että itseäkin hirvittää, olisi vaikea myydä niitä kun ei itse usko siihen että ne olisi hintansa arvoisia...

Olen siinä käsityksessä, että rahaa siitä ei irtoa, mutta saa jotain tuotteita ilmaiseksi.

Dermoshopin sivuilta:

"Ryhmä voi olla työporukka, tuttavapiiri tai vaikka koko suku! Yksi ryhmäläisistä toimii yhteyshenkilönä, joka huolehtii tilauksen tekemisestä ja tuotteiden jakamisesta oikeille henkilöille. Kiitokseksi yhteyshenkilö saa bonustuotteita."

Jos kerran tykkäät tuotteista ja tilailet niitä, niin mikset samalla keräisi porukkaa siihen ympärille. Vaikket huipputuloihin pääsisikään, niin luulisi, että ilmaistuotteet auttaisivat, jos taloudellinen tilanne on heikko. Jokaista euroa kohti tulee kuitenkin 10 bonuspistettä, joten siinä mielessä saisit nopeasti säästöä, jos käyttämäsi tuotteet vain löytyvät bonusjärjestelmästä. Suurin osa bonustuotteista on sen n. 500 p joten saisit varmaan joka kerta tuotteet itsellesi ilmaiseksi.

Yhteistyössä